Van mij ook niet, het huidige middenveld staat wel goed zo, en anders Schone er neer zetten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar verkopen. Basis hoeftie niet meer wat mij betreft.
Blijven proberen joh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef bianconeri het volgende:
Dwalende TT. Ajax verdiende de overwinning absoluut niet.
Kan ie lang wachten, als het mij te lang duurt ga ik namelijk in nazimodusquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
Hij is aan het wachten tot de moderator niet oplet.
Gaat gewoon 0-6 worden, steken ze wederom hun eigen tribune in de fik, kinderen huilen, 110% anti Ajax shirts in vlammen op dit dat alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als je met 3-0 van ADO verliest kan je er niet veel van.
Jullie spelers hebben jullie vanmiddag al getrolld, dan zijn wij niet nodigquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
Die PSV'rs zijn trouwens wel allemaal poeslief hier
Geen getroll of wat dan ook.
Don't worry, about a thing, 'cause every little thing 's gonna be allright.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
Nee, tot dat domme pro Ajax gedoe ophoudt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
Hij is aan het wachten tot de moderator niet oplet.
Nu de ajacieden nog. Feliciteer ze gewoon met de terechte overwinning.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
Waarom moet jij altijd een zuigende en neerbuigende toon in je posts hebben?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, tot dat domme pro Ajax gedoe ophoudt.
Zeggen dat Ajax geen overwinning verdiende is verboden en zogenaamd trollen (terwijl het obviously een feit is). Maar dat arrogante neerbuigende en leugenachtige gedrag van ajacieden mag wel.
Beetje hypocriet.
Zulke topics hoor je gewoon dat soort dingen te mogen zeggen... Mag best gezegd worden dat Ajax niet de betere ploeg was. Of moet je altijd maar het sprookje in stand houden alsof Ajax zoveel beter was?
Mwoah, als Ajax had gewonnen had ik ook geen getroll gewild van Ajax kant. Was een gelijkwaardig duel waarbij hun counters dodelijk effectief waren, respect daarvoor. Goed strijdplan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
Nee hoor. Ipv de ajaciedjes hoeven wij ons niet af te reageren op andere clubs. Maar houden we het lekker bij onze eigen club.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:37 schreef Scorpie het volgende:
Gaat gewoon 0-6 worden, steken ze wederom hun eigen tribune in de fik, kinderen huilen, 110% anti Ajax shirts in vlammen op dit dat alles.
Dat staat er ook niet. Je bent dingen aan het verdraaien. Er staat dat PSV dekansen maakte en Ajax niet. Niet dat het niet verdiend is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:37 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, tot dat domme pro Ajax gedoe ophoudt.
Zeggen dat Ajax geen overwinning verdiende is verboden en zogenaamd trollen (terwijl het obviously een feit is). Maar dat arrogante neerbuigende en leugenachtige gedrag van ajacieden mag wel.
Beetje hypocriet.
Zulke topics hoor je gewoon dat soort dingen te mogen zeggen... Mag best gezegd worden dat Ajax niet de betere ploeg was. Of moet je altijd maar het sprookje in stand houden alsof Ajax zoveel beter was?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Ik heb nog geen felicitatie gezien.
quote:
Heb jij mijn felicitatie niet gezien? Ondankbare lul.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ergens heb je wel gelijk. Ik heb nog geen felicitatie gezien.
quote:
Ik dacht dat je een leuke nieuwe user was, blijk je Stijn te zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb jij mijn felicitatie niet gezien? Ondankbare lul.
[..]
Doe eens normaal joh.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een leuke nieuwe user was, blijk je Stijn te zijn![]()
![]()
Meen je dat? Ik wil anders wel even gaan trollen hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:36 schreef Tyron het volgende:
Je bent zelf een felicitatie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef Albanus het volgende:
[..]
Heb jij mijn felicitatie niet gezien? Ondankbare lul.
[..]
Roep even dat Ajax de betere wasquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:45 schreef valek het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik wil anders wel even gaan trollen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |