In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Inclusief cirkeltjes en lijntjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik verheug me nu al op de messcherpe analyses van Jan en Co.
Eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Waarom mag die Limburger eigenlijk praten. Ik stel voor dat we een landelijk spreekverbod instellen voor Limburgers.
Mag ik dan nog wel posten op FOK!?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Waarom mag die Limburger eigenlijk praten. Ik stel voor dat we een landelijk spreekverbod instellen voor Limburgers.
Amenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Ok.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Littlerabbit GGMM Danny Yvonne
Neequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel posten op FOK!?
Als Ajax toch eens gewonnen had, dan zei het ineens alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Altijd prettig om te zien dat iedereen PSV bewierookt terwijl deze uitslag niks zegt.
Ja, dat Ajax verdedigend nog treuriger is dan het NEC van vorig seizoen.
Wat een leuk meisje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
Bij elk optreden van Willem Vissers hoort dit filmpje geplaatst te worden
Nee, nog steeds niets. Alleen dat PSV een vrij matige verdediging heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Ajax toch eens gewonnen had, dan zei het ineens alles.
Stille kracht op het middenveld, de nieuwe Johan Vogel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Hiljemark is een onderschatte speler.
Janken stijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Altijd prettig om te zien dat iedereen PSV bewierookt terwijl deze uitslag niks zegt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Vorige week weer wat Eurokok Martin (compilatie)filmpjes gekeken, wat een held blijft dat ook. Pracht-tvquote:
Dat pakte ook erg slecht uit inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cocu was een idioot dat ie met een pure spits rechtsbuiten ging spelen
Moet op de erfgoedlijstquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorige week weer wat Eurokok Martin (compilatie)filmpjes gekeken, wat een held blijft dat ook. Pracht-tv
niet hatenquote:
Waarom heb je een nieuw account Stinho?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
De kerstman die Ajacied422 heette.
Stijn blind was kut hè?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
Vanwaar deze gedaanteverandering?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:17 schreef Albanus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:18 schreef Caland het volgende:
Hey Van Halst. Krijg eens ALS. Aan je stembanden.
Dat deden wij nou nooit op het voetbalveldquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Posities overnemen, dat is erg ongebruikelijk inderdaad.
Doe niet zo raar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Vroeger zei ik altijd: omdat het kan.
quote:
Knotsgek hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:19 schreef Albanus het volgende:
[..]
Vroeger zei ik altijd: omdat het kan.
Van een stream van Foxquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:19 schreef Gramulanion het volgende:
Wat heeft Lambiek voor haperende kutbeelden.
Nee, ik denk dat ik het morgen maar ff tegen mijn trainer vertel, meesterzet!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat deden wij nou nooit op het voetbalveld
Goed plan welquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik het morgen maar ff tegen mijn trainer vertel, meesterzet!
ik nomineer powerloungenquote:
http://nos.nl/artikel/690526-psv-heeft-guardado-binnen.htmlquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
Guardado is nog niet rond trouwens.
Ik ga er lekker lauw water in doenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik nomineer powerloungen
jij krijgt een koude douche
uh okquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef Albanus het volgende:
Voetballand Nederland kan opeens fantastisch vertellen over Guardado terwijl niemand hem ziet spelen behalve op het WK. Wat een genot.
Aad3000 deed het tenminste met "echt koud water"!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga er lekker lauw water in doen
PSV dreigt alsnog naast de komst van Andrès Guardado te grijpen. De transfer van de middenvelder van Valencia leek al zeker, maar inmiddels heeft ook Benfica zich in de strijd gemengd en de Portugezen willen snel zaken doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/690526-psv-heeft-guardado-binnen.html
NOS zegt van wel
Goede zin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh ok
Ik ken hem verder jaren en is een topper voor de Eredivisie
Aad666 is dan ook een godquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aad3000 deed het tenminste met "echt koud water"!
morgen tekent ie contract in eindje is oud nieuws wat je hebtquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV dreigt alsnog naast de komst van Andrès Guardado te grijpen. De transfer van de middenvelder van Valencia leek al zeker, maar inmiddels heeft ook Benfica zich in de strijd gemengd en de Portugezen willen snel zaken doen.
Benfica maakt volgens de ervaren Nederlandse sportjournalist Jurriaan van Wessem een goede kans op de komst van Guardado, omdat Valencia de Mexicaan liever naar Portugal dan naar Nederland laat vertrekken. De Spanjaarden willen zich namelijk graag versterken met Benfica's Enzo Perez en hopen Guardado in de deal te kunnen betrekken.
tuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
uh ok
Ik ken hem verder jaren en is een topper voor de Eredivisie
Uhm, Valencia en speler schijnen al rond te zijn..quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
PSV dreigt alsnog naast de komst van Andrès Guardado te grijpen. De transfer van de middenvelder van Valencia leek al zeker, maar inmiddels heeft ook Benfica zich in de strijd gemengd en de Portugezen willen snel zaken doen.
Benfica maakt volgens de ervaren Nederlandse sportjournalist Jurriaan van Wessem een goede kans op de komst van Guardado, omdat Valencia de Mexicaan liever naar Portugal dan naar Nederland laat vertrekken. De Spanjaarden willen zich namelijk graag versterken met Benfica's Enzo Perez en hopen Guardado in de deal te kunnen betrekken.
Robert Mührenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Albanus het volgende:
Wie wordt de nieuwe spits van Ajax?
Rom pom pom.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Albanus het volgende:
Rom pom pom.
Jouw bericht is van eerder op de dag, NOS bericht is van anderhalf uur geledenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Michiel Kramerquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Albanus het volgende:
Rom pom pom.
etooquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:23 schreef Albanus het volgende:
Rom pom pom.
Alleen jammer dat Deportivo ging degraderen, Guardado was toen de enige speler dat Deportivo het kijken waard wasquote:
Oh ja, je hebt gelijk. Sigthorsson blijft dus er komt geen nieuwe spits.quote:
Netto'o grap is pas het beginquote:
Niet als PSV zo blijft voetballen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax heeft nog alles in eigen hand.
Nee. PSV heeft alles in eigen hand. PEC ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Dat geldt voor zowat iedere club in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
fuckquote:
Ajax ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. PSV heeft alles in eigen hand. PEC ook.
Behalve Vitesse.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat geldt voor zowat iedere club in de Eredivisie.
Het seizoen duurt nog lang.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee. PSV heeft alles in eigen hand. PEC ook.
KNSBquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef Mani89 het volgende:
100% penalty. Ajax is alweer zwaar genaaid door de scheids.
Rekik speelt de bal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef Caland het volgende:
Snap de discussie niet zo. Is toch een duidelijke pingel.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
Iedereen al weg? Dat viel ook wel mee.
Alleen in de arena.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:27 schreef Gramulanion het volgende:
Iedereen al weg? Dat viel ook wel mee.
ze moeten die tribunes overal doortrekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Veel beter dan nieuwe Zwolse betonbak
HAHAHAHAHAquote:
Niet in de Kuip en Den Haagquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ze moeten die tribunes overal doortrekken.
Co zit alleen aan tafel als Utrecht heeft gewonnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Bij welke club is Co ook al weer adviseur?
het is fredquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Fredsj weet het wel goed te verwoorden altijd.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
Bij welke club is Co ook al weer adviseur?
Daar is niemand Te Vreden over.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
Te Vrede is verschrikkelijk slecht.
Pakt wel weer zijn doelpuntje meequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
Zeefuik, is wel iets voor Ajax.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Albanus het volgende:
Jongens, Zeefuik helaas niet naar Willem II.
Waarom niet?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Albanus het volgende:
Jongens, Zeefuik helaas niet naar Willem II.
Samen met Willems sprinten om die kip met nasiquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeefuik, is wel iets voor Ajax.
Kwam niet door de medische keuring.quote:
Welke debiel denkt dat?quote:
quote:
Te dik?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kwam niet door de medische keuring.
Na Depay de topscorer van de Eredivisiequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
Schone?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na Depay de topscorer van de Eredivisie
Dat wel. Nu is het gewoon sfeerloosquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ik bedoel de zijdes in het ijsseldelta stadion. Nu heb je alleen die stentor-tribune.
Vlemminx vindt dit leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na Depay de topscorer van de Eredivisie
Vermeer zou een goede keeper zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Matavz zou een goede spits zijn voor Feyenoord.
Hahnquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vermeer zou een goede keeper zijn voor Feyenoord.
Alles beter danquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vermeer zou een goede keeper zijn voor Feyenoord.
Lekker met die debiel laten aanklote. Ouderwets vertrouwd het rechterrijtje in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Matavz zou een goede spits zijn voor Feyenoord.
Voetbalt Verhoeven nogquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Verhoeven is het hier niet mee eens.
Ligt op de plek van de Kursk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Mani89 het volgende:
Waar is die 100 miljoen van Van Seumeren gebleven dan?
Jammer dat Higdon en Beugelsdijk niet zijn aangetrokken. Speel je ook rechterrijtje, maar is het wel genieten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lekker met die debiel laten aanklote. Ouderwets vertrouwd het rechterrijtje in.
Ondertitel van jan van h.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mannen met een middenscheiding
Jeroen Verhoeven (Dutch pronunciation: [jə.ˈrun vər.ˈɦu.və(n)]) (born 30 April 1980 in Naarden) is a Dutch footballer who currently plays as a goalkeeper for FC Utrecht in the Dutch Eredivisie. After leaving Ajax in July 2012, he was signed by FC Utrecht for three years on 28 September 2012.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die dikke keeper wel, ja.
Die was deze zomer nog getransfereerd volgens mij.
Schaam je voor je postcounts?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:39 schreef Albanus het volgende:
Rot toch op met dat ''een groot sprookje'' over PEC.
Dat is echt geen toeval meer.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:39 schreef Albanus het volgende:
Rot toch op met dat ''een groot sprookje'' over PEC.
Dat is echt geen toeval meer.
Niks mis met Marceloquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:40 schreef opperkleurder het volgende:
Een Zweedse Nigeriaan uit Belgrado kan nooit een goede zijn. Alsof je een Braziliaan uit Polen haalt.
Feyenoord 2.0quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vitesse is het gezwel van de Eredivisie.
Verschrikkelijke identiteitsloze baggerploeg.
Feyenoord is tenminste altijd Feyenoord.Vitesse is wat ervan wordt gemaakt door een eigenaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |