In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Inclusief cirkeltjes en lijntjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik verheug me nu al op de messcherpe analyses van Jan en Co.
Eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Waarom mag die Limburger eigenlijk praten. Ik stel voor dat we een landelijk spreekverbod instellen voor Limburgers.
Mag ik dan nog wel posten op FOK!?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Waarom mag die Limburger eigenlijk praten. Ik stel voor dat we een landelijk spreekverbod instellen voor Limburgers.
Amenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Caland het volgende:
Ok.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Littlerabbit GGMM Danny Yvonne
Neequote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik dan nog wel posten op FOK!?
Als Ajax toch eens gewonnen had, dan zei het ineens alles.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Altijd prettig om te zien dat iedereen PSV bewierookt terwijl deze uitslag niks zegt.
Ja, dat Ajax verdedigend nog treuriger is dan het NEC van vorig seizoen.
Wat een leuk meisje.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Grifte het volgende:
Bij elk optreden van Willem Vissers hoort dit filmpje geplaatst te worden
Nee, nog steeds niets. Alleen dat PSV een vrij matige verdediging heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als Ajax toch eens gewonnen had, dan zei het ineens alles.
Stille kracht op het middenveld, de nieuwe Johan Vogel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Hiljemark is een onderschatte speler.
Janken stijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Altijd prettig om te zien dat iedereen PSV bewierookt terwijl deze uitslag niks zegt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:14 schreef Albanus het volgende:
Vorige week weer wat Eurokok Martin (compilatie)filmpjes gekeken, wat een held blijft dat ook. Pracht-tvquote:
Dat pakte ook erg slecht uit inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cocu was een idioot dat ie met een pure spits rechtsbuiten ging spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |