Heeft AFC verloren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- zit klaar met het broekje op de enkels om Sjek te zien huilen
Kweeniequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
* -_Guitarist_- zit klaar met het broekje op de enkels om Sjek te zien huilen
Die moet nog steeds herstellen van de blunder in de eerste aflevering vorig seizoen.quote:
Dat was echt chenant.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef Albanus het volgende:
[..]
Die moet nog steeds herstellen van de blunder in de eerste aflevering vorig seizoen.
En kijk. Hup, mooi balletje. Tak. Nou en die loopt niet mee en daar gaat het dus mis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:03 schreef S0nic het volgende:
Jan gaat even laten zien hoe Boilesen die snelle buitenspeler van PSV liet lopen.
Spannend muziek er onder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:05 schreef Albanus het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor boeiend en spannend gemonteerd filmpje ze dit keer van de samenvatting van dé topper hebben weten te maken.
Krijg je allemaal hoogtepunten van Ajax. En de goals van PSV.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:05 schreef Albanus het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor boeiend en spannend gemonteerd filmpje ze dit keer van de samenvatting van dé topper hebben weten te maken.
Waarom post je onder Albanus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:09 schreef Albanus het volgende:
Wel een matig tafeltje voor het nabespreken van zo'n wedstrijd.
Waar is spelverdeler Pierre van Hooijdonk?
Die is aan het knokken met RvP.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:09 schreef Albanus het volgende:
Hoi Stijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:09 schreef Albanus het volgende:
Ik zal je een reden geven: omdat het kan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
is 422 geband?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was posten onder een kloon niet een ban?
Die zit binnenkort bij VIquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Caland het volgende:
Wanneer schuift Toine van Pepperstreets aan?
Nee? Tenzij je een ban hebt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt me wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |