Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Goed idee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
A422 heb je Narsingh al gefeliciteerd via twitter? Zal je idool leuk vinden.
Kom haten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Dat gifje van die uitvak mongool blijft echt goud
Jezus eruit gehaald![]()
en de Groningen vlaggen ook, kinderachtig.
Groningen had beter met een witte vlag kunnen zwaaien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Dat gifje van die uitvak mongool blijft echt goud
Jezus eruit gehaald![]()
en de Groningen vlaggen ook, kinderachtig.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groningen had beter met een witte vlag kunnen zwaaien.
Ik snap dat nooit. Flauwekul. "Weer vader". Zodra je een kind hebt ben je vader. En dat blijft zo. Niks "weer vader". Tweede kind ja, vader was je al.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed idee.
Zou Pietje overigens ieder seizoen vader worden?
Interessant discussiepuntquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Flauwekul. "Weer vader". Zodra je een kind hebt ben je vader. En dat blijft zo. Niks "weer vader". Tweede kind ja, vader was je al.
Ik heb gesproken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb hem gefeliciteerd maar ik twijfel aan de echtheid van zijn account.
Jammer.
Eens,quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Flauwekul. "Weer vader". Zodra je een kind hebt ben je vader. En dat blijft zo. Niks "weer vader". Tweede kind ja, vader was je al.
Ik heb gesproken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel een prima kerel.
Neen, de OP blijft neutraal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan de Groningen zwaaivlag terug in de OP?![]()
![]()
![]()
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel een prima kerel.
Echt een hele eigenwijze man die alles denkt te weten. Zal ook wel weer zeggen dat ze beter waren, maar inmiddels staat alleen Heracles onder hun.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat, heeft ie een kind verkracht en dat ik dat niet weet of wat?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
Hij speelt het liefst zonder verdedigers en aanvallers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.
Oh ja hij gaat doelbewust zijn ploeg benadelen zodat hij geen eerste wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.
Ik stoor me aan het feit dat elke idioot ziet dat Vitesse een echte spits nodig heeft die de kansen er wel in kan schieten. Als je iedere week tegen het probleem afwerken oploopt, ga je dat toch hopelijk een keer vanzelf zien. Maar nee, de beste man is al sinds 8 maart 2014 ongeslagen en houdt het op ongeluk en hij blijft kotsen op mensen die niet fris en frivool voetbal spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja hij gaat doelbewust zijn ploeg benadelen zodat hij geen eerste wordtlogisch.
Wat loop je weer dom te raaskallen man.
deze is origineelquote:
Eens met Johannes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
whahahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van FC Utrecht is een topclub onwaardig. Ik denk dat Feyenoord dit beheerst uitspeelt en met de zege aan de haal gaat.
lol iemand vroeg of ze er uit mochten, prima.. zijn toch maar domme plaatjesquote:
Wat hebben Feyenoord en Utrecht met een topclub te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van FC Utrecht is een topclub onwaardig. Ik denk dat Feyenoord dit beheerst uitspeelt en met de zege aan de haal gaat.
grappig zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt die arme man weer opgewacht bij het trainingscomplexquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Fred Rutten weggejaagd samen met Martin van Geel?
#DURFTEVRAGEN
Morgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Fred Rutten weggejaagd samen met Martin van Geel?
#DURFTEVRAGEN
quote:
Ziyechquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef superniger het volgende:
Feyenoord mist een type als Mokotjo.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.Heb met Gramulanion gewed dat ik een Mathijsen-Ui neem als ze punten verspelen.
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.Heb met Gramulanion gewed dat ik een Mathijsen-Ui neem als ze punten verspelen.
Geen zorgen. Luc heeft gescoord, dus de ban is gebroken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ze lieten net ook een soortgelijke overtreding van Rekik zien die geen rood kreeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Caland het volgende:
Wel leuk dat als de NOS een gele kaart laten zien je eigenlijk al weet dat de speler in kwestie rood gaat krijgen.
Je moet nog tot vanavond wachten denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:50 schreef Grifte het volgende:
Ik wacht met smart op de Bonifatius-grap
goeie garp was dat tochquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:50 schreef Grifte het volgende:
Ik wacht met smart op de Bonifatius-grap
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand verbaal vernederen.
[ afbeelding ]
Ik doe het.
Tering zeg, die heb je wel behoorlijk in zijn hemd gezetquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand verbaal vernederen.
[ afbeelding ]
Ik doe het.
Sindsdien vind ik hem een wat bangige indruk maken op tv.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tering zeg, die heb je wel behoorlijk in zijn hemd gezet
Nien de Boerentrienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu lijkt het net een wijf door die bijnaam
Die pien is niemand gegundquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Via de regenpiep eraf glieden
Met een kettingzoag door nienhuus riegen ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je vinger aan een hek blijven hangen doet nog meer pien
Met de kettingzoag ga ik alleen te keer voor houtkap. Daar verdien je ook veel pien mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met een kettingzoag door nienhuus riegen ook
Hahahaha!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Uth scoort.
Straks krijgt die het nog in zijn bol en maakt die nog een hattrick ook
50 piek anders geen moordpienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de kettingzoag ga ik alleen te keer voor houtkap. Daar verdien je ook veel pien mee.
quote:
Telgenramp.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De keeper zag er ook niet heel erg lekker uit bij die 3-1.
Nog 9 minuten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:10 schreef superniger het volgende:
Straks hier VBL / Match of the Day #25 King Louis in de problemen verder.
ja dat was leuker dan vriends met z'n overtredingquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 23:23 schreef GlennQuagmire het volgende:
niet eens het handdoekjesincident laten zien
Hij wil nieteens naar tottenhamquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:06 schreef Paxcon het volgende:
Een wonder dat er geen club voor Depay is gekomen
Hij lijkt mij wel klaar voor een stapje hoger eigenlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:08 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Nee, als voorbeeld, zullen vast wel datsoort clubs navraag hebben gedaan.
Mij ook wel, maar ik ben blij dat die blijft.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel klaar voor een stapje hoger eigenlijk
Gefeliciteerd Paxie.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij lijkt mij wel klaar voor een stapje hoger eigenlijk
Luuk kan er niks van, kan je beter Matavz hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Luukinho deze kon missen.
Depay had hem genomineerd voor de IBC dacht ikquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay en Labyad zijn wel vriendjes.
kan de beste overkomenquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe Luukinho deze kon missen.
Kan nu al Nederlands verstaanquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij stelt een vraag in het Nederlands en geeft in het spaans een antwoord
z'n broer is sneller jaquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat beweegt de jong eigenlijk traag.
Jammer dat er geen ijswater in die bekertjes zat.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Depay had hem genomineerd voor de IBC dacht ik
Je bedoelde: alsnog gefeliciteerd Paxquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je maakt het mij wel heel moeilijk zo.
Strak plan maar ik kan neit tegen zijn eeuwige ''we creëerden kansen gezwets''quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee hij moet Vitesse naar de tering helpen
Omdat men de ranglijst volgtquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn de samenvattingen van Ajax, Feyenoord en Twente pas als 3de en 4de?
Alles volgens de ranglijstquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zijn de samenvattingen van Ajax, Feyenoord en Twente pas als 3de en 4de?
Wanneer leggen jij en René het weer bij?quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geniale tip van jou, die gaat vast de nul houden.
Geluid uitquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strak plan maar ik kan neit tegen zijn eeuwige ''we creëerden kansen gezwets''
Ja ik wist het na jaren lang de samenvattingen kijken nog nietquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je er zo onderuit proberen te lullen
Als ik een bepaald geldbedrag en een bepaalde hoeveelheid tijgernootjes heb ontvangen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wanneer leggen jij en René het weer bij?
Dat is dan behoorlijk dom van je.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik wist het na jaren lang de samenvattingen kijken nog niet
Ah sorry heb die wedstrijd niet gezien, dacht dat je het over die ene kans hadquote:
Ik heb het over alle kansen tot nu toe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah sorry heb die wedstrijd niet gezien, dacht dat je het over die ene kans had
schwalbe.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was het nou Van Polen die de penalty veroorzaakte?
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:16:53Diederik Boer heeft een akkoord over een contract voor 3 jaar bij #Ajax reageer retweet
Iedereen die niet Joost Broerse heet mag.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was het nou Van Polen die de penalty veroorzaakte?
daarom sorryquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb het over alle kansen tot nu toe.
Verkeerde topicquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 31-08-2014 om 19:16:53Diederik Boer heeft een akkoord over een contract voor 3 jaar bij #Ajax reageer retweet
quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat die weggaat bij PEC.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Prijsschieten voor PSV in Zwolle over twee weken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat die weggaat bij PEC.
Ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu moet ik hem wel uit mijn team halen.
Enige voordeel.quote:Op zondag 31 augustus 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Prijsschieten voor PSV in Zwolle over twee weken.
Voor de wedstrijd tegen PSVquote:Op zondag 31 augustus 2014 19:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat die weggaat bij PEC.
Begois kan er niets van. Ik ga er even vanuit dat hij doelman wordt als Zwolle geen vervanger haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |