whahahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van FC Utrecht is een topclub onwaardig. Ik denk dat Feyenoord dit beheerst uitspeelt en met de zege aan de haal gaat.
lol iemand vroeg of ze er uit mochten, prima.. zijn toch maar domme plaatjesquote:
Wat hebben Feyenoord en Utrecht met een topclub te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van FC Utrecht is een topclub onwaardig. Ik denk dat Feyenoord dit beheerst uitspeelt en met de zege aan de haal gaat.
grappig zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt die arme man weer opgewacht bij het trainingscomplexquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Fred Rutten weggejaagd samen met Martin van Geel?
#DURFTEVRAGEN
Morgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Fred Rutten weggejaagd samen met Martin van Geel?
#DURFTEVRAGEN
quote:
Ziyechquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef superniger het volgende:
Feyenoord mist een type als Mokotjo.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.Heb met Gramulanion gewed dat ik een Mathijsen-Ui neem als ze punten verspelen.
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.Heb met Gramulanion gewed dat ik een Mathijsen-Ui neem als ze punten verspelen.
Geen zorgen. Luc heeft gescoord, dus de ban is gebroken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ze lieten net ook een soortgelijke overtreding van Rekik zien die geen rood kreeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Caland het volgende:
Wel leuk dat als de NOS een gele kaart laten zien je eigenlijk al weet dat de speler in kwestie rood gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |