Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Goed idee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
A422 heb je Narsingh al gefeliciteerd via twitter? Zal je idool leuk vinden.
Kom haten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Dat gifje van die uitvak mongool blijft echt goud
Jezus eruit gehaald![]()
en de Groningen vlaggen ook, kinderachtig.
Groningen had beter met een witte vlag kunnen zwaaien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef alors het volgende:
Dat gifje van die uitvak mongool blijft echt goud
Jezus eruit gehaald![]()
en de Groningen vlaggen ook, kinderachtig.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Groningen had beter met een witte vlag kunnen zwaaien.
Ik snap dat nooit. Flauwekul. "Weer vader". Zodra je een kind hebt ben je vader. En dat blijft zo. Niks "weer vader". Tweede kind ja, vader was je al.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed idee.
Zou Pietje overigens ieder seizoen vader worden?
Interessant discussiepuntquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Flauwekul. "Weer vader". Zodra je een kind hebt ben je vader. En dat blijft zo. Niks "weer vader". Tweede kind ja, vader was je al.
Ik heb gesproken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb hem gefeliciteerd maar ik twijfel aan de echtheid van zijn account.
Jammer.
Eens,quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit. Flauwekul. "Weer vader". Zodra je een kind hebt ben je vader. En dat blijft zo. Niks "weer vader". Tweede kind ja, vader was je al.
Ik heb gesproken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel een prima kerel.
Neen, de OP blijft neutraal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan de Groningen zwaaivlag terug in de OP?![]()
![]()
![]()
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Vind het wel een prima kerel.
Echt een hele eigenwijze man die alles denkt te weten. Zal ook wel weer zeggen dat ze beter waren, maar inmiddels staat alleen Heracles onder hun.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat, heeft ie een kind verkracht en dat ik dat niet weet of wat?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
Hij speelt het liefst zonder verdedigers en aanvallers.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.
Oh ja hij gaat doelbewust zijn ploeg benadelen zodat hij geen eerste wordtquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn speelwijze bevalt me wel, alleen blijft hij expres zonder een echte spits spelen. Als ze een echte spits hebben, zouden ze nu bovenaan staan. Dat doet hij al langere tijd. Ik walg verder van zijn gedrag alsof het frisse en frivole combinatiespel het enige spel is wat gespeeld moet en mag worden in de Eredivisie.
Ik stoor me aan het feit dat elke idioot ziet dat Vitesse een echte spits nodig heeft die de kansen er wel in kan schieten. Als je iedere week tegen het probleem afwerken oploopt, ga je dat toch hopelijk een keer vanzelf zien. Maar nee, de beste man is al sinds 8 maart 2014 ongeslagen en houdt het op ongeluk en hij blijft kotsen op mensen die niet fris en frivool voetbal spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh ja hij gaat doelbewust zijn ploeg benadelen zodat hij geen eerste wordtlogisch.
Wat loop je weer dom te raaskallen man.
deze is origineelquote:
Eens met Johannes.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
![]()
![]()
whahahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van FC Utrecht is een topclub onwaardig. Ik denk dat Feyenoord dit beheerst uitspeelt en met de zege aan de haal gaat.
lol iemand vroeg of ze er uit mochten, prima.. zijn toch maar domme plaatjesquote:
Wat hebben Feyenoord en Utrecht met een topclub te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Verliezen van FC Utrecht is een topclub onwaardig. Ik denk dat Feyenoord dit beheerst uitspeelt en met de zege aan de haal gaat.
grappig zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt die arme man weer opgewacht bij het trainingscomplexquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Fred Rutten weggejaagd samen met Martin van Geel?
#DURFTEVRAGEN
Morgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer wordt Fred Rutten weggejaagd samen met Martin van Geel?
#DURFTEVRAGEN
quote:
Ziyechquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:40 schreef superniger het volgende:
Feyenoord mist een type als Mokotjo.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.Heb met Gramulanion gewed dat ik een Mathijsen-Ui neem als ze punten verspelen.
Ben benieuwd wat Twente gaat doen.Heb met Gramulanion gewed dat ik een Mathijsen-Ui neem als ze punten verspelen.
Geen zorgen. Luc heeft gescoord, dus de ban is gebroken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ze lieten net ook een soortgelijke overtreding van Rekik zien die geen rood kreeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:46 schreef Caland het volgende:
Wel leuk dat als de NOS een gele kaart laten zien je eigenlijk al weet dat de speler in kwestie rood gaat krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |