Bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen ze erachter dat De Jong matig is.
Was hij ook tegen Sankt Polten, Soligorsk, Willem II en NAC Breda.
Miskoop.
Bedankt, hoop ook niet dat jij je tong verbrandt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop niet dat je je tong verbrandt.
Ik eet zometeen broodje frikandel
vies dik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
vies dik.Jij bent zelf dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Snap ik met zo'n hond.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Memphis wenst nu dat hij thuis was..
Nee je bent niet viesquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dik. Ik ben vies dik.
Pics.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Je bent perfect.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
En wanneer had je dan daarna zijn eerste geel voorzien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
Willemsen had hier z'n 2e geel moeten hebben.
[..]
Pics.
2x zoveel. Willems is vies dik en telt voor 2quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel geelwaardige overtredingen mag Jetro Willems nog maken?
Ja ik zie het.quote:
Rot nou maar op met je eeuwige indekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Ja, zoals te verwachten. Als Ajax het zelf niet afmaakt, scoort PSV wel. Hoe slecht ze ook spelen, ze kunnen helemaal vanuit het niets een goal maken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef Scorpie het volgende:
Zal je zien dat die Kuipers zo weer geel geeft voor niks aan Ajax. Homo.
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot nou maar op met je eeuwige indekken.
Conclusie: Linksbackplek moet een kwaliteitsinjectie krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor altijd het vriendje van Frankie
Gozer... Je wordt, nee, bent irritantquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Shreyas het volgende:
De wissel Andersen voor El Ghazi gaat ons de wedstrijd kosten
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Conclusie: Linksbackplek moet een kwaliteitsinjectie krijgen.
Dit is niks.
Spelen zoals altijd hoor.quote:
Mensen met oogaids denk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goed spelen volgens een aantal personen hier
Lekker als een blinde naar voren lopenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nope. Boilesen is al het hele seizoen matig.
Tegenwoordig hoef je verdedigend niets te kunnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker als een blinde naar voren lopen
Boilesen is nooit goed geweest. Te traag, geen balans, slechte pass, slechte positionering.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nope. Boilesen is al het hele seizoen matig.
idd met die leuke pass van Maher net komt alles helemaal goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Bovenal, hij kan geen mannetje dekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boilesen is nooit goed geweest. Te traag, geen balans, slechte pass, slechte positionering.
Ik denk steeds dat jij een vrouw bentquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was voorbereidingen aan het treffen voor koken. Nu heb ik het doelpunt gemist, jeetje
quote:
quote:
Kuipers spaart Rekikquote:
En ik denk steeds dat jij een Marrokaan ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij een vrouw bent
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik denk steeds dat jij een Marrokaan ben.
Terecht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem alleen Mexicano GGMM of Johannes serieus als het over een penalty gaat.
Perfect op de bal dus.quote:
Waarom heb je een andere UI? Wil je dat voortaan eerst eens overleggen? Ik zag vd week wel iets voorbij komen van een weddenschap, maar dan nogquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als dat een pingel was, dan ben ik sigthorsson's moeder
Sorry, voortaan overleg ik met jou. Beloofd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere UI? Wil je dat voortaan eerst eens overleggen? Ik zag vd week wel iets voorbij komen van een weddenschap, maar dan nogJe weet hoe mijn autistische hoofd hiermee omgaat.
Je ziet de bal wegschieten door rekik man.quote:
Ben ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik denk steeds dat jij een Marrokaan ben.
Goedzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, voortaan overleg ik met jou. Beloofd.
Sigthorsson sleept de bal met zijn linker voet weg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je ziet de bal wegschieten door rekik man.
Raakt precies de bal man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee hoor geen overtredinggodverdomme
Het was geen pingel want hij ging iets te makkelijk liggen, net als zijn moeder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als dat een pingel was, dan ben ik sigthorsson's moeder
Dan schopt hij hem weg met z'n linker lijkt me sterk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sigthorsson sleept de bal met zijn linker voet weg.
Ja man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat voor de bal en Siggy loopt tegen zijn been op.
Zo'n vieze lach erbij. Je bent zeker voor Ajax, he! Ontken het nou maar niet!!quote:
Godver captain obviousquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit nog beide kanten op kan.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Was niet om aan te zien dus nee
Water is natquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan ook nog beide kanten op, het veld is plat.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Watquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Was niet om aan te zien dus nee
Fijn dat je je gevoel met ons deelt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zeg ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:06 schreef Scorpie het volgende:
PSV gaat dit winnen, Ajax is het helemaal kwijt.
El ghazi gevaarlijkste man van de wedstrijd en dan wisselen voor een veredelde a junior.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:06 schreef Shreyas het volgende:
De wissel van Frank de Boer, El Ghazi wisselen voor Andersen en je geeft alles weg
subjectieve commentators zijn altijd een beetje gekquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:07 schreef franklop het volgende:
Gedwongen aan radio commentaar, hoorde de commentator een duidelijke 'JA' roepen bij de 1-2
Doe eens normaal zeg :Squote:Op zondag 24 augustus 2014 18:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
godverdomme..
en waar komen al die ebola boertjes opeens vandaan?
piep piepquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:07 schreef franklop het volgende:
Gedwongen aan radio commentaar, hoorde de commentator een duidelijke 'JA' roepen bij de 1-2
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:07 schreef Tchock het volgende:
Ajax is sinds de 1-1 echt onthutsend slecht.
Sorry, wist niet dat je zo'n teer zieltje hadquote:
Dit, Andersen is zo fucking slecht man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Dit is je straf voor het inbrengen van Andersen. Drank de Boer
D(e)-P(ay)quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Doublepain het volgende:
ESPN: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLL
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je zo'n teer zieltje had
PSV heeft slechte fases in elke wedstrijd, dat is zuur. Verder spelen ze prima. Maar ja, als je dat vóór vandaag zei krijg je alleen maar emogifs en "wacht maar tot zondag".quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef erik013 het volgende:
Nog erg vroeg, maar PSV is dit seizoen wel echt gewoon een kampioenskandidaat zoals ze nu al weken spelen.
Zeur niet zo man, net bij Feyenoord deden ze bij Ajax precies hetzelfde.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah komen de Feyenoorders ook weer opduiken met hmf voorop
Dat waren ze vorig seizoen ook nog, tot en met eind oktoberquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:08 schreef erik013 het volgende:
Nog erg vroeg, maar PSV is dit seizoen wel echt gewoon een kampioenskandidaat zoals ze nu al weken spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |