idd met die leuke pass van Maher net komt alles helemaal goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Bovenal, hij kan geen mannetje dekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boilesen is nooit goed geweest. Te traag, geen balans, slechte pass, slechte positionering.
Ik denk steeds dat jij een vrouw bentquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was voorbereidingen aan het treffen voor koken. Nu heb ik het doelpunt gemist, jeetje
Mijn hemel, wat ben jij stompzinnig.quote:
quote:
quote:
Kuipers spaart Rekikquote:
En ik denk steeds dat jij een Marrokaan ben.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:01 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat jij een vrouw bent
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik denk steeds dat jij een Marrokaan ben.
Terecht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik neem alleen Mexicano GGMM of Johannes serieus als het over een penalty gaat.
Perfect op de bal dus.quote:
Waarom heb je een andere UI? Wil je dat voortaan eerst eens overleggen? Ik zag vd week wel iets voorbij komen van een weddenschap, maar dan nogquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Als dat een pingel was, dan ben ik sigthorsson's moeder
Sorry, voortaan overleg ik met jou. Beloofd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom heb je een andere UI? Wil je dat voortaan eerst eens overleggen? Ik zag vd week wel iets voorbij komen van een weddenschap, maar dan nogJe weet hoe mijn autistische hoofd hiermee omgaat.
Je ziet de bal wegschieten door rekik man.quote:
Ben ik nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En ik denk steeds dat jij een Marrokaan ben.
Goedzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, voortaan overleg ik met jou. Beloofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |