Bedanktquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen ze erachter dat De Jong matig is.
Was hij ook tegen Sankt Polten, Soligorsk, Willem II en NAC Breda.
Miskoop.
Bedankt, hoop ook niet dat jij je tong verbrandt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoop niet dat je je tong verbrandt.
Ik eet zometeen broodje frikandel
vies dik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef alors het volgende:
[..]
vies dik.Jij bent zelf dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Snap ik met zo'n hond.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Memphis wenst nu dat hij thuis was..
Nee je bent niet viesquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik ben niet dik. Ik ben vies dik.
Pics.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee. Je bent perfect.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef alors het volgende:
[..]
En wanneer had je dan daarna zijn eerste geel voorzien?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef GGMM het volgende:
Willemsen had hier z'n 2e geel moeten hebben.
[..]
Pics.
2x zoveel. Willems is vies dik en telt voor 2quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:52 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel geelwaardige overtredingen mag Jetro Willems nog maken?
Ja ik zie het.quote:
Rot nou maar op met je eeuwige indekken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:55 schreef Shreyas het volgende:
Ja, zoals te verwachten. Als Ajax het zelf niet afmaakt, scoort PSV wel. Hoe slecht ze ook spelen, ze kunnen helemaal vanuit het niets een goal maken.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:53 schreef Scorpie het volgende:
Zal je zien dat die Kuipers zo weer geel geeft voor niks aan Ajax. Homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |