Ja wss wel. En Hungary destijds is idd hetzelfde met de soviets. Toch jammet dat ze geen statement willen maken. Net zoals de maFIFA dat niet doet.quote:
Thanks mannen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Originele startpositie wel als ie voor de laatste weg is, maar dan gaat ie een DT krijgen omdat zijn monteurs en nog stonden op het 15s signaal.
Dacht ik dan
sport is dan ook niet gelijk aan politiek.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wss wel. En Hungary destijds is idd hetzelfde met de soviets. Toch jammet dat ze geen statement willen maken. Net zoals de maFIFA dat niet doet.
Mja. Ik snap wat mensen zeggen, maar voor mij persoonlijk staat sport los van politiek. M.a.w. gewoon racen. En dan voor volgende jaren kijken of je daar nog naartoe wilt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja wss wel. En Hungary destijds is idd hetzelfde met de soviets. Toch jammet dat ze geen statement willen maken. Net zoals de maFIFA dat niet doet.
quote:
quote:
Zonder dat stukje is ie vast nog snel genoeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Karstman het volgende:
Als Rosberg een vleugel moet heeft die ook wel een issue om terug te komen
beetje rubberquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:08 schreef Karstman het volgende:
SC voor debris on track denk ik zometeen
Hij stuurde tweede keer in, om de bocht goed te halen. Had wel gewoon moeten remmen..quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
Toch zie ik ROS nog naar HAM insturen in de bocht.
Nee, geen vingertje. Ik hoop op Bottasquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Mag ook wel eens een keer dit seizoen
Boeie als ie er nu 1 wint, beter als 9 achter elkaar.......quote:
Alleen Sutil startte eropquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wie rijden allemaal op de harde banden????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |