af en toe eens schakelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef Geralt het volgende:
Al die kanalen heb je niks aan; of je moet meerdere tv's naast elkaar kunnen zetten, dan is het leuk. Denk ik
De race zlef vind ik altijd wel prettig met Olav ondanks zn foutenquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ''jullie'' trappen er al voor het tweede jaar achtereen in.
En ondertussen heb ik al heel vaak voorbij zien komen dat ze volgend jaar weer een abonnement aflsuiten, want: Max.
haha, kraak....quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Fer het volgende:
Het beeld is ook matig bij Sport1. Vrij donker.
http://www.grandprix.com/ns/ns28758.htmlquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oke, wete je die bron nog, want ik ben er wel benieuwd naar.....
en mollie die inside info over max verzint, sukkelsquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En ''jullie'' trappen er al voor het tweede jaar achtereen in.
En ondertussen heb ik al heel vaak voorbij zien komen dat ze volgend jaar weer een abonnement afsluiten, want: Max.
De sponsor Hype wilde voor een race betalen, als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hoe komt iedereen er bij dat Lotterer geld meebrengt?
Ik heb het nogal eens gevraagd zonder een antwoord te krijgen: staan er andere sponsoren op de wagen bij? Is dat bevestigd door Albers of iemand?
Ik denk eerlijk gezegd dat te investeerders/Kolles dit doen om Koba onder druk te zetten meer te betalen.....
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
http://www.grandprix.com/ns/ns28758.html
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:50:32We're hearing a 40% chance of rain in this #BelgianGP - dry for now, but clouds loom overhead... #SPArksWillFly #F1 #Spa reageer retweet
twitter:F1Times twitterde op zondag 24-08-2014 om 13:53:02McLaren's radar (going by Hungary, it's not to be trusted) rain will arrive roughly half way through the race #F1 reageer retweet
Ziggo heeft BBC niet in HD.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef glasshole het volgende:
BBC heeft de scherpste beelden en het beste commentaar
En dan ook nog voor niks nakkes nada ¤0,-
Ziggoquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ziggo heeft BBC niet in HD.
Maar wel niet alle GP's he.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:52 schreef glasshole het volgende:
BBC heeft de scherpste beelden en het beste commentaar
En dan ook nog voor niks nakkes nada ¤0,-
je kan toch dat extra pakket bestellen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ziggo heeft BBC niet in HD.
Hongarije in de jaren '80 was ook geen probleem voor Bernie, Bahrein tegenwoordig trekt ie zich ook niet van aan, waarom zou Rusland dan een probleem voor hem vormen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Nog ff OT. Dat ze russiand grand prix gwn doen. Zou t ook doorgaan als Rusland UKR binnenvalt?
Zolang ze niet enigzins in de buurt van Sotsji gaan schieten gaat het gewoon door.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Nog ff OT. Dat ze russiand grand prix gwn doen. Zou t ook doorgaan als Rusland UKR binnenvalt?
Ja, want geld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:56 schreef Smoofie het volgende:
Zie het er niet bijstaan: https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzichtquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan toch dat extra pakket bestellen?
Hype, het energiedrankje can Bertrand Gachot.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oke, wete je die bron nog, want ik ben er wel benieuwd naar.....
ik snap al jaren niet waarom die saaie race elk jaar op de kalender staatquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hongarije in de jaren '80 was ook geen probleem voor Bernie, Bahrein tegenwoordig trekt ie zich ook niet van aan, waarom zou Rusland dan een probleem voor hem vormen?
Dit jaar niet gekeken?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik snap al jaren niet waarom die saaie race elk jaar op de kalender staat
ook al zo'n oud F1-coureurquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hype, het energiedrankje can Bertrand Gachot.
Ja. Zolang de laatste auto hem niet is gepasseerdquote:
Originele startpositie wel als ie voor de laatste weg is, maar dan gaat ie een DT krijgen omdat zijn monteurs en nog stonden op het 15s signaal.quote:
Hij was op tijd weg van grid, het teampersoneel nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |