Doen ze niet. Want dan gaan collega's hun pasje vergeten en dat denk de LM: 'Hee, hij heeft geen pasje, dat klopt niet.' Werkt niet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Exorbitantes het volgende:
Het lijkt mij een goed idee als EW/AR aan chauffeurpasjes gaan beginnen. Dat kopiëren van mijn rijbewijs heb ik namelijk liever niet.
Voor een Prius ook nog.
Je rijbewijs moet je ook standaard meenemen anders.quote:Op maandag 25 augustus 2014 23:31 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Doen ze niet. Want dan gaan collega's hun pasje vergeten en dat denk de LM: 'Hee, hij heeft geen pasje, dat klopt niet.' Werkt niet.
En dan moet je nog maar afwachten of je die twee vrije dagen wel werk krijgt ..quote:
Met hbo werktuigbouwkunde ben je anders minimaal 3 dagen per week niets aan het doen hoor.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:16 schreef jevl het volgende:
Ik start komend jaar met hbo wtb. Het heeft dus geen zin om te solliciteren als ik niet standaard iedere week 2 dagen vrij ben..? :|
Wat voor opties dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:21 schreef underground1009 het volgende:
Cliotje afgeleverd in Breda, lekker bakkie, en een leuk meisje waar ik m af mocht leverenClio knalrood met rood interieur en full-option, lang niet gek
In de eerste 2 jaren niet hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef Amoeba het volgende:
Met hbo werktuigbouwkunde ben je anders minimaal 3 dagen per week niets aan het doen hoor.
Groot touchscreen infotainment systeem met navigatie, adaptieve cruise control, climate control met aparte zones, lichtmetalen velgen, metallic lak, stuurwielbediening, aardig rijk uitgevoerd voor een Clio dacht ik zoquote:
ACC heb ik echt maar 1x gehad, dat was in die A7quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:06 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Groot touchscreen infotainment systeem met navigatie, adaptieve cruise control, climate control met aparte zones, lichtmetalen velgen, metallic lak, stuurwielbediening, aardig rijk uitgevoerd voor een Clio dacht ik zo
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:15 schreef Pizzabodem het volgende:
Ben weer eens in een of ander dorp beland.... 3 uur tot huis met het OV. Nog geen 50 km denk ik.Mooi man. Ik moest net ook 2,5 uur naar huis reizen vanuit Wezep. Echt zalig een uurtje liggen slapen in de Sprinter van Wezep naar Utrecht CS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat had ik echt even nodig.
![]()
Ik zal je even oppeppen:quote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:38 schreef Exorbitantes het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe tas. Wat voor tas gebruiken jullie voor het hiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |