Dan ligt het probleem dus niet bij UPC.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:49 schreef Amoeba het volgende:
wij vermoeden dat het probleem bij UPC ligt.
Anyway, S. heeft gezegd dat hij alleen fatsoenlijk kan internetten als M. weg is
Ik probeerde het zo objectief mogelijk te vertellen, maar wij claimen dat dit onzin is. We hebben regelmatig dat de DNS server niet reageert, internet tragisch wegvalt. Iedereen heeft problemen met de verbinding zo nu en dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem dus niet bij UPC.
Deze staan alleen aan als we daadwerkelijk iets downloaden. Ik studeer wiskunde en hij ICT, dus we bezitten voldoende computerkennis (claimen we) om te weten waar we over praten.quote:
Volgens mij niet. Ik had bijvoorbeeld vanmiddag (net als L., S. en M.) geen internet.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:56 schreef Diemux het volgende:
Wie heeft die blokkades geregeld dan? (aangezien je zegt dat de huurbaas geen kennis heeft). Daarnaast, is het probleem sindsdien opgelost?
Ik vind het meer een juridische kwestie. Ik betaal hier 600 euro per maand en plots beslist mijn huurbaas dat ik geen spelletjes (alsin Far Cry 2, Battlefield, Call of Duty etc.) mag spelen omdat dit 'al het internet gebruikt' zoals hij dat in lekentaal verwoordt. Ik ga daar niet mee akkoord.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Het lijkt me dat dit in eerste instantie meer iets is voor DIG dan voor WGR.
Het hele "beperkt recht van internetvrijheid" is nogal ver gezocht, imho.
Of niet, als je betaald (in je huur) voor internet, behoor je gewoon internet zonder restricties te krijgen..quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Het lijkt me dat dit in eerste instantie meer iets is voor DIG dan voor WGR.
Het hele "beperkt recht van internetvrijheid" is nogal ver gezocht, imho.