Jawel hoor, normaal vind ik het niet erg, heb vorige week ook in de regen gewerkt. Maar wat ik zeg, niet zo'n zin in en morgen gaat het veel en hard regenen. Dus dan woensdag weerquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Dus met de herfst/winter ook niet beschikbaar?
Ik zou gewoon even scriptje maken die elke 5 sec email verstuurd, dan kunnen ze je niet negerenquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:31 schreef underground1009 het volgende:
Morgen wel beschikbaar maar geen ritjes, iemand ervaring met AR mailen of bellen of er misschien nog ritten te maken zijn?Vraag me af of ze daar erg blij mee zijn...
Ik heb jouw'n geannuleerde rit van Apeldoorn naar Eindhoven per C180 (6t).quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:42 schreef Amoeba het volgende:
Morgen 2 ritten. Derde is helaas al geannuleerd maar dus:
Eindhoven - Zaandam per A180
Amsterdam - Wezep naar de kazerne in zo'n Traffic
Had ook nog Apeldoorn - Eindhoven in een Mercedes C180 maar die is dus geannuleerd
Ik heb het af en toe wel is gedaan en toen gaven ze me twee ritten. Ligt er maar net aan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:31 schreef underground1009 het volgende:
Morgen wel beschikbaar maar geen ritjes, iemand ervaring met AR mailen of bellen of er misschien nog ritten te maken zijn?Vraag me af of ze daar erg blij mee zijn...
Wtf DM dat kenteken eens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:49 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik heb jouw'n geannuleerde rit van Apeldoorn naar Eindhoven per C180 (6t).![]()
Verder nog Eindhoven - Almere
Ja soms kijken ze en krijg je wat. Ook wel een keer een uitbrander gehad dat ze niet willen dat je belt. Ligt een beetje aan welke planner je spreekt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:52 schreef wtr12 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe wel is gedaan en toen gaven ze me twee ritten. Ligt er maar net aan.
Haha, daar rijdt de buurtbus een keer per twee uurquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:24 schreef jurgenov het volgende:
Ik bel eigenlijk meestal wel zelf als ik niet gebeld ben en tot nu toe die keren altijd nog werk gehad. Zoals vandaag een wisselrit Houten - Hellevoetsluis![]()
Moet morgen naar Keldonk, een gehucht ergens in Brabant.
'Chiller' en drukker is toch zeker wel hiker, PC is serieuzer, en daar heb je vrijwel garantie op een degelijke auto. Doe zelf meestal hiken maar heb 2x ook moeten PCenquote:Op maandag 25 augustus 2014 19:15 schreef johnson555 het volgende:
Wat is nou eigenlijk chiller/drukker? Pc öf hiken? Overweeg namelijk on pc te worden![]()
Ben jij van EW of AR?quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:24 schreef jurgenov het volgende:
Ik bel eigenlijk meestal wel zelf als ik niet gebeld ben en tot nu toe die keren altijd nog werk gehad. Zoals vandaag een wisselrit Houten - Hellevoetsluis![]()
Moet morgen naar Keldonk, een gehucht ergens in Brabant.
Ben jij dan pc of hiker? En welke bedrijf dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:26 schreef Solidberg het volgende:
[..]
'Chiller' en drukker is toch zeker wel hiker, PC is serieuzer, en daar heb je vrijwel garantie op een degelijke auto. Doe zelf meestal hiken maar heb 2x ook moeten PCen
[..]
Ben jij van EW of AR?
Hiker bij EW, maar ze zetten mij als PC in bij regio Groningen als er nood isquote:Op maandag 25 augustus 2014 21:35 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ben jij dan pc of hiker? En welke bedrijf dan?
De volgende keer weiger ik het. Die ene keer was het voor die A7quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:31 schreef Exorbitantes het volgende:
Het lijkt mij een goed idee als EW/AR aan chauffeurpasjes gaan beginnen. Dat kopiëren van mijn rijbewijs heb ik namelijk liever niet.
Voor een Prius ook nog.
En terecht. Al moet ik wel zeggen dat ik het bij een >80K bak minder erg vind.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De volgende keer weiger ik het. Die ene keer was het voor die A7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |