Ze zijn op.... heb jij nog wat over?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hopelijk is er op je nieuwe bureau/kast (wat je ook aan het maken bent) genoeg plek voor zakdoekjes.
Leg mij aub uit wat mannen toch allemaal met die katten doen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn op.... heb jij nog wat over?
Meervoud? Dus dat doe ik verkeerd. Ik heb er maar een en die krijgt meer knuffels van vrouwen dan ik. Al is dat best begrijpelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geen vrouw kan krijgen neem je maar katten he
Aaien en kroelen enzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leg mij aub uit wat mannen toch allemaal met die katten doen?
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemtquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Meervoud? Dus dat doe ik verkeerd. Ik heb er maar een en die krijgt meer knuffels van vrouwen dan ik. Al is dat best begrijpelijk.
1- checkquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemt
Sorry Fax, ik kan je niet met alles helpen.quote:
Dat kan niemandquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry Fax, ik kan je niet met alles helpen.
Tuurlijk wel, je kunt jezelf helpen.quote:
Geen idee, is dat zo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemt
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt jezelf helpen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn op.... heb jij nog wat over?
Konijnen straks hier. Die zijn veel leuker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
MooiOvertuig jij de rest van het mannelijke volk even om ook geen katten te nemen?
Thanks
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
MooiOvertuig jij de rest van het mannelijke volk even om ook geen katten te nemen?
Thanks
Verdoriequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben zo allergisch, dan moet ik ook huilen.
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.
Common sense, yats has it.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.
Je kan een kale poes nemenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.
Mja.. helaas.
Ik vraag mij af hoeveel van jouw posts statistisch gezien als dubbelzinnig kunnen worden bestempeld.quote:
Lijkt me een vervelende allergie. Dan kun je beter allergisch zijn voor noten of kokos ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.
Mja.. helaas.
Teveel soms helaas.quote:
Toch zeker de helftquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel van jouw posts statistisch gezien als dubbelzinnig kunnen worden bestempeld.
90%.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel van jouw posts statistisch gezien als dubbelzinnig kunnen worden bestempeld.
Niks mis mee manquote:
Nou, had er nooit echt veel last van, tot ik er nu achter kom dan minimaal de helft van alle single mannen een kat heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelende allergie. Dan kun je beter allergisch zijn voor noten of kokos ofzo.
[..]
Teveel soms helaas.
Was dan wat eerder langsgekomenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, had er nooit echt veel last van, tot ik er nu achter kom dan minimaal de helft van alle single mannen een kat heeft.
Mwah, toch wel. Ik analyseer te vaak dingen.quote:
Tja, ik denk dat het klopt wat fax zegt. Katten zijn gewoon erg leuk gezelschap als je verder een leeg huis hebt omdat je vrijgezel bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, had er nooit echt veel last van, tot ik er nu achter kom dan minimaal de helft van alle single mannen een kat heeft.
Nja je hebt nu iig katten om je te troosten!quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dan wat eerder langsgekomenIk heb ze nog maar een paar weken.
Ze slopen m'n huisquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je hebt nu iig katten om je te troosten!
Ik ook, maar dat is ook af te leren. Go with the flow en al dat. Maar ik vertel je niets nieuwsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, toch wel. Ik analyseer te vaak dingen.
Je had bloemen staan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze slopen m'n huis
Vandaag een bloempot gesneuveld
Dat is geen nieuws nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook af te leren. Go with the flow en al dat. Maar ik vertel je niets nieuws
Komt goed man, je hebt in ieder geval dit jaar al meer dates gehad dan ik. Dus je doet in ieder geval wel iets goed.quote:
Mwah, of dat mijn eigen verdienste is betwijfel ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed man, je hebt in ieder geval dit jaar al meer dates gehad dan ik. Dus je doet in ieder geval wel iets goed.
Jawel toch, jij zegt ja en gaat daadwerkelijk op date, dus dat is je eigen verdienste.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:43 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, of dat mijn eigen verdienste is betwijfel ik
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:43 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, of dat mijn eigen verdienste is betwijfel ik
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel toch, jij zegt ja en gaat daadwerkelijk op date, dus dat is je eigen verdienste.
Ik doelde meer op het zelf geregeld hebben van de date. Dat geldt maar in twee gevallen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel toch, jij zegt ja en gaat daadwerkelijk op date, dus dat is je eigen verdienste.
Maakt toch ook niet uit hoe je aan een date komt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het zelf geregeld hebben van de date. Dat geldt maar in twee gevallen.
Maar ok, eerlijk is eerlijk, ten opzichte van een jaar geleden (of misschien zelfs 6 maanden) had ik dit ook niet verwacht.
Je doet in ieder geval prima je best. En er zit er straks echt wel een tussen die de moeite waard is en jou ook de moeite waard vind.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het zelf geregeld hebben van de date. Dat geldt maar in twee gevallen.
Maar ok, eerlijk is eerlijk, ten opzichte van een jaar geleden (of misschien zelfs 6 maanden) had ik dit ook niet verwacht.
Ow, dat zal best, ik ga er niet vanuit de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Maar dat telt voor jou, yvie en fax net zo goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval prima je best. En er zit er straks echt wel een tussen die de moeite waard is en jou ook de moeite waard vind.
Dat klopt. En ik heb die leuke ook nog niet gevonden. Maakt dat wat uit? Nee, die komt vanzelf wel naar boven als ik mijn best ervoor doe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat zal best, ik ga er niet vanuit de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Maar dat telt voor jou, yvie en fax net zo goed.
Nou, ik was daar eigenlijk al wel vanuit gegaan hoor, bewuste keuze, tot vorige week tenminste hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat zal best, ik ga er niet vanuit de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Maar dat telt voor jou, yvie en fax net zo goed.
Ik denk dat jij best snel een leuk iemand aan de haak zal hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, ik was daar eigenlijk al wel vanuit gegaan hoor, bewuste keuze, tot vorige week tenminste haha
Nu eens kijken of mijn keuze goed was of niet.
Nee dat klopt, ik ben eigenlijk altijd optimistisch van aard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik heb die leuke ook nog niet gevonden. Maakt dat wat uit? Nee, die komt vanzelf wel naar boven als ik mijn best ervoor doe.
Positief blijven man, je lijkt me geen type pessimist.
Ik ook verder. Als een gesprek op PaiQ niet goed loopt en ik word geblokt dan was ze de moeite gewoon niet om er iets mee te beginnen. Al moet ik proberen geen verlegen dames meer aan te spreken die het gesprek meteen laten stilvallenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik ben eigenlijk altijd optimistisch van aard.
Lief dat je dat zegt. Nja mocht ik die ooit vinden (je hebt mijn hosselskills gezien haha), dan vraag ik mij ook nog maar af of ik dat dan echt wel wil. Lastig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best snel een leuk iemand aan de haak zal hebbenEn dat meen ik serieus
Nou nou, jezelf niet zo downgraden nuquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt. Nja mocht ik die ooit vinden (je hebt mijn hosselskills gezien haha), dan vraag ik mij ook nog maar af of ik dat dan echt wel wil. Lastig.
Ohwja, jij vond mijn hosselskills wel smooth gelukkig. hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou nou, jezelf niet zo downgraden nu
Zijn ze zo erg dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, jij vond mijn hosselskills wel smooth gelukkig. haha
Dat heb je ook al eens aangegeven *denkt terug aan filmmeet*. Bij twijfel, niet doen. Je bent ook aan het kijken hoe het allemaal werkt, en daar is niks mis mee. Maar als je er zelf op een moment niet meer ziet als enkel gezelligheid, dan zou je kunnen stoppen. Just sayin'quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt. Nja mocht ik die ooit vinden (je hebt mijn hosselskills gezien haha), dan vraag ik mij ook nog maar af of ik dat dan echt wel wil. Lastig.
Nee, geen idee. Volgens mij zijn ze nog niet bestaand, nooit nodig gehad. Komen vanzelf wel (hoop ik)quote:
"If you fail, pick yourself up, dust yourself off, and try again."quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Volgens mij zijn ze nog niet bestaand, nooit nodig gehad. Komen vanzelf wel (hoop ik)
Hoe is het gezegde ook alweer? If you fail, just try again?
If you fail, just stand up and try again?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Volgens mij zijn ze nog niet bestaand, nooit nodig gehad. Komen vanzelf wel (hoop ik)
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"If you fail, pick yourself up, dust yourself off, and try again."
Zoiets
Komt allemaal op hetzelfde neer:quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
If you fail, just stand up and try again?
boks terug kerelquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef El_Thijs het volgende:
En yats, we denken veel hetzelfde.
Boks.
Ciao, welterusten!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen. Slaapt u allen lekker en wij zien elkaar weer morgen in goede gezondheid
Deze beantwoord ik nog evenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs, waarom heb jij eigenlijk geen katten?
Welterusten kerel!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen. Slaapt u allen lekker en wij zien elkaar weer morgen in goede gezondheid
Mij heb je al gehosseld hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, jij vond mijn hosselskills wel smooth gelukkig. haha
Wis en zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:22 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het weer stil en verlaten, misschien toch tijd om maar naar bed te gaan.
Ja, dank uquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wis en zeker.
Is uw vraag afdoende beantwoord?
Vallen en opstaanquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
pics?quote:
Ja maar als je het niet erg vind, vind ik dit niet echt een compliment aangezien jouw maatstaven waren: vrouw, warm en eventueel een hartslag.quote:
Netjes!quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:27 schreef El_Thijs het volgende:
Nu ga ik wel slapen. Welterusten allen
*Ninja vanish*
Jij bent een cliché Fok!ker en dit is daadwerkelijk je zolderkamer?!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet nog wel wat inrichten verder. De platenspeler komt naast de versterker enzo.
[ afbeelding ]
Schuin dakquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij bent een cliché Fok!ker en dit is daadwerkelijk je zolderkamer?!
Ik heb wel een zolder hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk geen echte Fok!ker dan?
9 flesjes en 2 glazen jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo, er is er 1 nog heel nuchter... haha flauw!
Scherp nog dan..quote:
Ha.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welterusten!
Ik ga ook dan, anders ben ik alleen.
Ik lig nog in bed en de gordijnen zijn dicht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goedemorgen! Bij jou ook mooi en zonnig?
Ja, hier is het mooi, en bij Samzz ook, dus ik dacht 3 keer is scheepsrecht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed en de gordijnen zijn dicht.
Durf het niet te zeggen.
Bij jou wel?
Zou fijn zijn , een beetje zon na alles wat er uit de hemel is gevallen.
Romantisch diner?quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
Wie weet de leukste restaurantjes van Rotterdam?
Wat liefquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Centjes van mijn ouders gekregen die we alleen mogen uitgeven aan een dinertje.
Tante Pietje in 's-Hertogenbosch.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
Wat een saai menu zeg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tante Pietje in 's-Hertogenbosch.
gewoon biefstuk met satesaus vragen danquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, origineel eten. Er bestaat meer dan een biefstuk en een saté.
Dacht wel dat Tantje Pietje vrij goed werd aangeschreven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, origineel eten. Er bestaat meer dan een biefstuk en een saté.
Look aan de 's-Gravendijkwal.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
Wat lief!quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Centjes van mijn ouders gekregen die we alleen mogen uitgeven aan een dinertje.
Ben ik al geweest.quote:
Absoluut, voordeel van het wonen in de grote stad. Heb laatst in Rotterdam ook nog bij een goede Italiaan gegeten. Kom zo snel alleen niet op de naam...quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:
Ben ik al geweest.Is wel tof. Maar er zijn nog zoveel restaurantjes waar ik nog niet ben geweest om te ontdekken.
O'pazzo? Dat is mijn favoriet.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut, voordeel van het wonen in de grote stad. Heb laatst in Rotterdam ook nog bij een goede Italiaan gegeten. Kom zo snel alleen niet op de naam...
Zie de aanvulling aan de gequote post.quote:
Ja, een saté, een biefstuk en een hamburger. Nou, fuckingwhooptiedoe. Dat kun je toch bij elke standaard vreetschuur krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:41 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie maar 1 stuk vlees met sate eigenlijk...
Groot Warnsborn is/was prima. Is al een tijdje geleden dat ik daar voor het laatst heb gegeten.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
Toevallig iemand die in Arnhem leuke restaurants weet?
Oke dan zal het wel aan mij liggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, een saté, een biefstuk en een hamburger. Nou, fuckingwhooptiedoe. Dat kun je toch bij elke standaard vreetschuur krijgen.
Jenga torentjequote:Op zondag 24 augustus 2014 10:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
en dan een mooi torentje bouwen van de botjes
De Schone Lei, Kralingse bosquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:58 schreef Myraela het volgende:
Ben ik ook al geweest.quote:
Ja, de combinatie maakt het een erg leuk restaurant vind ik zelf.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben ik ook al geweest.Vooral een mooie locatie, eten was ook wel lekker maar niet iets waar ik nog eens voor terug zou komen.
Dank je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot Warnsborn is/was prima. Is al een tijdje geleden dat ik daar voor het laatst heb gegeten.
Lekker uit weten te kuren?quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:45 schreef xFriendx het volgende:
Love the smell of the gym in the morning.
Goedemorgen, kan nog net. Bijna middag.
Jep. Vroeg op, even fijn bewegen en rest van de dag ontspannen. Zal wel vooral binnen zijn, tis beter dan gister maar blijft toch nog wel vaak regenen.quote:
Hier schijnt de zon nu, maar er komt nog wel een bui aan denk ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jep. Vroeg op, even fijn bewegen en rest van de dag ontspannen. Zal wel vooral binnen zijn, tis beter dan gister maar blijft toch nog wel vaak regenen.
Dat dusquote:
Veel plezier gewend alvast! Bier, taart en ander lekkers? Of koffie met cake?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon nu, maar er komt nog wel een bui aan denk ik.
Straks mijn verjaardag vieren (al was ik een week geleden jarig).
Koffie/thee met vlaai, en in de avond komt er Chinees en bierquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Veel plezier gewend alvast! Bier, taart en ander lekkers? Of koffie met cake?
Habanas in de pauwstraat, al weet ik niet of die alweer open is. Rose's langs de Rijnkade is ook leuk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 10:43 schreef Fera het volgende:
Toevallig iemand die in Arnhem leuke restaurants weet?
Had al een tip voor de beste sushi en ook de beste Mexicaan weet ik te vinden. Ook al eens wezen eten daar.
Wijnazijn. Nee grapje. Kan ook met sodaquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:09 schreef Samzz het volgende:
Dus. Mijn wasmachine ruikt een beetje muf, heb 'm al op 95 graden laten draaien en het is beter. Maar niet weg.
Nu zei mijn oma ooit, 90 graden programma draaien met een scheut azijn. Kan dat met schoonmaakazijn, of moet ik een andere soort hebben?
Hier gebruiken we ook altijd soda. Vergeet ook niet, mocht je het niet al gedaan hebben, de filters van je wasmachine schoon te maken. Die willen nog wel es de oorzaak zijn van een muf ruikende wasmachine.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:20 schreef artelligence het volgende:
Wijnazijn. Nee grapje. Kan ook met soda
Goed bezig!quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:24 schreef Samzz het volgende:
De filters zijn ook schoon, dat heb ik vd week gedaan.
Een goede wasmachine is een schone wasmachinequote:
Zelf geen ervaring mee, maar ik kan geen reden bedenken waarom niet. Tevens denk ik dat ik daarna nog een keer een lege kookwas zou draaien om de eventuele lucht van de schoonmaakazijn weg te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:29 schreef Samzz het volgende:
Een goede wasmachine is een schone wasmachine.
Maar, schoonmaakazijn kan dus ook?
Klopt, als je bijvoorbeeld een avond gefrituurd, gegourmet of gefonduud hebt, dan helpt een spons, gedrenkt in azijn, prima om de vieze lucht uit huis te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat was sowieso het plan. Hoewel de schoonmaakazijn citroengeur heeft
.
Azijn schijnt geurtjes te neutraliseren.
Zolang hij nog niet uit zichzelf naar beneden wandelt is er niks aan de hand. Succes!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:05 schreef Samzz het volgende:
Zo, de machines maar even op de kookwas gezet. Azijn erbij. 't Zal mij benieuwen.
Middagquote:
Zo slecht ja?quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:05 schreef artelligence het volgende:
zo maar even een tosti en een cola.
Ugh...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo slecht ja?
Ik heb een goede nacht gehad.
Beetje rustig aan bier gedronken en gepokerd.
Das nog beter jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog winst gemaakt ook.
Life is good.
Behoorlijk brak.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo slecht ja?
Ik heb een goede nacht gehad.
Beetje rustig aan bier gedronken en gepokerd.
Komt wel weer goed kerel.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:37 schreef Samzz het volgende:
Snoep verstandig, eet een appel.
En ik heb ook al een banaan en een halve komkommer op. Gezond doen, whoehoe.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:37 schreef Samzz het volgende:
Snoep verstandig, eet een appel.
En ik heb ook al een banaan en een halve komkommer op. Gezond doen, whoehoe.
Jup. Ik heb mij voorgenomen sowieso twee stuks fruit te eten per dag. En ik ga proberen bij de lunch ook een stuk komkommer te eten. Want lekkerquote:
Ik probeer dat tegenwoordig ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb mij voorgenomen sowieso twee stuks fruit te eten per dag. En ik ga proberen bij de lunch ook een stuk komkommer te eten. Want lekker.
Gezonder leven. Ga ik ook maar eens aan beginnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb mij voorgenomen sowieso twee stuks fruit te eten per dag. En ik ga proberen bij de lunch ook een stuk komkommer te eten. Want lekker.
Ja en zo zijn er voor alle dingen wel voor en tegenstanders te vinden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Gray het volgende:
Fruit is niet gezond. Is te zuur voor je tanden en bevat veel te veel suikers. Echte ook nog!
Maar dan ga je deaudtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er voor alle dingen wel voor en tegenstanders te vinden.
Beste kun je niks meer eten of drinken en ook geen lucht meer inademen.
Lucht krijg je kanker van. Vieze zuurstofradicalen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en zo zijn er voor alle dingen wel voor en tegenstanders te vinden.
Beste kun je niks meer eten of drinken en ook geen lucht meer inademen.
Vind je het erg dat ik net zo lui ben met daadwerkelijk dood gaan als met de rest van de dingen in mijn leven? Ik heb geen haast namelijkquote:
No hurries, no worries.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik net zo lui ben met daadwerkelijk dood gaan als met de rest van de dingen in mijn leven? Ik heb geen haast namelijk
Ik doe dat gedeelte ook gewoon rustig aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik net zo lui ben met daadwerkelijk dood gaan als met de rest van de dingen in mijn leven? Ik heb geen haast namelijk
Goed bezuggg.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:21 schreef artelligence het volgende:
Zo, lekker gezond gegeten dit weekend. Nu ook in een heel actieve houding.
Niet eten is pas ongezond. Dat gejank altijd. Fruit is gezond.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:01 schreef Gray het volgende:
Fruit is niet gezond. Is te zuur voor je tanden en bevat veel te veel suikers. Echte ook nog!
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eten is pas ongezond. Dat gejank altijd. Fruit is gezond.
Okquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet eten is pas ongezond. Dat gejank altijd. Fruit is gezond.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:47 schreef yats het volgende:
[..]Ik ga morgen ook maar weer eens hardlopen, dat is er vorige week niet van gekomen. Dat gezond doen is echt zo slecht nog niet
Praag? Zit je daar? Mooie stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, ik ben gisteren terug gekomen uit Praag. Heerlijke stad inderdaad!quote:
Echt he? Zou er zo willen wonenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, ik ben gisteren terug gekomen uit Praag. Heerlijke stad inderdaad!
Ik ook. Sowieso heb ik er best een tijd aan gedacht om in het buitenland te gaan wonen. Helaas kom je met Nederlands recht als opleiding niet zo ver in de rest van de wereld.quote:
Jammer dat dat niet mogelijk is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou liever op een tropisch onbewoond eiland willen zitten dan.
Tropisch, ok. Maar onbewoond is ook weer zo Remi/Wilsonquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zou liever op een tropisch onbewoond eiland willen zitten dan.
Ach, ik doe ook niks met mijn opleiding hierquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook. Sowieso heb ik er best een tijd aan gedacht om in het buitenland te gaan wonen. Helaas kom je met Nederlands recht als opleiding niet zo ver in de rest van de wereld.
portugal wil ik nog een keer heen. moet een fijn land zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tropisch, ok. Maar onbewoond is ook weer zo Remi/WilsonEen vriendin van me wil graag een B&B beginnen in Portugal. Klinkt ook niet slecht.
Jij bent gewoon in het diepe gesprongen of had je al een aanbod voor een baan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik doe ook niks met mijn opleiding hierNeemt niet weg dat ik het hier prima vertoeven vind
Malta lijkt me dan ook wel lekker om te wonen ja.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik doe ook niks met mijn opleiding hierNeemt niet weg dat ik het hier prima vertoeven vind
Ik had een aanbod ja. Voor een baan in een industrie waarin ik nog nooit had gewerktquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent gewoon in het diepe gesprongen of had je al een aanbod voor een baan?
Zij zegt dat ze nog nergens zoveel gastvrijheid en oprechte vriendelijkheid is tegengekomen. En dat zegt wat voor iemand die vrijwel ieder continent heeft bezochtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
[..]
portugal wil ik nog een keer heen. moet een fijn land zijn.
maar goed, dromen zijn bedrog.
Is het zekerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Malta lijkt me dan ook wel lekker om te wonen ja.
ja, dat heb ik ook van verschillende mensen gehoord. in tegenstelling tot fransen, spanjaarden en engelsen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Zij zegt dat ze nog nergens zoveel gastvrijheid en oprechte vriendelijkheid is tegengekomen. En dat zegt wat voor iemand die vrijwel ieder continent heeft bezocht
Dus in een land waar iedereen gastvrij en oprecht vriendelijk is, wil ze een B&B beginnen? Wat doen ze daar dan verkeerd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Zij zegt dat ze nog nergens zoveel gastvrijheid en oprechte vriendelijkheid is tegengekomen. En dat zegt wat voor iemand die vrijwel ieder continent heeft bezocht
Fransen heb ik doorgaans geen problemen mee, alleen zijn ze soms wel erg afstandelijk. Spanjaarden vind ik vaak nogal oppervlakkig, met hun "ajajajaja"quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ook van verschillende mensen gehoord. in tegenstelling tot fransen, spanjaarden en engelsen.
Dus je denkt dat door vriendelijkheid en gastvrijheid er geen behoefte is aan een hotel of B&B?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:02 schreef twi het volgende:
[..]
Dus in een land waar iedereen gastvrij en oprecht vriendelijk is, wil ze een B&B beginnen? Wat doen ze daar dan verkeerd?
Het scheelt wel als je een aanbod hebt. Hoe zijn ze bij jou terecht gekomen? Op zich heb ik denk ik niet zo'n moeite met die 'sprong in het diepe' (ik reis nu ook al veel en mis Nederland dan zelden) maar ik wil wel zeker weten dat ik daar een inkomen heb voordat ik 'spring'.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik had een aanbod ja. Voor een baan in een industrie waarin ik nog nooit had gewerktEn ik was nog nooit op Malta geweest. Dus best wel een sprong ja
fransen vind ik wat arrogant. las een tijdje geleden ook een bericht van een of andere franse regeringsambtenaar die zijn volk opriep wat vriendelijker te doen jegens toeristen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Fransen heb ik doorgaans geen problemen mee, alleen zijn ze soms wel erg afstandelijk. Spanjaarden vind ik vaak nogal oppervlakkig, met hun "ajajajaja"En Engelsen zijn per definitie
Schotten en Ieren zijn daarintegen wel
Online solliciteren. Je hebt sites speciaal voor vacatures in het buitenland/vacatures voor buitenlanders. bilingualvacancies.com (of zoeits) bijvoorbeeld.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:06 schreef yats het volgende:
[..]
Het scheelt wel als je een aanbod hebt. Hoe zijn ze bij jou terecht gekomen? Op zich heb ik denk ik niet zo'n moeite met die 'sprong in het diepe' (ik reis nu ook al veel en mis Nederland dan zelden) maar ik wil wel zeker weten dat ik daar een inkomen heb voordat ik 'spring'.
Echt he? Als Dries Roelvink in het engels gaat zingen gaat hij daar succes krijgen volgens mijquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:07 schreef perro. het volgende:
[..]
fransen vind ik wat arrogant. las een tijdje geleden ook een bericht van een of andere franse regeringsambtenaar die zijn volk opriep wat vriendelijker te doen jegens toeristen.
ja, schotten en vooral ieren zijn wel relax. maar engelsen, kampvolk is dat zeg.
Die website bestaat niet meerquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Online solliciteren. Je hebt sites speciaal voor vacatures in het buitenland/vacatures voor buitenlanders. bilingualvacancies.com (of zoeits) bijvoorbeeld.
Dat zou best kunnen, al een tijdje niet meer bezochtquote:
Ik ookquote:
die ziet er nog vrij normaal uit vergeleken met die engelsen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he? Als Dries Roelvink in het engels gaat zingen gaat hij daar succes krijgen volgens mij
Katertje?quote:
Fucking chavsquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
[..]
die ziet er nog vrij normaal uit vergeleken met die engelsen.
ik heb daar in restuarants gezeten, dat je gewoon verschillende mensen binnen zag komen met vieze kapotte kleding (ja, serieus), de meest rare vloekende combinaties, smaakloos en stijlloos, ongelooflijk.
Ik drink zelden Tot niet. Dus nee. Gewoon slaapgebrek denk ik en spanning.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Katertje?
[..]
Fucking chavs![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Katertje?
[..]
Fucking chavs![]()
[ afbeelding ]
Zullen buitenlanders ook zo over Nederlanders praten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:13 schreef perro. het volgende:
[..]
die ziet er nog vrij normaal uit vergeleken met die engelsen.
ik heb daar in restuarants gezeten, dat je gewoon verschillende mensen binnen zag komen met vieze kapotte kleding (ja, serieus), de meest rare vloekende combinaties, smaakloos en stijlloos, ongelooflijk.
http://www.stuffdutchpeoplelike.comquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen buitenlanders ook zo over Nederlanders praten?
Arme jijquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink zelden Tot niet. Dus nee. Gewoon slaapgebrek denk ik en spanning.
Ik vind het best een correcte weergavequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
Ik vind het best een correcte weergave![]()
[ afbeelding ]
Wat ik hier heb meegekregen is dat ze Nederlanders zien als luidruchtige kliekjes die teveel eisen stellen en overal recht op denken te hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zullen buitenlanders ook zo over Nederlanders praten?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
[ afbeelding ]
Arme hondquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
Ik zit de hond met d'r eigen staart in d'r neus te peuren.
maar ze mogen je wel daar?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ik hier heb meegekregen is dat ze Nederlanders zien als luidruchtige kliekjes die teveel eisen stellen en overal recht op denken te hebben
Tot zover de bubbel dat iedere Engelsman erbij loopt als James Bond of Victoria Beckhamquote:
Ik ben alles behalve luidruchtig, en ik ga trouwens ook niet zo vaak met Nederlanders om.quote:
schaam je je soms voor je nederlanderschap?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve luidruchtig, en ik ga trouwens ook niet zo vaak met Nederlanders om.Plus, ik zie er niet Nederlands uit
Nee, maar ik heb er verder ook weinig mee. Ik mag dat, ik ben slechts voor 25% Nederlands.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:30 schreef perro. het volgende:
[..]
schaam je je soms voor je nederlanderschap?
In mijn geval wel. Bite me. Plus, ik heb Nederland al voldoende gediend als militair. En wat kreeg ik ervoor terug? Teringhoge woonlasten en overheidsbemoeienisquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:32 schreef perro. het volgende:
als we nog verder terug gaan in de roots stammen we allen van dezelfde figuur af. dus dat zegt niks.
bedankt daarvoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In mijn geval wel. Bite me. Plus, ik heb Nederland al voldoende gediend als militair. En wat kreeg ik ervoor terug? Teringhoge woonlasten en overheidsbemoeienis
Graag gedaan. En veel plezierquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef perro. het volgende:
[..]
bedankt daarvoor.
ben weg. ajax-psv. adi0s.
Komt wel goed. Vanavond gewoon optijd naar bedquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme jij
[..]
[ afbeelding ]
Weltrusten alvastquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt wel goed. Vanavond gewoon optijd naar bed
WHAT THE ACTUAL FUCK!?!quote:
dochter van n vriendin werd 18, kreeg n stripper kado.quote:
Godverdomme, heb jij echt zulke paupers in je vriendenlijst? Wat is dit joh?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dochter van n vriendin werd 18, kreeg n stripper kado.
Dat kind ernaast ook
ja, duidelijk wel dusquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Godverdomme, heb jij echt zulke paupers in je vriendenlijst? Wat is dit joh?
Ik vind dit serieus niet grappig. 18 jaar en je krijgt een stripper cadeau? Slettengedrag en single mom incoming in 3....2....quote:
nee joh, leuk toch juist! Gezellig met de familie en vriendinnen een beetje giebelen enzo.quote:
ik vind het ook waardeloos idd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dit serieus niet grappig. 18 jaar en je krijgt een stripper cadeau? Slettengedrag en single mom incoming in 3....2....
Maar het was wel gezellig dus?quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ook waardeloos idd.
geen idee, ik was er niet, zij vond het wel leuk geloof ik.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig dus?Wie verzint dit in godsnaam? Ik dacht dat alleen trailer trash white americans dit deden met hun zoon
Holy crap.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dochter van n vriendin werd 18, kreeg n stripper kado.
Dat kind ernaast ook
What the fuck? Ik ben best open minded, maar dat kind erbij kan echt niet.quote:
Dan heeft ze hulp nodig. Ik ben niet preuts, maar dit is gewoon fout op alle manieren waarop iets fout kan zijn. En dan heb ik het nog niet eens over dat kind wat erbij staat te kijken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, ik was er niet, zij vond het wel leuk geloof ik.
nah, ik zei vriendin, maar t is eigenlijk de dochter van de ex van n vriend van me, maar das nogal n verhaalquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Barbusse het volgende:
Als een vriend/vriendin van mij dit zou posten op FB met als kopje "mijn meisje is 18 jaar, eindelijk volwassen!", dan zou ik een serieus gesprek met ze aangaan.....
My Super Sweet Eighteenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:05 schreef Barbusse het volgende:
Als een vriend/vriendin van mij dit zou posten op FB met als kopje "mijn meisje is 18 jaar, eindelijk volwassen!", dan zou ik een serieus gesprek met ze aangaan.....
Nope, ze is 18 nu he. Dan mag je legaal slettenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Gray het volgende:
Is dat niet op een of andere manier strafbaar?
quote:
Joy to the world....quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, ze is 18 nu he. Dan mag je legaal sletten
Het gaat om dat kind erbij...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, ze is 18 nu he. Dan mag je legaal sletten
Dat heeft toch helemaal geen effect toch? Niet zo linksmensch denken......quote:
Wat is linksmensch?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heeft toch helemaal geen effect toch? Niet zo linksmensch denken......
Jij komt overduidelijk niet vaak in NWS. Broederquote:
Dat hoop ik ook....quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:33 schreef Gh0stface het volgende:
Hopelijk krijg ik die pic snel uit mijn kop
Hopelijk kreeg zij die pik uit d'r kopquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:33 schreef Gh0stface het volgende:
Pik erin stoppen, vergeet je het zo!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:33 schreef Gh0stface het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk kreeg zij die pik uit d'r kop
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:35 schreef Gray het volgende:
Ah shit, ik ben afgedaald naar grappen van het niveau Faxie.![]()
![]()
![]()
I'm out.
Nou....quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen, zie ik.
Je hebt zojuist verlichting gevondenquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:35 schreef Gray het volgende:
Ah shit, ik ben afgedaald naar grappen van het niveau Faxie.![]()
![]()
![]()
I'm out.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:39 schreef Samzz het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen, zie ik.
Jij hebt geen lampjes op je zolderkamer staan?!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt zojuist verlichting gevonden
Yeah, what part of the sarcasm didn't you getquote:
Hoiquote:
Alleen rodequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt geen lampjes op je zolderkamer staan?!
Het middelste gedeelte. Kun je dat even verder uitleggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, what part of the sarcasm didn't you get?
[..]
Hoi.
Vind je het gek dat je niemand aan de haak slaat, als je ook nog verwacht dat ze ervoor moeten betalen..quote:
Wat is dat met die banken, joh.quote:
Watch out people! Mothers, lock up your daughters! Daughters, lock up your mothers! Mr. Swagtm is in da house! The Love Doctor is about to operate!quote:
Ja maar ik ben het waard hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je niemand aan de haak slaat, als je ook nog verwacht dat ze ervoor moeten betalen..
Moet niet gekker worden.
Fax, serieus...quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hopelijk kreeg zij die pik uit d'r kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |