Ze zijn op.... heb jij nog wat over?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hopelijk is er op je nieuwe bureau/kast (wat je ook aan het maken bent) genoeg plek voor zakdoekjes.
Leg mij aub uit wat mannen toch allemaal met die katten doen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn op.... heb jij nog wat over?
Meervoud? Dus dat doe ik verkeerd. Ik heb er maar een en die krijgt meer knuffels van vrouwen dan ik. Al is dat best begrijpelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geen vrouw kan krijgen neem je maar katten he
Aaien en kroelen enzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leg mij aub uit wat mannen toch allemaal met die katten doen?
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemtquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Meervoud? Dus dat doe ik verkeerd. Ik heb er maar een en die krijgt meer knuffels van vrouwen dan ik. Al is dat best begrijpelijk.
1- checkquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemt
Sorry Fax, ik kan je niet met alles helpen.quote:
Dat kan niemandquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry Fax, ik kan je niet met alles helpen.
Tuurlijk wel, je kunt jezelf helpen.quote:
Geen idee, is dat zo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemt
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt jezelf helpen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn op.... heb jij nog wat over?
Konijnen straks hier. Die zijn veel leuker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
MooiOvertuig jij de rest van het mannelijke volk even om ook geen katten te nemen?
Thanks
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
MooiOvertuig jij de rest van het mannelijke volk even om ook geen katten te nemen?
Thanks
Verdoriequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben zo allergisch, dan moet ik ook huilen.
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.
Common sense, yats has it.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.
Je kan een kale poes nemenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.
Mja.. helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |