Ze zijn op.... heb jij nog wat over?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, hopelijk is er op je nieuwe bureau/kast (wat je ook aan het maken bent) genoeg plek voor zakdoekjes.
Leg mij aub uit wat mannen toch allemaal met die katten doen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn op.... heb jij nog wat over?
Meervoud? Dus dat doe ik verkeerd. Ik heb er maar een en die krijgt meer knuffels van vrouwen dan ik. Al is dat best begrijpelijk.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je geen vrouw kan krijgen neem je maar katten he
Aaien en kroelen enzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leg mij aub uit wat mannen toch allemaal met die katten doen?
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemtquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:22 schreef yats het volgende:
[..]
Meervoud? Dus dat doe ik verkeerd. Ik heb er maar een en die krijgt meer knuffels van vrouwen dan ik. Al is dat best begrijpelijk.
1- checkquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemt
Sorry Fax, ik kan je niet met alles helpen.quote:
Dat kan niemandquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry Fax, ik kan je niet met alles helpen.
Tuurlijk wel, je kunt jezelf helpen.quote:
Geen idee, is dat zo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een kat doet het over het algemeen best goed ja als je een vrouw mee naar huis neemt
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je kunt jezelf helpen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn op.... heb jij nog wat over?
Konijnen straks hier. Die zijn veel leuker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
MooiOvertuig jij de rest van het mannelijke volk even om ook geen katten te nemen?
Thanks
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
MooiOvertuig jij de rest van het mannelijke volk even om ook geen katten te nemen?
Thanks
Verdoriequote:Op zondag 24 augustus 2014 00:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik ben zo allergisch, dan moet ik ook huilen.
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.
Common sense, yats has it.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:29 schreef yats het volgende:
[..]
Katten zijn leuk, maar ik snap dat jij dat niet vind als je allergisch bent.
Je kan een kale poes nemenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.
Mja.. helaas.
Ik vraag mij af hoeveel van jouw posts statistisch gezien als dubbelzinnig kunnen worden bestempeld.quote:
Lijkt me een vervelende allergie. Dan kun je beter allergisch zijn voor noten of kokos ofzo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Katten zijn heel erg leuk. Kijk uit mn raam naar de buurkatten die echt de raarste capriolen uithalen, super grappig. Docu's over tijgers ook altijd mooi.
Mja.. helaas.
Teveel soms helaas.quote:
Toch zeker de helftquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel van jouw posts statistisch gezien als dubbelzinnig kunnen worden bestempeld.
90%.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel van jouw posts statistisch gezien als dubbelzinnig kunnen worden bestempeld.
Niks mis mee manquote:
Nou, had er nooit echt veel last van, tot ik er nu achter kom dan minimaal de helft van alle single mannen een kat heeft.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:33 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me een vervelende allergie. Dan kun je beter allergisch zijn voor noten of kokos ofzo.
[..]
Teveel soms helaas.
Was dan wat eerder langsgekomenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, had er nooit echt veel last van, tot ik er nu achter kom dan minimaal de helft van alle single mannen een kat heeft.
Mwah, toch wel. Ik analyseer te vaak dingen.quote:
Tja, ik denk dat het klopt wat fax zegt. Katten zijn gewoon erg leuk gezelschap als je verder een leeg huis hebt omdat je vrijgezel bent.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, had er nooit echt veel last van, tot ik er nu achter kom dan minimaal de helft van alle single mannen een kat heeft.
Nja je hebt nu iig katten om je te troosten!quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was dan wat eerder langsgekomenIk heb ze nog maar een paar weken.
Ze slopen m'n huisquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja je hebt nu iig katten om je te troosten!
Ik ook, maar dat is ook af te leren. Go with the flow en al dat. Maar ik vertel je niets nieuwsquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, toch wel. Ik analyseer te vaak dingen.
Je had bloemen staan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze slopen m'n huis
Vandaag een bloempot gesneuveld
Dat is geen nieuws nee.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is ook af te leren. Go with the flow en al dat. Maar ik vertel je niets nieuws
Komt goed man, je hebt in ieder geval dit jaar al meer dates gehad dan ik. Dus je doet in ieder geval wel iets goed.quote:
Mwah, of dat mijn eigen verdienste is betwijfel ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed man, je hebt in ieder geval dit jaar al meer dates gehad dan ik. Dus je doet in ieder geval wel iets goed.
Jawel toch, jij zegt ja en gaat daadwerkelijk op date, dus dat is je eigen verdienste.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:43 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, of dat mijn eigen verdienste is betwijfel ik
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:43 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, of dat mijn eigen verdienste is betwijfel ik
quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel toch, jij zegt ja en gaat daadwerkelijk op date, dus dat is je eigen verdienste.
Ik doelde meer op het zelf geregeld hebben van de date. Dat geldt maar in twee gevallen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel toch, jij zegt ja en gaat daadwerkelijk op date, dus dat is je eigen verdienste.
Maakt toch ook niet uit hoe je aan een date komt?quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het zelf geregeld hebben van de date. Dat geldt maar in twee gevallen.
Maar ok, eerlijk is eerlijk, ten opzichte van een jaar geleden (of misschien zelfs 6 maanden) had ik dit ook niet verwacht.
Je doet in ieder geval prima je best. En er zit er straks echt wel een tussen die de moeite waard is en jou ook de moeite waard vind.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het zelf geregeld hebben van de date. Dat geldt maar in twee gevallen.
Maar ok, eerlijk is eerlijk, ten opzichte van een jaar geleden (of misschien zelfs 6 maanden) had ik dit ook niet verwacht.
Ow, dat zal best, ik ga er niet vanuit de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Maar dat telt voor jou, yvie en fax net zo goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval prima je best. En er zit er straks echt wel een tussen die de moeite waard is en jou ook de moeite waard vind.
Dat klopt. En ik heb die leuke ook nog niet gevonden. Maakt dat wat uit? Nee, die komt vanzelf wel naar boven als ik mijn best ervoor doe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat zal best, ik ga er niet vanuit de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Maar dat telt voor jou, yvie en fax net zo goed.
Nou, ik was daar eigenlijk al wel vanuit gegaan hoor, bewuste keuze, tot vorige week tenminste hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat zal best, ik ga er niet vanuit de rest van mijn leven vrijgezel te blijven. Maar dat telt voor jou, yvie en fax net zo goed.
Ik denk dat jij best snel een leuk iemand aan de haak zal hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, ik was daar eigenlijk al wel vanuit gegaan hoor, bewuste keuze, tot vorige week tenminste haha
Nu eens kijken of mijn keuze goed was of niet.
Nee dat klopt, ik ben eigenlijk altijd optimistisch van aard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik heb die leuke ook nog niet gevonden. Maakt dat wat uit? Nee, die komt vanzelf wel naar boven als ik mijn best ervoor doe.
Positief blijven man, je lijkt me geen type pessimist.
Ik ook verder. Als een gesprek op PaiQ niet goed loopt en ik word geblokt dan was ze de moeite gewoon niet om er iets mee te beginnen. Al moet ik proberen geen verlegen dames meer aan te spreken die het gesprek meteen laten stilvallenquote:Op zondag 24 augustus 2014 00:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee dat klopt, ik ben eigenlijk altijd optimistisch van aard.
Lief dat je dat zegt. Nja mocht ik die ooit vinden (je hebt mijn hosselskills gezien haha), dan vraag ik mij ook nog maar af of ik dat dan echt wel wil. Lastig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat jij best snel een leuk iemand aan de haak zal hebbenEn dat meen ik serieus
Nou nou, jezelf niet zo downgraden nuquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt. Nja mocht ik die ooit vinden (je hebt mijn hosselskills gezien haha), dan vraag ik mij ook nog maar af of ik dat dan echt wel wil. Lastig.
Ohwja, jij vond mijn hosselskills wel smooth gelukkig. hahaquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou nou, jezelf niet zo downgraden nu
Zijn ze zo erg dan?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, jij vond mijn hosselskills wel smooth gelukkig. haha
Dat heb je ook al eens aangegeven *denkt terug aan filmmeet*. Bij twijfel, niet doen. Je bent ook aan het kijken hoe het allemaal werkt, en daar is niks mis mee. Maar als je er zelf op een moment niet meer ziet als enkel gezelligheid, dan zou je kunnen stoppen. Just sayin'quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat je dat zegt. Nja mocht ik die ooit vinden (je hebt mijn hosselskills gezien haha), dan vraag ik mij ook nog maar af of ik dat dan echt wel wil. Lastig.
Nee, geen idee. Volgens mij zijn ze nog niet bestaand, nooit nodig gehad. Komen vanzelf wel (hoop ik)quote:
"If you fail, pick yourself up, dust yourself off, and try again."quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Volgens mij zijn ze nog niet bestaand, nooit nodig gehad. Komen vanzelf wel (hoop ik)
Hoe is het gezegde ook alweer? If you fail, just try again?
If you fail, just stand up and try again?quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, geen idee. Volgens mij zijn ze nog niet bestaand, nooit nodig gehad. Komen vanzelf wel (hoop ik)
Hoe is het gezegde ook alweer? If you fail, just try again?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"If you fail, pick yourself up, dust yourself off, and try again."
Zoiets
Komt allemaal op hetzelfde neer:quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:09 schreef yats het volgende:
[..]
If you fail, just stand up and try again?
boks terug kerelquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:11 schreef El_Thijs het volgende:
En yats, we denken veel hetzelfde.
Boks.
Ciao, welterusten!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen. Slaapt u allen lekker en wij zien elkaar weer morgen in goede gezondheid
Deze beantwoord ik nog evenquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs, waarom heb jij eigenlijk geen katten?
Welterusten kerel!quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:15 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen. Slaapt u allen lekker en wij zien elkaar weer morgen in goede gezondheid
Mij heb je al gehosseld hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, jij vond mijn hosselskills wel smooth gelukkig. haha
Wis en zeker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 01:22 schreef Yvie_lu het volgende:
En toen was het weer stil en verlaten, misschien toch tijd om maar naar bed te gaan.
Ja, dank uquote:Op zondag 24 augustus 2014 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wis en zeker.
Is uw vraag afdoende beantwoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |