De vorm van die spiegel met dat lange voorschermquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
jaja...
Hoe bedoel je, die spiegel rechts?
dat de wrakken op FOK boeiender zijn zegt genoeg tochquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Klonk zit tijdens een verjaardag op z'n mobiel, wrakken te raden...
Is de verjaardag niet zo erg boeiend, c.q. het bier is al op? Of zo'n saai familiefeest?
gelukkig wel, wij waren in de voorhoede, alleen de linkerkant, eerste contact was bij de buitenspiegel en daarna naar achteren, bak lakschade om u tegen te zeggen en een hoop schrik.quote:Op maandag 1 september 2014 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Is een mooie klapper geweest. Maar verder goed afgelopen dus, qua letsel?
? Toch goed gespeld? Ik dacht dezequote:Op dinsdag 2 september 2014 17:53 schreef Charged het volgende:
[..]
1 letter verkeerd,kan dus niet meer fout gaan.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
ooo, ik zie wat. 599 GTO ?
Komt ook meer overeen met die zwarte A- en C-stijlen
Nou,geef ons eens wat goeds.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
ooo, ik zie wat. 599 GTO ?
Komt ook meer overeen met die zwarte A- en C-stijlen
Dacht eerst aan de concurrent,toen keek ik naar de intercooler.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Door dat gat in de motorkap zeker?
De velg is ook een hint,ze zouden aftermarket kunnen zijn maar niet met dat verbrede achterscherm.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben al blij als ik een velg herken, of een deur...
Nope,maar zoveel Seat's met een kontje zijn er niet,je bent er bijna dus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Een Seat Cordoba uit '99 ergens.
Dat is een 3..quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind Mazda al goed genoeg geraden, van het type ben ik zelf ook niet overtuigd.....
bron
Kom chief,werkende pic graagquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:25 schreef Koepert het volgende:
I'm back bitches!!
En next:
[ afbeelding ]
Het gaat om de LINKER
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef Charged het volgende:
Nope,ik denk een Nissan Verda of iets dergelijks
Het is Koepert,zal wel weer een hell of a ride worden..as usual..quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit te kijken naar dat logo op de velgen maar kan geen echte match vinden.
Je had t goede merk, nu nog typequote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Het is Koepert,zal wel weer een hell of a ride worden..as usual..
T is een vrij specifiek model velg (audi Highend lijn) icm een cabrio-verstevigings-beugel/geen dak..quote:Op donderdag 4 september 2014 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de hand van een velg en wat narokende onderdelen...
Hoe je dat herkent....
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:27 schreef Koepert het volgende:
Oude Landcruiser?
Exact type weet ik niet.. maar zal n 100 60 zijn uit ergens jaren 80/90?
Deze is minstens zo groot als een Landrover hoor, maar zitten geen wielen/assen onder, vandaar dat hij kleiner lijkt, en die coupe (Supra meen ik) is ook geen klein autootje.. De Corollatjes bovenop zijn 'gemiddeld'quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dacht altijd dat die dingen groter waren. Maar waarschijnlijk in de war met de land rover
oeh Nice! 90% Correct.. ECHTER is het een variant.. andere badge, andere naam, ander land..quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef crazybytes het volgende:
chrysler sebring zo te zien aan de achterlichten?
Correct!quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:51 schreef crazybytes het volgende:
een dodge stratus ofwel een volga siber
quote:
Het is een dit:quote:Op maandag 8 september 2014 02:48 schreef RacerDKB het volgende:
Dat zijpaneel en de koplamp zeggen mij Mercedes. Maar geen idee, de velgen zijn veel te verwarrend. En naast de koplampen en velgen is er niet heel veel meer over.
Zo gek is dat niet, hij lijkt inderdaad erg veel op een BX.quote:
2 dingen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet, hij lijkt inderdaad erg veel op een BX.
Wist trouwens niet dat die ford een naar voren scharnierende motorkap heeft.
Jou UIquote:Op maandag 8 september 2014 02:48 schreef RacerDKB het volgende:
Dat zijpaneel en de koplamp zeggen mij Mercedes. Maar geen idee, de velgen zijn veel te verwarrend. En naast de koplampen en velgen is er niet heel veel meer over.
Ja elke keer als ik een post van jou zie denk ik ''Huh heb ík dat gepost?''. En dan is het antwoord nee.quote:
Veel te herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja elke keer als ik een post van jou zie denk ik ''Huh heb ík dat gepost?''. En dan is het antwoord nee.
Ferrari is alvast goed.. nu de rest nog..quote:
210kmh op een landweggetje...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja een Ferrari. Is ook weer een beste klapper geweest.
Fuck zeg,was wel een goeie,tof!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:42 schreef lst128 het volgende:
Beide niet goed
EditOh wacht, het goede antwoord was eigenlijk een Jeep Liberty. Maar die heet buiten Amerika dus Cherokee
Dus Charged mag een nieuwe plaatsen.
Wel netjes in 1x goed!
Goed man!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Charged het volgende:
Was een gok,de antwoorden die Koepert gaf en jouw antwoord..ik zag de banden en dat kon alleen een suv zijn,Jeep was de eerste ingeving.
Thnx,chief.quote:Op woensdag 10 september 2014 18:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Goed man!
Ik was voornamelijk van de daklijn uitgegaan, daarbij niet echt op de banden gelet helaas
Neh...beide niet,maar zoals gebruikelijk zit je wel close.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:05 schreef Koepert het volgende:
Lijkt wel een oude Peug of Renault..
Dat zou t respectievelijk een 504 of een 12 maken.. Maar ik kijk zo raar tegen het stuk zijpaneel achter het touw aan..
Heb je zin om n nieuwe op te zoeken?quote:Op woensdag 10 september 2014 19:16 schreef Charged het volgende:
2 easy....zeggen of aan een ander overlaten,Koepert?
XM break idd! Dacht dat deze moeilijk zou zijnquote:Op donderdag 11 september 2014 07:28 schreef Koepert het volgende:
Citroen XM Wagon/Station/SW/Break?
Die is wat groot en heeft geen stootrubbers. Deurgrepen matchen ook niet.quote:
Ik dacht het aan de kleur te zien.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is wat groot en heeft geen stootrubbers. Deurgrepen matchen ook niet.
Ja die kleur lijkt wel. Had nooit aan zo'n pick-up gedacht, en dat zou best kunnen hier.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik dacht het aan de kleur te zien.
Oké, laten we het er dan op houden dat het een Ram SRT-10 is.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja die kleur lijkt wel. Had nooit aan zo'n pick-up gedacht, en dat zou best kunnen hier.
Jep... in 2008 is de foto genomen.. (met de text of iemand weet welk automerk en type dit is..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Na wat creatief googlen () ben ik erachter gekomen dat het in Lanzarote is, misschien helpt dat
maar het internet weet het niet, wij weten het niet en de poster weet het niet. Hoe weten we dan wie het goed heeft?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep... in 2008 is de foto genomen.. (met de text of iemand weet welk automerk en type dit is..)
Het plaatje naar een werkplaats van Mercedes sturen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar het internet weet het niet, wij weten het niet en de poster weet het niet. Hoe weten we dan wie het goed heeft?
Busted...?quote:
Ik denk dat je goed zat met het Inca/Caddy ding..quote:Op zaterdag 13 september 2014 05:40 schreef Tinos85 het volgende:
Dan ga ik er maar vanuit dat deze goed is.
Een makkelijkere dan
[ afbeelding ]
Met dat portier en achterruitje?quote:
Twingo 2 klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:13 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik denk dat je goed zat met het Inca/Caddy ding..
Wat je nieuwe inzending betreft,twingo 2?
Zat nog te twijfelen over een Colt cz40 maar dan klopt het portier weer niet.quote:
K was nog niet heel lang wakker... maar afgaande op de neus had dat gekund.. Maar de kont had ik wat minder op gelet, zat mobiel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Met dat portier en achterruitje?
Net wakker of zo?
Sorry voor de late reactie,yup een sedan en @ Tinos85,nope geen US merk maar wel genoeg verkocht daar.quote:Op zondag 14 september 2014 13:38 schreef Koepert het volgende:
OH en je nieuwe inzending..
Is het een sedan??
Ben je me aan het fucken?quote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Koepert het volgende:
Dus wel USfoto, Geen US-merk. Hyundai heeft relatief weinig in sedans gedaan in US dus die kans is gering... Dit lijkt me een model van na 2000.. T is geen Toyota gok ik, bijvoorbeeld een Camry lijkt andere spiegels/deuren te hebben en geen fakechroom op deurgrepen.
Is t een Kia of Honda? Waarbij ik gezien t 'chroom' Kia meer kans geef?
Eh nee?quote:
Ik denk dat ie het niet gelooftquote:Op maandag 15 september 2014 18:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh nee?
Je zei toch dat t geen US-merk was? En wel een sedan.
oke het is dus een Kiaquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het niet gelooft
Dit dusquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het niet gelooft
So it was a Kia!?quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Charged het volgende:
[..]
Kappen,Koepert was eerder,nondeju.
Ah crack.. slordig..quote:Op maandag 15 september 2014 19:46 schreef Charged het volgende:
uhm,gumpert apollo in je tag en ik heb nog geen type van je...ghehehe
Oke.. dan word het een soort bingodart...quote:
Nope..quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke.. dan word het een soort bingodart...
Onehundredaaaandfourty...
Yolo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:49 schreef Koepert het volgende:
[..]
Nope..
Not even a Volvo
Dus voordat je meer volo's gaat noemen, ander merk..
k zit naar iets russisch te kijken. Komt me bekend voor (typisch die stoelen zonder leuning, en dan die vlakke achterfender) maar kan ff niet op de naam komen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:42 schreef Snowballed het volgende:
Nog maar een poging dan...
Fiat/Lada
Je bedoeld Moskvich, Zil, of Volga..?quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
k zit naar iets russisch te kijken. Komt me bekend voor (typisch die stoelen zonder leuning, en dan die vlakke achterfender) maar kan ff niet op de naam komen.
Zo'n Volga inderdaad. Zit ff te kijken of ik iets herken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bedoeld Moskvich, Zil, of Volga..?
Is het de tijd van de maand,meid?quote:Op woensdag 17 september 2014 18:34 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Staat Nederlands niet interessant genoeg?
Dan laat die zure reactie achterwege,svp..zit niemand hier op te wachten.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:39 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
hahaha nee dat zal niet gaan,ik ben een jongetje
Ow please,fuck me....quote:Op woensdag 17 september 2014 18:44 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik krijg altijd kromme tenen van mensen die interessant denken te zijn met Engelse termen te pas en te onpas te gebruiken in een land waar nog steeds Nederlands de voertaal is . En nu houd ik erover op![]()
Had al zoiets gepost,stuk of 8 reacties boven je.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Deze komt het meest in de buurt, qua zijknippers, en dat wieldop, en zo'n wit vierkant in de grille.
Een Ford Cortina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |