quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef Charged het volgende:
Nope,ik denk een Nissan Verda of iets dergelijks
Het is Koepert,zal wel weer een hell of a ride worden..as usual..quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit te kijken naar dat logo op de velgen maar kan geen echte match vinden.
Je had t goede merk, nu nog typequote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Het is Koepert,zal wel weer een hell of a ride worden..as usual..
T is een vrij specifiek model velg (audi Highend lijn) icm een cabrio-verstevigings-beugel/geen dak..quote:Op donderdag 4 september 2014 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de hand van een velg en wat narokende onderdelen...
Hoe je dat herkent....
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:27 schreef Koepert het volgende:
Oude Landcruiser?
Exact type weet ik niet.. maar zal n 100 60 zijn uit ergens jaren 80/90?
Deze is minstens zo groot als een Landrover hoor, maar zitten geen wielen/assen onder, vandaar dat hij kleiner lijkt, en die coupe (Supra meen ik) is ook geen klein autootje.. De Corollatjes bovenop zijn 'gemiddeld'quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dacht altijd dat die dingen groter waren. Maar waarschijnlijk in de war met de land rover
oeh Nice! 90% Correct.. ECHTER is het een variant.. andere badge, andere naam, ander land..quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef crazybytes het volgende:
chrysler sebring zo te zien aan de achterlichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |