Jep... in 2008 is de foto genomen.. (met de text of iemand weet welk automerk en type dit is..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Na wat creatief googlen () ben ik erachter gekomen dat het in Lanzarote is, misschien helpt dat
maar het internet weet het niet, wij weten het niet en de poster weet het niet. Hoe weten we dan wie het goed heeft?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jep... in 2008 is de foto genomen.. (met de text of iemand weet welk automerk en type dit is..)
Het plaatje naar een werkplaats van Mercedes sturen..quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar het internet weet het niet, wij weten het niet en de poster weet het niet. Hoe weten we dan wie het goed heeft?
Busted...?quote:
Ik denk dat je goed zat met het Inca/Caddy ding..quote:Op zaterdag 13 september 2014 05:40 schreef Tinos85 het volgende:
Dan ga ik er maar vanuit dat deze goed is.
Een makkelijkere dan
[ afbeelding ]
Met dat portier en achterruitje?quote:
Twingo 2 klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:13 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik denk dat je goed zat met het Inca/Caddy ding..
Wat je nieuwe inzending betreft,twingo 2?
Zat nog te twijfelen over een Colt cz40 maar dan klopt het portier weer niet.quote:
K was nog niet heel lang wakker... maar afgaande op de neus had dat gekund.. Maar de kont had ik wat minder op gelet, zat mobiel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:00 schreef Charged het volgende:
[..]
Met dat portier en achterruitje?
Net wakker of zo?
Sorry voor de late reactie,yup een sedan en @ Tinos85,nope geen US merk maar wel genoeg verkocht daar.quote:Op zondag 14 september 2014 13:38 schreef Koepert het volgende:
OH en je nieuwe inzending..
Is het een sedan??
Ben je me aan het fucken?quote:Op maandag 15 september 2014 18:15 schreef Koepert het volgende:
Dus wel USfoto, Geen US-merk. Hyundai heeft relatief weinig in sedans gedaan in US dus die kans is gering... Dit lijkt me een model van na 2000.. T is geen Toyota gok ik, bijvoorbeeld een Camry lijkt andere spiegels/deuren te hebben en geen fakechroom op deurgrepen.
Is t een Kia of Honda? Waarbij ik gezien t 'chroom' Kia meer kans geef?
Eh nee?quote:
Ik denk dat ie het niet gelooftquote:Op maandag 15 september 2014 18:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh nee?
Je zei toch dat t geen US-merk was? En wel een sedan.
oke het is dus een Kiaquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het niet gelooft
Dit dusquote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het niet gelooft
So it was a Kia!?quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Charged het volgende:
[..]
Kappen,Koepert was eerder,nondeju.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |