quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:45 schreef Charged het volgende:
Nope,ik denk een Nissan Verda of iets dergelijks
Het is Koepert,zal wel weer een hell of a ride worden..as usual..quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit te kijken naar dat logo op de velgen maar kan geen echte match vinden.
Je had t goede merk, nu nog typequote:Op dinsdag 2 september 2014 19:53 schreef Charged het volgende:
[..]
Het is Koepert,zal wel weer een hell of a ride worden..as usual..
T is een vrij specifiek model velg (audi Highend lijn) icm een cabrio-verstevigings-beugel/geen dak..quote:Op donderdag 4 september 2014 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Aan de hand van een velg en wat narokende onderdelen...
Hoe je dat herkent....
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 september 2014 10:27 schreef Koepert het volgende:
Oude Landcruiser?
Exact type weet ik niet.. maar zal n 100 60 zijn uit ergens jaren 80/90?
Deze is minstens zo groot als een Landrover hoor, maar zitten geen wielen/assen onder, vandaar dat hij kleiner lijkt, en die coupe (Supra meen ik) is ook geen klein autootje.. De Corollatjes bovenop zijn 'gemiddeld'quote:Op zaterdag 6 september 2014 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dacht altijd dat die dingen groter waren. Maar waarschijnlijk in de war met de land rover
oeh Nice! 90% Correct.. ECHTER is het een variant.. andere badge, andere naam, ander land..quote:Op zaterdag 6 september 2014 18:51 schreef crazybytes het volgende:
chrysler sebring zo te zien aan de achterlichten?
Correct!quote:Op zaterdag 6 september 2014 19:51 schreef crazybytes het volgende:
een dodge stratus ofwel een volga siber
quote:
Het is een dit:quote:Op maandag 8 september 2014 02:48 schreef RacerDKB het volgende:
Dat zijpaneel en de koplamp zeggen mij Mercedes. Maar geen idee, de velgen zijn veel te verwarrend. En naast de koplampen en velgen is er niet heel veel meer over.
Zo gek is dat niet, hij lijkt inderdaad erg veel op een BX.quote:
2 dingen.quote:Op maandag 8 september 2014 18:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet, hij lijkt inderdaad erg veel op een BX.
Wist trouwens niet dat die ford een naar voren scharnierende motorkap heeft.
Jou UIquote:Op maandag 8 september 2014 02:48 schreef RacerDKB het volgende:
Dat zijpaneel en de koplamp zeggen mij Mercedes. Maar geen idee, de velgen zijn veel te verwarrend. En naast de koplampen en velgen is er niet heel veel meer over.
Ja elke keer als ik een post van jou zie denk ik ''Huh heb ík dat gepost?''. En dan is het antwoord nee.quote:
Veel te herkenbaarquote:Op maandag 8 september 2014 22:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja elke keer als ik een post van jou zie denk ik ''Huh heb ík dat gepost?''. En dan is het antwoord nee.
Ferrari is alvast goed.. nu de rest nog..quote:
210kmh op een landweggetje...quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja een Ferrari. Is ook weer een beste klapper geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |