Die van mij kan op zn achterpoten staan en bedelen om etenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:15 schreef Stickertje het volgende:
een van mijn konijntjes kan ook een kunstje, hij valt mensen aan
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Concentratiesport en teamsportGodverdomme.
heet ze zo?quote:
OMGquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
Hier, de deense kampioenschappen
Zeker weten die andere had zenuwen ... Warschijnlijk die kop van Gordon gezien op internet ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Concentratiesport en teamsportGodverdomme.
Anja ziet er suf uitquote:
Ja, 3 geiten ipv een konijn...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoheee, dat is wat anders dan een springend kutkonijn
quote:
had ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef Studiotje het volgende:
En ik denken, wat is dit topic dood. Maar hij stond nog op pagina 4
Welke Cup?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:26 schreef Pheno het volgende:
The Cupsong. Echt nog nooit zo'n kutlied gehoord.
Maat manboobs, wat had je anders bij me verwacht?quote:
Had niet verwacht dat jij op manboobs zou vallen. Dacht eerder aan wat gespierder...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maat manboobs, wat had je anders bij me verwacht?
Nee mallerd, ik heb die maatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij op manboobs zou vallen. Dacht eerder aan wat gespierder...
Kun je wat aan doen hequote:
Geen idee, na een midlife crisis toch niet meer?quote:
Ies wal afrikans dansuh. da mottuh wat mie doen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Stickertje het volgende:
dansen, dat is wat bijna niemand doet.. slim bedacht
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, na een midlife crisis toch niet meer?
Pm me het dieet maarquote:
Makkelijk, op zijn blote voetenquote:
OMGquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moeten we er zoiets bij voorstellen?
[ afbeelding ]
gebeurt bij de liveshow, ze gaan niet gelijk alle kijkcijferkaarten op tafel gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Wait, whut? Robert heeft zijn ouders niet laten overvliegen?
Alleen als je huiltquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heet anonymousz
Heb geen vrienden en iedereen haat mij
Ben ik Door?
Shit, je herkent mequote:
Ow ja, even vergeten..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gebeurt bij de liveshow, ze gaan niet gelijk alle kijkcijferkaarten op tafel gooien
golden ticketquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heet anonymousz
Heb geen vrienden en iedereen haat mij
Ben ik Door?
Gezonder eten, half uurtje lopen per dagquote:
Charlatan, dat heb ik al geprobeerd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gezonder eten, half uurtje lopen per dagWil je een factuur?
Zo gaat dat in Africa he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:35 schreef Pheno het volgende:
Ze dansen alsof ze in een mijnenveld lopen
Beter doen danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Charlatan, dat heb ik al geprobeerd!
Waarom denk je dat ik het zo formuleerquote:
Just stating the obviousquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo formuleer
quote:
award voor het beste zielige verhaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Dat golden ticket stelt ook weinig meer voor
En dan kindje maken met Anoukquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Pheno het volgende:
Golden ticket
Gaat ie omsmelten naar een gouden tand zeker.
En dan proberen anoniem te blijvenquote:
Vervolgens lekker cashen bij SBS voor de scoopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan proberen anoniem te blijven
dat schijnt niet zo moeilijk te zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan proberen anoniem te blijven
Hebben die betere reclame?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
even naar sbs zappen tijdens reclame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |