quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat daar gewoon een medewerker naar het publiek toe. Allemaal klappen jongens
Alle.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Burner82 het volgende:
Aan welke verbroken relatie moet Gordon nu weer denken?
Dat zal best inderdaad...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
NEEEEE NEEEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
KlapVeequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
aan zijn lege coke zakjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Burner82 het volgende:
Aan welke verbroken relatie moet Gordon nu weer denken?
Ja is echt zo. Of zo'n bord waar op staat: Klappen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zal best inderdaad...
Bij VI Oranje waren we ook simpel klapvee
John Ewbank ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Stickertje het volgende:
daarom moet je liedjes schrijven aan professionals overlaten
als het niet goed genoeg is moet het overnieuw..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Staat iemand met een opgerolde schema te klappen in z'n handen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja is echt zo. Of zo'n bord waar op staat: Klappen.
ditquote:
Pinoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kutprogramma is het toch ook.
Gaat toch door omdat zieligquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
Mag hopen dat hij niet doorgaat want die zang was natuurlijk niet om over naar huis te schrijven
Holland Got Sadnessquote:
Dat is gewoon alle woorden in een zakje en dan zinnen vormen.quote:
Traangas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Wordt er iets in die studio gepompt waardoor mensen het daar heel emotioneel vinden?
Moet je aandacht schat?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:55 schreef Fylax het volgende:
Je bewaart het beste voor het laatst: Lisette dus!
Moet je het vooral geven.quote:
elke aflevering een teaser van 10 secondequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Als ze er al in een eerdere aflevering mee beginnen wordt het wel heel erg uitgemolken zeg
dit lijkt me vrij kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
En we gaan over naar dit topic:
TV / [ROODKAPJE] Wie zit er onder het kapje!
Je zit op FOK! hoeveel wil je er hebben?quote:
neequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
Die investering moet wel terugverdiend.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Als ze er al in een eerdere aflevering mee beginnen wordt het wel heel erg uitgemolken zeg
Daar blijf ik dus echt kilometers weg. Anders kots ik mijn pizza weer uit door die gore vent.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:57 schreef Fylax het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:58 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daar blijf ik dus echt kilometers weg. Anders kots ik mijn pizza weer uit door die gore vent.
Bedoeld die niet smakeloos?twitter:Gordonblaricum twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 21:55:47Sprakeloos optreden... Emotioneel..!! reageer retweet
Nee, het ging niet over hemzelf.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:58 schreef Studiotje het volgende:
Bedoeld die niet smakeloos?twitter:Gordonblaricum twitterde op zaterdag 23-08-2014 om 21:55:47Sprakeloos optreden... Emotioneel..!! reageer retweet
Dan denkt hetzelfde momenteelquote:
2e....quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerste aflevering weer?
Kan nooit slechter worden dan dat bij sbs6
En gegund moet ik zeggen. 1 van de weinige goede acts tot nu toequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
Haai.
Leuk ze zijn meteen door. topshow was dat.
Die van mij kan op zn achterpoten staan en bedelen om etenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:15 schreef Stickertje het volgende:
een van mijn konijntjes kan ook een kunstje, hij valt mensen aan
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Concentratiesport en teamsportGodverdomme.
heet ze zo?quote:
OMGquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:17 schreef douche-eendje het volgende:
Hier, de deense kampioenschappen
Zeker weten die andere had zenuwen ... Warschijnlijk die kop van Gordon gezien op internet ..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
Concentratiesport en teamsportGodverdomme.
Anja ziet er suf uitquote:
Ja, 3 geiten ipv een konijn...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zoheee, dat is wat anders dan een springend kutkonijn
quote:
had ik ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:21 schreef Studiotje het volgende:
En ik denken, wat is dit topic dood. Maar hij stond nog op pagina 4
Welke Cup?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:26 schreef Pheno het volgende:
The Cupsong. Echt nog nooit zo'n kutlied gehoord.
Maat manboobs, wat had je anders bij me verwacht?quote:
Had niet verwacht dat jij op manboobs zou vallen. Dacht eerder aan wat gespierder...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maat manboobs, wat had je anders bij me verwacht?
Nee mallerd, ik heb die maatquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij op manboobs zou vallen. Dacht eerder aan wat gespierder...
Kun je wat aan doen hequote:
Geen idee, na een midlife crisis toch niet meer?quote:
Ies wal afrikans dansuh. da mottuh wat mie doen!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Stickertje het volgende:
dansen, dat is wat bijna niemand doet.. slim bedacht
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, na een midlife crisis toch niet meer?
Pm me het dieet maarquote:
Makkelijk, op zijn blote voetenquote:
OMGquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
moeten we er zoiets bij voorstellen?
[ afbeelding ]
gebeurt bij de liveshow, ze gaan niet gelijk alle kijkcijferkaarten op tafel gooienquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Wait, whut? Robert heeft zijn ouders niet laten overvliegen?
Alleen als je huiltquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heet anonymousz
Heb geen vrienden en iedereen haat mij
Ben ik Door?
Shit, je herkent mequote:
Ow ja, even vergeten..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gebeurt bij de liveshow, ze gaan niet gelijk alle kijkcijferkaarten op tafel gooien
golden ticketquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heet anonymousz
Heb geen vrienden en iedereen haat mij
Ben ik Door?
Gezonder eten, half uurtje lopen per dagquote:
Charlatan, dat heb ik al geprobeerd!quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gezonder eten, half uurtje lopen per dagWil je een factuur?
Zo gaat dat in Africa he...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:35 schreef Pheno het volgende:
Ze dansen alsof ze in een mijnenveld lopen
Beter doen danquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Charlatan, dat heb ik al geprobeerd!
Waarom denk je dat ik het zo formuleerquote:
Just stating the obviousquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het zo formuleer
quote:
award voor het beste zielige verhaalquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Paxcon het volgende:
Dat golden ticket stelt ook weinig meer voor
En dan kindje maken met Anoukquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:37 schreef Pheno het volgende:
Golden ticket
Gaat ie omsmelten naar een gouden tand zeker.
En dan proberen anoniem te blijvenquote:
Vervolgens lekker cashen bij SBS voor de scoopquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan proberen anoniem te blijven
dat schijnt niet zo moeilijk te zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan proberen anoniem te blijven
Hebben die betere reclame?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
even naar sbs zappen tijdens reclame
geen reclame daar, maar wel iets waardoor je reclame spots gaat waarderenquote:
flopshow, dit gaat eerder van de buis dan paul de leeuws roodkapje.. ik geef het 3 uitzendingenquote:
Nou, dat is het denk ik ofzo.. plat vermaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:42 schreef Pheno het volgende:
Ik zit net te kijken. Wat is er hilarisch aan? Een truukje met augmented reality die alleen mensen op tv zien en de mensen die van de publieksaantrekker moeten lachen erom?
Of het podium...quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
ze moeten niet te veel dansen anders blijft er niet veel van curvelicious over
IB4 MacDonalds grapquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:49 schreef Marieke_w het volgende:
zoals Gordon gaat zeggen: "wat een VETTE act"
Vulkaan in Ijsland al uitgebarsten?quote:
nee, daar op het podiumquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vulkaan in Ijsland al uitgebarsten?
Chaos-theorie...quote:
Ik ben de man die alles kan, hans kazan, hans kazanquote:
Moet hij eerst afvallen... dikke goochelaars zijn niksquote:
Is geen Hans Klok hequote:
Behalve die van goochelaars ontmaskerd sbs6quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:00 schreef Burner82 het volgende:
Zoals ik al zei: dikke goochelaars zijn slecht
Kan hij ook zingen?quote:
Maar wel lief dat hij zijn zusje niet terug in de doos wilt duwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:05 schreef Stickertje het volgende:
1 jaar werken aan een act om een kind in een doos te stoppen
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
enige truuk was de kaarten truuk
Is dit Hollands Next top model?quote:
Nee, Holland's got a sad story...quote:
Ja, neequote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
Ben even weggeweest, zijn die dikke vrouwen al geweest en gingen ze door?
ja en jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
ja & jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
ja en jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef hunter2011 het volgende:
Jij hebt zin in dat gestoorde mens dat elk jaar weer terugkomt?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oke, goeie toevoeging aan dit topic
ik heb het geheugen van een verrotte aardbei dus het maakt niks uitquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij hebt zin in dat gestoorde mens dat elk jaar weer terugkomt?
Beter dan Beat It, zo slecht is datquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:17 schreef Symphonic het volgende:
HgT is ook wel een beetje failliet...
Ik vind er echt geen ruk meer aan...
Goudvis met Alzheimer?quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb het geheugen van een verrotte aardbei dus het maakt niks uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |