Je zou mijn vegetarische recept eens moeten proberenquote:
Zit daar ook paardenvlees in?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou mijn vegetarische recept eens moeten proberen
Ja, maar ik ga het niet uitleggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat een rare foto... Heeft het een betekenis?
Papadopoulos heeft deze week een Linzen gerecht gemaakt, ik heb het geprobeerd en eenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou mijn vegetarische recept eens moeten proberen
Ah... heb ik weer eens een Gate gemist?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga het niet uitleggen![]()
Ik zou zeggen: Lees de kranten.
Daar ben ik wel eens heen geweest in "de Doelen ".quote:
Van Herman van Veen? Hij heeft wel een paar mooie liedjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens heen geweest in "de Doelen ".
Dat komt mijn zwager is er een groot fan van.
Doe jij aan twitter?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest ook even wennen, maar de tweets van Hans Kazan zijn af en toe echt hilarisch.
écht waar?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest ook even wennen, maar de tweets van Hans Kazan zijn af en toe echt hilarisch.
Nee, dat niet, maar ik lees wel eens wat hier en daarquote:
Dat kon ik dus ook niet, maar sinds er ik erover las ben ik Hans met hele andere ogen gaan bekijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef FANN het volgende:
[..]
écht waar?ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, maar ik zal we weer van alles gemist hebben
We zouden allemaal een twitteraccount aan kunnen maken, dan hoeven we hier ook niet meer te posten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar ik lees wel eens wat hier en daar
Maar dan moet je dat ook weer gaan onderhouden, ik heb er al een hele klus aan om een leuk leven om Facebook te creeëren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We zouden allemaal een twitteraccount aan kunnen maken, dan hoeven we hier ook niet meer te posten.
https://www.facebook.com/ejmatzequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat ook weer gaan onderhouden, ik heb er al een hele klus aan om een leuk leven om Facebook te creeëren.
Dat zijn er meer dan Jezus hadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt veel lijk je het niet te gebruiken.
Wel 70 volgers!
Ja dat is mijn twitterquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 21:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat jouw twitter?
Geef nou eens antwoord op vragendat doe je nooit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |