Lol. Luister naar best veel van die mensen en wist niet eens dat ze uit Nederland komen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:16 schreef RRuben het volgende:
[..]
http://thedjlist.com/world/netherlands/djs/
dat bedoel ik, de beste DJ's van de wereld komen (mede) uit Nederland en in Nederland zijn ook wat muziek culturen ontstaan, waaronder gabber, dat toch best groot is gewordenquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Lol. Luister naar best veel van die mensen en wist niet eens dat ze uit Nederland komen.
Behalve dan tiesto, armin, sander, afrojack en hardwell.
En alsnog niet echt gerealiseerd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heel veel goede hardstyle artiesten staan er nog niet eens bij, maar die kan ik niet zo uit mn hoofd noemenleef de leven
SurveillanceFiets en bondage zijn ook Marsdijkers!quote:Op maandag 25 augustus 2014 17:22 schreef RRuben het volgende:
[..]yes toch niet alleen
![]()
Drentse landschap![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben een echte messchener (weet ik veel hoe je dat schrijftquote:Op maandag 25 augustus 2014 17:42 schreef Djeez het volgende:
[..]
SurveillanceFiets en bondage zijn ook Marsdijkers!
Hier inwoner van De Goorns, de volksbuurt van Marsdijk
Messchenvelder, kids zitten op zwemles daarquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:13 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik ben een echte messchener (weet ik veel hoe je dat schrijft)
haha nee niet messchen veld, gewoon de messchen bij die vijver enzoquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Messchenvelder, kids zitten op zwemles daar
De villawijkquote:Op maandag 25 augustus 2014 18:28 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha nee niet messchen veld, gewoon de messchen bij die vijver enzo
rtquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:29 schreef Kaas- het volgende:
Nederland
Pannekoekenschepen, prinsengrachtconcerten, vrijheid voor iedereen, meer fietsen dan inwoners, werkend ov, kaasmarkten, rijkdom en niet te grote verschillen, veiligheid, poffertjes, kroket uit de muur, nuchterheid, historische Hollandsche architectuur, overzichtelijk en niet te groot, schaatsen, dijken, molens, snert, de hele wereld bereikbaar, boerenkool met worst, homohuwelijk, de nieuwe haring proeven, stroopwafels, om 05:30 bij de Veluwe aankomen om beesten te spotten, in herfstig weer met vrienden langs de bierlokalen gaan in een mooie historische binnenstad, kosmopoliet, waddeneilanden, verenigingscultuur, Scheveningen, Hollandse kust, Amsterdam, Utrecht, Groningen, Maastricht, Rotterdam, Delft, platteland, vestingstadjes, waterwerken etc. etc.
Ik zie Groningen gewoon hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:27 schreef Wotte het volgende:
Hoe kan je in godsnaam de mooiste provincie van nederland vergeten in de op![]()
Staan mooie huizen achterin de Alkmesschen e.d.quote:Op maandag 25 augustus 2014 21:47 schreef RRuben het volgende:
[..]
staat dat zo bekend?wist ik niet, maar ik woon in een 2 onder 1 kap
ja klopt, of bij de havenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:02 schreef Djeez het volgende:
[..]
Staan mooie huizen achterin de Alkmesschen e.d.
Natte vingerwerk maar volgens mij klopt dat wel ja, kom uit dat gebied en vaak is het mooi weer hier terwijl op het nieuws is dat er dikke stormen zijn etc.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:56 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had het toch ergens in de statistieken gelezen. Of althans dat de provinciegrens tussen Brabant en Limburg tot de droogste in NL behoorde, en de Peel loopt daar dwars doorheen.
Woon jij trouwens nog steeds in Tsjechiė?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |