Nerdquote:Op maandag 13 november 2017 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re en ik gingen op vakantie wel eens naar een internetcafe om te FOK!ken!
quote:Op maandag 13 november 2017 15:28 schreef Burdie het volgende:
[..]dat wist ik niet!
*stalk*
Hier btw ook twee minifoknerds....
Nu niet meer natuurlijkquote:
Nee, nu kan het gewoon overal op je mobielquote:
Wel zo handig!quote:Op maandag 13 november 2017 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nu kan het gewoon overal op je mobiel.
Kom je eigenlijk nog wel eens op FOK!?quote:
quote:Op maandag 13 november 2017 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, nu kan het gewoon overal op je mobiel.
Ik ben er nuquote:Op maandag 13 november 2017 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kom je eigenlijk nog wel eens op FOK!?.
Ja, dat zag ikquote:Op maandag 13 november 2017 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nu
Maar nee, niet zoveel meer. Ik lurk voornamelijk
En ik check elke dag ShowChat natuurlijk
Wat moet je?quote:Op maandag 13 november 2017 13:31 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn Zhenar, Dizer, XcUZ_Me, Steve, babette21, Rhena, Tha_Erik, BVO, Airelle, Svensational e.v.a.?
Zegt hij die maanden, zo niet jaren afwezig wasquote:Op maandag 13 november 2017 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik.
Jammer hoor, zo gaat FOK! natuurlijk kapot!.
Ik had mijn redenen jaquote:Op maandag 13 november 2017 15:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zegt hij die maanden, zo niet jaren afwezig was
Casema geloof ikquote:Op maandag 13 november 2017 10:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dolfijn-mail? Geocities? [ afbeelding ]
Redenen schmedenenquote:
Trust mequote:
Oke oke, ik geloof je.quote:Op maandag 13 november 2017 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trust me.
Maar dat hoeft niet hier.
Mooiquote:
Haha, ja eindelijk van de permban af.quote:Op maandag 13 november 2017 15:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hey poepie, ben je eindelijk op vrije voeten?
Bwhehe.quote:Op maandag 13 november 2017 15:56 schreef Tania34 het volgende:
[..]
Casema geloof ik![]()
Hier ook een kleine (nou ja bijna 5 jaar oude) man in huis
Ik volg vooral de onflatteuze celebs en mislukte plastische chirurgie enzoquote:Op maandag 13 november 2017 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bwhehe.Maar je volgde dit topic nog wel, omdat je er ook opeens was? (Of heb je nog steeds een Google Alert op 'Bupatih'?
)
Wat leuk!
Het post niet makkelijk als er een 2- jarige aan je hand trekt. ‘Nee mama, niet!’quote:Op maandag 13 november 2017 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi.
Maar vanaf nu dus maar weer meer posten, of heb je een leven ofzo?.
Oh, nou ja, die kan je toch gewoon opsluiten in een kooi ofzo?quote:Op maandag 13 november 2017 16:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het post niet makkelijk als er een 2- jarige aan je hand trekt. ‘Nee mama, niet!’
Had je echt een permban?quote:Op maandag 13 november 2017 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Haha, ja eindelijk van de permban af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |