SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vond Ivan wel veelbelovend in het begin. Mensen kunnen je flink om de tuin leiden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond haar juist leuk, de eerste dagen.
Ik had het met René en Ivan, maar allebei zo tegengevallen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Ivan wel veelbelovend in het begin. Mensen kunnen je flink om de tuin leiden.
Ja ik wel, totaal niet geloofwaardig, eerder lachwekkendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik merk dat ik soms hardop lach om Billy. Zoals wanneer ze dan heel stevig knikt en 'ja' zegt. Ze is dan 'volwassen Billy'. Hebben jullie dat ook?
Ik dacht dat ik de enige was. Ik proest het ook uit soms. Letterlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik merk dat ik soms hardop lach om Billy. Zoals wanneer ze dan heel stevig knikt en 'ja' zegt. Ze is dan 'volwassen Billy'. Hebben jullie dat ook?
Rene had ik al gelijk door, met zijn paardenstaartquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik had het met René en Ivan, maar allebei zo tegengevallen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb nog nooit een volwassen Billy gezien. Wel een Billy die (heel slecht) acteert alsof ze volwassen is, idem dito als ze een tiener wil uithangen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik zit nu in een top drie van: Isa, Joey en Giorgioquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Ivan wel veelbelovend in het begin. Mensen kunnen je flink om de tuin leiden.
Ja, vandaar tussen haakjes, het is nep. Het ziet er zo ongeloofwaardig uit dat het lachwekkend is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een volwassen Billy gezien. Wel een Billy die (heel slecht) acteert alsof ze volwassen is, idem dito als ze een tiener wil uithangen.
En dan de dingen die mensen zeggen herhalen met "ja echt waar, je hebt gelijk" als toevoegingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, vandaar tussen haakjes, het is nep. Het ziet er zo ongeloofwaardig uit dat het lachwekkend is.
Het is verschrikkelijk om te zien. En zo slecht en oerstom dat je er enorm om lachen kunt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, vandaar tussen haakjes, het is nep. Het ziet er zo ongeloofwaardig uit dat het lachwekkend is.
ZK lieverquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Wanneer geven ze die Bil eens een zendercheck! Wordt steeds erger dat gerommel.
Ik vond en vind haar uiterlijk afstotelijk - viezig, scherpe kromme neus, doffe huid, doffe haren, gemene kleine oogjes, zemelstem .... voor mij echt aftotelijk. Omdat ik niet wilde dat dat mijn mening bepaalde was ik eerst blanco. Maar na 1,5 of 2 weken wist ik het zeker: die B is een akelig mens met een bedacht zalvend imago. En dan doet ze ook nog eens geen ene fuck.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond haar juist leuk, de eerste dagen.
lol , ik ga nutridrink multi vitamin echt niet aan en baby voeren hoor Lauraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Nutridrank is babyvoeding volgens zuster Laura.
Niks doen? Die heeft al tig fietskratjes, een pizzaoven en een theehuisje op haar naam staan. En dat elke kamer nu dezelfde spreien op bed hebben en er gezellige kleedjes op de vloer liggen is ook haar verdienste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik vond en vind haar uiterlijk afstotelijk - viezig, scherpe kromme neus, doffe huid, doffe haren, gemene kleine oogjes, zemelstem .... voor mij echt aftotelijk. Omdat ik niet wilde dat dat mijn mening bepaalde was ik eerst blanco. Maar na 1,5 of 2 weken wist ik het zeker: die B is een akelig mens met een bedacht zalvend imago. En dan doet ze ook nog eens geen ene fuck.
Talpa haat jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef renevanlaaren het volgende:
het iis weer zo ver feilmpje van mijn prooi van weken gelden is ofline gehaald
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef patboem het volgende:
Ik zal graag willen dat Isa eruit ging, lekker gaan toeren met Wolter. Ik gun hun dat geld niet. Giorgio mag van mij winnen.
Ik moet er niet om lachen. Ik luister vaak alleen naar Utopia, met een draadloze koptelefoon op. Ben ik gewoon andere dingen aan het doen. En als Billy aan het woord is, loop ik soms hardop tegen haar te schelden als 'mens, hou je kop alsjeblief' of 'nee, dat moet JIJ zeggen' en 'o god, ja hoor, natuurlijk ben je het er weer helemaal mee eens'. De buren zullen wel eens vreemd opkijken als alle deuren openstaan ....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop ook op positief stemmenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Persefoneia het volgende:
De ene keer dat er positief gestemd werd vond Billy vreselijk.
Ik vond het best grappig toen.
Vuil wijf is het. Echt een heel vuil wijf. (sorryquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Maar valt het jullie ook op dat LauraB elke keer begint te roddelen over Isa, dan de ander helemaal los laat gaan over haar, en haar dan zelf weer een klein beetje vergoelijken?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen. Ik luister vaak alleen naar Utopia, met een draadloze koptelefoon op. Ben ik gewoon andere dingen aan het doen. En als Billy aan het woord is, loop ik soms hardop tegen haar te schelden als 'mens, hou je kop alsjeblief' of 'nee, dat moet JIJ zeggen' en 'o god, ja hoor, natuurlijk ben je het er weer helemaal mee eens'. De buren zullen wel eens vreemd opkijken als alle deuren openstaan ....
Ja, ik begin te denken dat ze dit met opzet doet, of moet van de regiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Maar valt het jullie ook op dat LauraB elke keer begint te roddelen over Isa, dan de ander helemaal los laat gaan over haar, en haar dan zelf weer een klein beetje vergoelijken?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef renevanlaaren het volgende:
het iis weer zo ver feilmpje van mijn prooi van weken gelden is ofline gehaald
René had ik niet gelijk door. Ivan vond ik eerst eng, toen leuk en nu weer een engerd eerste klas. Ik heb blijkbaar geen mensenkennis op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rene had ik al gelijk door, met zijn paardenstaart
Galbakkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja 20.000 keer bekeken goede reclame zou ik zeggen
Is Fritsie er nog? Met een geweer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef RobbieRonald het volgende:
"Dit is gewoon een leuke groep! Respect voor elkaar..."
nee wacht wel op amerikaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Galbakken
Maak een anti-Steukmuisje en Staartmans Filmpje
In haar fantasie is ze idd reuze goed en druk bezig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks doen? Die heeft al tig fietskratjes, een pizzaoven en een theehuisje op haar naam staan. En dat elke kamer nu dezelfde spreien op bed hebben en er gezellige kleedjes op de vloer liggen is ook haar verdienste.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Dat doet die Stokende Steekneus inderdaad de hele tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen. Ik luister vaak alleen naar Utopia, met een draadloze koptelefoon op. Ben ik gewoon andere dingen aan het doen. En als Billy aan het woord is, loop ik soms hardop tegen haar te schelden als 'mens, hou je kop alsjeblief' of 'nee, dat moet JIJ zeggen' en 'o god, ja hoor, natuurlijk ben je het er weer helemaal mee eens'. De buren zullen wel eens vreemd opkijken als alle deuren openstaan ....
Die uitspraak heeft ze 1-op-1 van De Fles.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Billy is het makkelijker om iemand feedback te geven van wat iemand fout doet, in plaats van complimenteren wat iemand goed doet.
Dus ze is echt helemaalkoekoek
sure surequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wij zitten niet voor niks zo lang onder de douche. Ik zit met hem onder de douche, zodat ik hem op zijn flikker kan geven en anderen het niet horen.
Oh god. Mammie die haar zoontje op zijn flikker geeft en niet bij zijn vriendjes want dan staat hij voor schut.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wij zitten niet voor niks zo lang onder de douche. Ik zit met hem onder de douche, zodat ik hem op zijn flikker kan geven en anderen het niet horen.
Nee, ze is niet de dochter van Bob Sikkes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef jolanda51 het volgende:
Ik las in de coss dat haakneus een dochter is van een bouw deskundige, in een rtl progamma.
Totaal niet voorspelbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef patboem het volgende:
Ach laura b toevallig die twee stemmen voor Isa
Billy is nep. Alles wat ze doet, doet ze meer doordacht dan wij denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat ik heel erg herken in Billy is dat ze een ander mens lijkt te zijn al naar gelang haar bui. En dat ze in een bepaalde bui een zeer beperkt geheugen heeft voor de dingen die ze zegt en doet als ze in een andere bui is. Het is hard werken met veel therapie en eerlijk naar jezelf durven kijken om daar een beetje uit te komen. Omdat ze erg slecht naar zichzelf durft te kijken vrees ik voor haar het ergste.
Dat hoort bij borderline hm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat ik heel erg herken in Billy is dat ze een ander mens lijkt te zijn al naar gelang haar bui. En dat ze in een bepaalde bui een zeer beperkt geheugen heeft voor de dingen die ze zegt en doet als ze in een andere bui is. Het is hard werken met veel therapie en eerlijk naar jezelf durven kijken om daar een beetje uit te komen. Omdat ze erg slecht naar zichzelf durft te kijken vrees ik voor haar het ergste.
Oke .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ze is niet de dochter van Bob Sikkes.
Jazeker, LauraB, Marjet en Vanessa roddelen over Isabella vanavond ..... zie dit filmpje :quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Maar valt het jullie ook op dat LauraB elke keer begint te roddelen over Isa, dan de ander
helemaal los laat gaan over haar, en haar dan zelf weer een klein beetje vergoelijken?
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef voederbak het volgende:
Laat ze deze keer die LB maar de elite stem geven ipv Lot
Nico.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef jolanda51 het volgende:
Ik las in de coss dat haakneus een dochter is van een bouw deskundige, in een rtl progamma.
Ja, van Bob Sikkes, las ik. Maar waarom heet ze dan niet Sikkes maar Van Bekhoven? Wel dezelfde neus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef jolanda51 het volgende:
DATquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Flow3r het volgende:
Niemand daar valt er ook over dat Billy nu het hoogste woord voert nu Ruud lig te slapen he? En anders kunnen ze allemaal in de stront zakken want dan wil madam slapen
Is niet moeilijk hoor 2 op Isa, motivatie, Isa moet niet arrogant zijn, ze moet meer andere mensen helpen hun droom te verwezelijken, en haar zelfreflectie. Dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef RobbieRonald het volgende:
Ben nu wel benieuwd op wie LauB gaat stemmen en dan met name haar motivatie.
Achternaam van moeder..Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, van Bob Sikkes, las ik. Maar waarom heet ze dan niet Sikkes maar Van Bekhoven? Wel dezelfde neus.
[ afbeelding ]
En ze hebben helegaar geen tactisch overleg in de douche. Dat horen Lau, Lot en Isa allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh god. Mammie die haar zoontje op zijn flikker geeft en niet bij zijn vriendjes want dan staat hij voor schut.
Ik noem die achterlijke hippie vanaf nu ook Steukmuisje ben helemaal klaar met die kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja
Ik smeek jullie stem deze ene keer niet op Lot, maar op Steukmuisje
dus:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef patboem het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor 2 op Isa, motivatie, Isa moet niet arrogant zijn, ze moet meer andere mensen helpen hun droom te verwezelijken, en haar zelfreflectie. Dat dus![]()
Ik verwacht ook zoiets idd. En dan niet op Ruud stemmenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef patboem het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor 2 op Isa, motivatie, Isa moet niet arrogant zijn, ze moet meer andere mensen helpen hun droom te verwezelijken, en haar zelfreflectie. Dat dus![]()
dit idee heb ik ook, steeds sterker zelfsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
ieuwww waarom gooi ik de streams aan.
billy zit weer in haar volwassen personage .. lijkt wel of ze verschillende persoonlijkheden heeft
En dat spitse smoeltje heeft ze ook niet van een vreemdequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, van Bob Sikkes, las ik. Maar waarom heet ze dan niet Sikkes maar Van Bekhoven? Wel dezelfde neus.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dus:
laub : 2
ruud: 2 of 3
bill : 2
ivan: 1of 2
renee: 1 of 2
lot: ?
lau: ook vast
Daarom heeft Bill, at the end of the day, helemaal geen vrienden. Omdat iedereen uiteindelijk in de gaten krijgt dat ze allemaal in de stront kunnen zakken als het Bill zo uitkomt en dat ze nodig zijn wederom als het Bill zo uitkomt. Bill is er nooit voor een ander, nooit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Flow3r het volgende:
Niemand daar valt er ook over dat Billy nu het hoogste woord voert nu Ruud lig te slapen he? En anders kunnen ze allemaal in de stront zakken want dan wil madam slapen
En dan eruit dat wordt een leuke rekening.300 LIDL kaarten al verkocht voor 29,50 per kaart en mensen hebben al betaald.Ka Tsjing Gio dat wordt een vette hap terug boekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef voederbak het volgende:
En Isa straks maar sorry zeggen tegen al die "strategen" die op haar gestemd hebben.
Hahaha, ze jat nu gewoon ideeën van huidige bewonersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Ludiek idee van Stookneus B: Kunnen we hier niet straatvoetbal doen ...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
Dus 45 stemmen op Isa van de bewoners en dan de elite stemmen op Ruud en Billy?
Fair enoughquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef GekkePoes het volgende:
ik vind Steukneus een leukere bijnaam
ja hier ook!! hihiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Iddquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef patboem het volgende:
Ik zal graag willen dat Isa eruit ging, lekker gaan toeren met Wolter. Ik gun hun dat geld niet. Giorgio mag van mij winnen.
Zijn er al 300 vekocht? Wauw, dat is bijna 9.000 euro. Zouden mensen ook komen als Isa niet optreedt? Dat ze voor Wolter komen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En dan eruit dat wordt een leuke rekening.300 LIDL kaarten al verkocht voor 29,50 per kaart en mensen hebben al betaald.Ka Tsjing Gio dat wordt een vette hap terug boeken![]()
![]()
Ik ga misschien met je mee ......quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
Ja
Ik smeek jullie stem deze ene keer niet op Lot, maar op Steukmuisje
Ontiegelijk door de mand gevallen, bahquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jij was ook eerst fan, maar wat is dit een kutwijf gebleken .....![]()
![]()
Als hij straks op 50% staat is hij de lul.. Je kunt er op wachtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:12 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Iddzeker nadat billy een opmerking maakte dat ze daardoor geld gingen verdienen. Ja, over de rug van een ander. Beter kan ze zelf op haar rug gaan liggen. Alhoewel
![]()
Giorgio is een lievvie. En soms een stoutie maar wel leuk. En aardig, behulpzaam, misgunt niemand daar iets. Ik zeg Toppie, Super, Meen ik echt, Echt waar, hij mag winnen
vergeet bill en ruud nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik ga misschien met je mee ......
Ach, Febo zal er wel heel bewust op aan sturen dat Isa er uit gestemd wordt. Een dealtje gemaakt, jij een plaatje opnemen met Wolter, daarna er uit gestemd worden zodat de aso's bij de laatsten zitten in december.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dus:
laub : 2
ruud: 2 of 3
bill : 2
ivan: 1of 2
renee: 1 of 2
lot: ?
lau: ook vast
ik vrees dat Isa eruit moet 'om commerciële redenen'quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
Dat is d'r pa helemaal niet. Dat is gebaseerd op een foto die ze heeft hangen. Haar vader lijtk weliswaar op deze man maar is het niet. Of mis ik nu iets?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:08 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En dat spitse smoeltje heeft ze ook niet van een vreemde
Ook goed, en dan Nico er achteraanquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik vrees dat Isa eruit moet 'om commerciële redenen'
Ik denk dat een bank met Ruud, Billy en Isabella wel interessant is .......quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:11 schreef Flow3r het volgende:
Isa is zo goed als uitgespeeld door de Talpa medewerkersquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Sonny moet dik gaan shinen, van Laura B.
tja... steeds de keuze van Huuppppppppppppquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik had het met René en Ivan, maar allebei zo tegengevallen.
Haar vader is dood. Deze man leeft toch nog?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat is d'r pa helemaal niet. Dat is gebaseerd op een foto die ze heeft hangen. Haar vader lijtk weliswaar op deze man maar is het niet. Of mis ik nu iets?
maar de exit is toch al voor Lidlquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef GekkePoes het volgende:
En dan komen ze er bij het slaapcentrum achter, dat de rest van de bewoners die tot na middernacht herrie maken, de reden is van Ruud zijn slaap problem
Echt? Niet toch? Ik dacht dat haar vader nog leefde. Deze man leeft ook nog ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Haar vader is dood. Deze man leeft toch nog?
Tja, iets als met je kop boven het grasveld uitstekenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:13 schreef voederbak het volgende:
[..]
Als hij straks op 50% staat is hij de lul.. Je kunt er op wachten
Dan mag Lot alleen optreden, tegelijk allemaall annuleringen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef voederbak het volgende:
[..]
maar de exit is toch al voor Lidl
Billy toch? Of ben ik in de war?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt? Niet toch? Ik dacht dat haar vader nog leefde. Deze man leeft ook nog ja.
Nee, die van Laura van Bekhoven.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Billy toch? Of ben ik in de war?
ik hoop omdat ik gunquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft het wel een keer over een stiefbroer gehad.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, die van Laura van Bekhoven.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:16 schreef Grunge. het volgende:
Sonny verbaast Billy echt met zijn... eh... eh... denkwijze! Ja, denkwijze, dat is het. Hoe hij praat. Hoe wijs hij is!
Seriously...
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef GekkePoes het volgende:
Billy verbaast zich over hoe goed sonny praat en hoe wijs hij is, ja echt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef sjampoeh het volgende:
Bill: Je verbaast me echt met je denkwijze![]()
hoe wijs je wel niet bent
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Sonny: Je verbaast me echt met je denkwijze, hoe je praat, hoe wijs je bent, misschien wel.
Is ze bevriend op Facebook met René M.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Steukneus d'r vader leeft nog hoor. Daar heeft ze goed contact mee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:15 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Echt? Niet toch? Ik dacht dat haar vader nog leefde. Deze man leeft ook nog ja.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
dat was marijequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:18 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Steukneus d'r vader leeft nog hoor. Daar heeft ze goed contact mee.
Maar zo rijk wordt ze niet met een nummer...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef Annelies1980 het volgende:
Sonny heel fijn gesprek... maar ik kan niet meer naar die andere 2 luisteren... ik ga slapen.
brr... trustuh!!!
lijkt? heeft ze, 4 stuks maar liefstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
ieuwww waarom gooi ik de streams aan.
billy zit weer in haar volwassen personage .. lijkt wel of ze verschillende persoonlijkheden heeft
Dan zou ze helemaal niet energiek moeten worden van die energy pillen die ze gister had genomenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef RobbieRonald het volgende:
Medicijnen met speed. Goed bezig Bil.
Niet automatisch nee. Slachtoffers die dader worden bijvoorbeeld, zij bepaald niet wijs. En komt vaak voor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:17 schreef Grunge. het volgende:
Dus als je heel veel nare dingen hebt meegemaakt ben je automatisch wijs?
En speed werkt helemaal niet bij ADHD zoals bij mensen die dat niet hebben.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En Billy gebruikte ook nog speed elke dag naast 6 Ritalin.
Ach ja. En dat doe je zelf, debiele kut. Tientje weed ook nog.
Maar ze heeft geen 9 tot 5 mentaliteit.
Ja maar zo'n Sonny met een heel verleden is ook niet meteen wijs. Billy denkt van wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:20 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Niet automatisch nee. Slachtoffers die dader worden bijvoorbeeld, zij bepaald niet wijs. En komt vaak voor.
Och, ze was ook niet wars van de pammetjes van Dré. Wandelende chemobak dat ze is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En speed werkt helemaal niet bij ADHD zoals bij mensen die dat niet hebben.
Wolter zal niet komen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef edisney het volgende:
Ik reageer bijna nooit hier, maar ik denk niet dat er een bank met isa, ruud en billy komt. Zou mooi zijn, maar gebeurt niet. Er gaat niet gestemd worden op billy en ruud. Want ze gunnen het de oude garde om te blijven, zoals Vanessa net ook zei. Isa krijgt heel veel stemmen, uit irritatie of jaloersie. En Nicoline en Sonny krijgen stemmen omdat die weg willen. Ik vermoed dat Isa dan weg gestuurd wordt. De lidl gaat gewoon door met alleen Wolter en in oktober met alleen Charlotte. Niemand krijgt geld terug. Dus ze hebben Isa niet nodig.
ketting met inhoud uhuhquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:22 schreef Grunge. het volgende:
Billy's baasje? Ik begrijp het even niet? Haar dealer?
Ritalin is ook een amfetamine. Waar normale mensen hiervan opgepept raken worden ADHDers juist rustig in hun hoofd en komen ze ineens aan dingen toe die voor een ander normaal zijn.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:20 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
En speed werkt helemaal niet bij ADHD zoals bij mensen die dat niet hebben.
De man bij wie ze in de auto stapte om een rondje te rijden en haar geld gaf als bedankje?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:22 schreef Grunge. het volgende:
Billy's baasje? Ik begrijp het even niet? Haar dealer?
Net als voor Ruud. Vandaar dus dat crackhoofd van Billy, dat hadden velen hier dus niet fout gezien. Billy en Ruud is wel een match made in heaven, qua drugs. Lekker anti-maatschappelijk Trainspotting na doen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef Persefoneia het volgende:
6 pillen Ritalin met speed erbij. Stoer wijf, die Billy.
Overal mee gestopt toen ze Utopia in ging.
Voor Billy is dit dus een afkickcentrum.
Ja inderdaad ja. Dus als Billy zegt een ADHD'er te zijn (ik betwijfel dat overigens) is het nogal gek om daarbij speed te gebruiken. Want waarom zou ze die ritalin dan nemen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ritalin is ook een amfetamine. Waar normale mensen hiervan opgepept raken worden ADHDers juist rustig in hun hoofd en komen ze ineens aan dingen toe die voor een ander normaal zijn.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:19 schreef PoezeligDing het volgende:
En Billy gebruikte ook nog speed elke dag naast 6 Ritalin.
Ach ja. En dat doe je zelf, debiele kut. Tientje weed ook nog.
Maar ze heeft geen 9 tot 5 mentaliteit.
lolquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb dat 'crackhoofd' de hele tijd met een korreltje zout genomen. Maar dat mens is dus gewoon een junk.
Als ze slim waren hadden ze naast die watermeloenen die kas volgezet met planten en hadden we nu ten minste swell streams gehadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:21 schreef sjampoeh het volgende:
ah bill nam een jointje in utopiabusted kutje
Dat zal Ruud niet anders doen buiten Utopie ..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef GekkePoes het volgende:
Billy heeft en dope relatie gehad "Snuiven en eh dope"
Billy is de gekke tante. Duhhh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy had een dopey relatie, snuiven en dope gebruiken.
Billy is de 2e moeder voor de kinderen van haar zus.
Tuurlijk Billy.
Ik zat net aan dat 'crackhoer' te denken. Ze is het gewoon. Punt. Klaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik heb dat 'crackhoofd' de hele tijd met een korreltje zout genomen. Maar dat mens is dus gewoon een junk.
snuifmaatjesquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal Ruud niet anders doen buiten Utopie ..
Billy is een borderliner eerste klasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja. Dus als Billy zegt een ADHD'er te zijn (ik betwijfel dat overigens) is het nogal gek om daarbij speed te gebruiken. Want waarom zou ze die ritalin dan nemen?
Ja, vind ik ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef voederbak het volgende:
[..]
Billy is een borderliner eerste klas
Billy is toch op haar 16de gaan samenwonen met een junk?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk Billy.
Gelukkig voor die kindjes is hun moeder er altijd .... Daar zorgt ze zelf wel voor ...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk Billy.
Die 2 zijn niet zomaar zo tot elkaar aangetrokken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal Ruud niet anders doen buiten Utopie ..
Ja en die gooide haar uit huis. Jammer dat hij niet 10 hoog woonde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy is toch op haar 16de gaan samenwonen met een junk?
Ritalin en speed zijn nagenoeg hetzelfde. Methylphenidaat en amfetamine lijken heel erg op elkaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja. Dus als Billy zegt een ADHD'er te zijn (ik betwijfel dat overigens) is het nogal gek om daarbij speed te gebruiken. Want waarom zou ze die ritalin dan nemen?
Ik geloof dat nog steeds niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:25 schreef voederbak het volgende:
[..]
Billy is een borderliner eerste klas
Ja. "Ga maar," zei haar vader. Haar zus kwam haar op een gegeven moment ophalen met een verhuiswagen. Nu of nooit, was het.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Billy is toch op haar 16de gaan samenwonen met een junk?
Snuiven is coke. Maar wat is dope?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk Billy.
zij dacht natuurlijk dat t echt wasquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef DKUp het volgende:
Marjet vertelt nu het verhaaltje van Achter Gesloten Deuren
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en die gooide haar uit huis. Jammer dat hij niet 10 hoog woonde.
Dus weer aan het acterenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:26 schreef DKUp het volgende:
Marjet vertelt nu het verhaaltje van Achter Gesloten Deuren
dope is straattaal voor drugs, dus Marjet zit stoer te pratenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Snuiven is coke. Maar wat is dope?
Ik wel, en ik heb zelf ook borderline.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik geloof dat nog steeds niet.
Ik weet het bijna zeker.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik geloof dat nog steeds niet.
Speed snuif je meestal ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dope = drugsquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Isa is de boze heks die haar en Ruud minder populair makenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy beweert zich niet te kunnen storen aan Sonny.
Zuig nog harder aan je duim, crackhoer.
Dope is heroine.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
dope is straattaal voor drugs, dus Marjet zit stoer te praten
Ze heeft wel haar eigen bedrijfje gehad hoorquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef Grunge. het volgende:
Snotneus, wie denk je dat je voor je hebt!
Vroeger in de 60's en70's waren het veel pillen. Methedrine was mijn favoriet.quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef Grunge. het volgende:
Aha, Sonny ziet een vriendin om mee drugs te gebruiken in Billy. Voor hierna.
Daar is leeftijd weer.
als dealer zekerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef Grunge. het volgende:
Billy heeft haar eigen bedrijfje gehad, guys. En is 32. Hallo zeg. Stelletje snotneuzen, wat denken jullie wel niet hier?
Lekkere 2de moeder, een junk met een uitgescheurde anus... Nou ja, uit haar smoel komt ook alleen maar strontquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Tuurlijk Billy.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekkere 2de moeder, een junk met een uitgescheurde anus... Nou ja, uit haar smoel komt ook alleen maar stront
En doordat de LidL niet doorgaat komen ze hun contractuele eigenschappen niet na en kunnen ze ook nog voor alle productiekosten van de single opdraaienquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:10 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
En dan eruit dat wordt een leuke rekening.300 LIDL kaarten al verkocht voor 29,50 per kaart en mensen hebben al betaald.Ka Tsjing Gio dat wordt een vette hap terug boeken![]()
![]()
Dat kut festivalletje wat niet bestaatquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze heeft wel haar eigen bedrijfje gehad hoor![]()
Ja je kan er ook bommetjes van maken ( in een vloeitje of in een capsule doen ) maar merendeel snuift het tegenwoordig. Spuiten zie je al helemaal niet meer, maar dat kan ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Vroeger in de 60's en70's waren het veel pillen. Methedrine was mijn favoriet.
ja iddquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef Punkman het volgende:
Maar LauraB is dus bezig om Isa op de schopstoel te krijgen, zoals eerder gebeurde met Emil, en daarna toen ook al Isa.
Op een soort gelijke manier...
Dit stukje danquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:27 schreef Grunge. het volgende:
Het lastige is dat ik op zich best wat te zeggen vindt voor zo'n opvoeding van 'ga maar, breek je been maar, kijk maar of het echt zo leuk vindt'. Het heeft bij Billy alleen totaal niet gewerkt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lekkere 2de moeder, een junk met een uitgescheurde anus... Nou ja, uit haar smoel komt ook alleen maar stront
dope is heroïnequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef Grunge. het volgende:
'Dope' is bij mij gewoon drugs in het algemeen.
Nee zeggen gaat het alleen maar aantrekkelijker maken voor vooral Billy ben ik bang.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef FoZpost het volgende:
goedenavond allemaalbilly doet wel een boekje open zo te lezen. Ik snap niet dat de ouders van zowel ruud als de moeder van billy zich geen zorgen maken over dat deze 2 (zoals ze zelf zeggen verslaafden) elkaar gevonden hebben. Ik zou er niet blij mee zijn als ik een verslaafd kind had die net gestopt is en een relatie begint met een ander die ook net gestopt is. Gek vind ik het dat ze geen zorgen uitspreken (tenminste zo lijkt het)
Isa kan tevreden naar huis. Laat de rest maar het rambam krijgenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef Punkman het volgende:
Maar LauraB is dus bezig om Isa op de schopstoel te krijgen, zoals eerder gebeurde met Emil, en daarna toen ook al Isa.
Ik vind dat zulke engen dingen he.. Ik heb van mijn ex ook nog zeven of acht pillen liggen maar ik durf het nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Vroeger in de 60's en70's waren het veel pillen. Methedrine was mijn favoriet.
Wat Billy een borderline maakt, althans waardoor ik het herken, is dat zij zich elke keer verliest in haar stemmingen. Een stemming is voor haar heel absoluut, ze kan zich dan niet meer herinneren of voorstellen dat ze zich ook anders heeft gevoeld of zal voelen. Iemand zonder borderline herkent een dipje als een dipje, maar voor een borderline is een dipje een DIP die nooit meer overgaat en er eigenlijk altijd geweest is. Dat gekke zwart/witte, dat absolute van Bill, daarin herken ik haar als borderliner. En daar komen haar verlatingsangst en de andere angst/paniekaanvallen dan nog bij. Echt ... borderline.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:28 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ik wel, en ik heb zelf ook borderline.
hoezo zich zelf tegenspreken.....heel apartquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
bill net: ik zie er zo tegenop om naar buiten te gaan
bill nu: als ik eruit moet, boeie dan ga ik toch, maakt me niet uit
Ik heb het nooit willen snuiven. Op een bepaald moment nam ik 25 bij wijze van ontbijt. Speed spuiten is meer Jules Deelder zijn ding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja je kan er ook bommetjes van maken ( in een vloeitje of in een capsule doen ) maar merendeel snuift het tegenwoordig. Spuiten zie je al helemaal niet meer, maar dat kan ook.
ja maar ze overleggen niet met elkaar he. Het is heeeeel toevallig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:30 schreef Punkman het volgende:
doet ze nooitquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef FoZpost het volgende:
[..]
hoezo zich zelf tegenspreken.....heel apart
Het is ook helemaal niet tof. Brand als de pest. Maar ach...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:33 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit willen snuiven. Op een bepaald moment nam ik 25 bij wijze van ontbijt. Speed spuiten is meer Jules Deelder zijn ding.
Jah, precies.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Wat Billy een borderline maakt, althans waardoor ik het herken, is dat zij zich elke keer verliest in haar stemmingen. Een stemming is voor haar heel absoluut, ze kan zich dan niet meer herinneren of voorstellen dat ze zich ook anders heeft gevoeld of zal voelen. Iemand zonder borderline herkent een dipje als een dipje, maar voor een borderline is een dipje een DIP die nooit meer overgaat en er eigenlijk altijd geweest is. Dat gekke zwart/witte, dat absolute van Bill, daarin herken ik haar als borderliner. En daar komen haar verlatingsangst en de andere angst/paniekaanvallen dan nog bij. Echt ... borderline.
Dat liegt ze hoor. Ze heeft in de horeca gewerkt, maar niet in een eigen bedrijf. Ze was van plan om een eigen restaurant op te zetten met iemand van het Magneetfestival. Dat is nooit van de grond gekomen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:29 schreef Grunge. het volgende:
Billy heeft haar eigen bedrijfje gehad, guys. En is 32. Hallo zeg. Stelletje snotneuzen, wat denken jullie wel niet hier?
niet aan beginnen....voorkomen is beter dan genezen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke engen dingen he.. Ik heb van mijn ex ook nog zeven of acht pillen liggen maar ik durf het nietEn het schijnt zo amazing te zijn
![]()
Ies gaat niet naar huis LauraB of Sonny gaat.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef rico80 het volgende:
[..]
Isa kan tevreden naar huis. Laat de rest maar het rambam krijgen
Dat laatste stuk is toch een ban waardigquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Volgende TT: Marjet Bakker is een crackhoer![]()
![]()
![]()
En heel Nederland weet het .......
says whoquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:34 schreef emmarcel het volgende:
[..]
Ies gaat niet naar huis LauraB of Sonny gaat.
Ik blijf het een vervelende griet vinden die een rolletje speelt om in een goed daglicht te staan bij iedereen.quote:
Krijg ook de indruk dat achter klaar met Isa is, ze krijgen haar maar niet naar beneden in de popi lijst.quote:
billy heeft een grote fantasiequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:34 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dat liegt ze hoor. Ze heeft in de horeca gewerkt, maar niet in een eigen bedrijf. Ze was van plan om een eigen restaurant op te zetten met iemand van het Magneetfestival. Dat is nooit van de grond gekomen.
Dit is zoooooooooooo typerend voor die crackhoer (ja ........ nu mag het).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:31 schreef sjampoeh het volgende:
bill net: ik zie er zo tegenop om naar buiten te gaan
bill nu: als ik eruit moet, boeie dan ga ik toch, maakt me niet uit
En dan 220 door zijn hele lichaam krijgt....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie ruud nog zo dat hele apparaat meeslepen vanuit een nachtmerrie
nee ruud of bill moetquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:36 schreef emmarcel het volgende:
[..]
Sonny wil naar huis (makkelijk stemmen) en LauraB graaft haar eigen graf.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan 220 door zijn hele lichaam krijgt....
Sorry was even aan het beelddenken ...
Een bipolaire stuiterbal is t.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:36 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dit is zoooooooooooo typerend voor die crackhoer (ja ........ nu mag het).
Zo amazing is het niet. Je begint met 3 pillen per dag en het leven gaat lekker snel. Toen ik cold turkey stopte zat ik aan 60 pillen per dag. Dan heb je wel een tijdje de hel in je kop.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:32 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Ik vind dat zulke engen dingen he.. Ik heb van mijn ex ook nog zeven of acht pillen liggen maar ik durf het nietEn het schijnt zo amazing te zijn
![]()
Steukert graaft haar eigen graf voor het publiek, niet voor de inwoners daarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:36 schreef emmarcel het volgende:
[..]
Sonny wil naar huis (makkelijk stemmen) en LauraB graaft haar eigen graf.
True. Voor je het weet zit ik in de Utopia-ontwenningskliniekquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:34 schreef FoZpost het volgende:
[..]
niet aan beginnen....voorkomen is beter dan genezen...
Dat beeldscherm zit erg raar zo dicht bij zijn voeten inderdaadquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:35 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie ruud nog zo dat hele apparaat meeslepen vanuit een nachtmerrie
zo heftig, knap dat je gestopt bentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zo amazing is het niet. Je begint met 3 pillen per dag en het leven gaat lekker snel. Toen ik cold turkey stopte zat ik aan 60 pillen per dag. Dan heb je wel een tijdje de hel in je kop.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:37 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zo amazing is het niet. Je begint met 3 pillen per dag en het leven gaat lekker snel. Toen ik cold turkey stopte zat ik aan 60 pillen per dag. Dan heb je wel een tijdje de hel in je kop.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:37 schreef Rumbling het volgende:
[..]
True. Voor je het weet zit ik in de Utopia-ontwenningskliniek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |