SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende nominatie:
DI 2-9 Nominatie
WO 3-9 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 7-9 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 8-9 Exit 1 genomineerde
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik vond Ivan wel veelbelovend in het begin. Mensen kunnen je flink om de tuin leiden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond haar juist leuk, de eerste dagen.
Ik had het met René en Ivan, maar allebei zo tegengevallen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Ivan wel veelbelovend in het begin. Mensen kunnen je flink om de tuin leiden.
Ja ik wel, totaal niet geloofwaardig, eerder lachwekkendquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik merk dat ik soms hardop lach om Billy. Zoals wanneer ze dan heel stevig knikt en 'ja' zegt. Ze is dan 'volwassen Billy'. Hebben jullie dat ook?
Ik dacht dat ik de enige was. Ik proest het ook uit soms. Letterlijkquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik merk dat ik soms hardop lach om Billy. Zoals wanneer ze dan heel stevig knikt en 'ja' zegt. Ze is dan 'volwassen Billy'. Hebben jullie dat ook?
Rene had ik al gelijk door, met zijn paardenstaartquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik had het met René en Ivan, maar allebei zo tegengevallen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb nog nooit een volwassen Billy gezien. Wel een Billy die (heel slecht) acteert alsof ze volwassen is, idem dito als ze een tiener wil uithangen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik zit nu in een top drie van: Isa, Joey en Giorgioquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond Ivan wel veelbelovend in het begin. Mensen kunnen je flink om de tuin leiden.
Ja, vandaar tussen haakjes, het is nep. Het ziet er zo ongeloofwaardig uit dat het lachwekkend is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een volwassen Billy gezien. Wel een Billy die (heel slecht) acteert alsof ze volwassen is, idem dito als ze een tiener wil uithangen.
En dan de dingen die mensen zeggen herhalen met "ja echt waar, je hebt gelijk" als toevoegingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, vandaar tussen haakjes, het is nep. Het ziet er zo ongeloofwaardig uit dat het lachwekkend is.
Het is verschrikkelijk om te zien. En zo slecht en oerstom dat je er enorm om lachen kunt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, vandaar tussen haakjes, het is nep. Het ziet er zo ongeloofwaardig uit dat het lachwekkend is.
ZK lieverquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef RobbieRonald het volgende:
Wanneer geven ze die Bil eens een zendercheck! Wordt steeds erger dat gerommel.
Ik vond en vind haar uiterlijk afstotelijk - viezig, scherpe kromme neus, doffe huid, doffe haren, gemene kleine oogjes, zemelstem .... voor mij echt aftotelijk. Omdat ik niet wilde dat dat mijn mening bepaalde was ik eerst blanco. Maar na 1,5 of 2 weken wist ik het zeker: die B is een akelig mens met een bedacht zalvend imago. En dan doet ze ook nog eens geen ene fuck.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond haar juist leuk, de eerste dagen.
lol , ik ga nutridrink multi vitamin echt niet aan en baby voeren hoor Lauraquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Nutridrank is babyvoeding volgens zuster Laura.
Niks doen? Die heeft al tig fietskratjes, een pizzaoven en een theehuisje op haar naam staan. En dat elke kamer nu dezelfde spreien op bed hebben en er gezellige kleedjes op de vloer liggen is ook haar verdienste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik vond en vind haar uiterlijk afstotelijk - viezig, scherpe kromme neus, doffe huid, doffe haren, gemene kleine oogjes, zemelstem .... voor mij echt aftotelijk. Omdat ik niet wilde dat dat mijn mening bepaalde was ik eerst blanco. Maar na 1,5 of 2 weken wist ik het zeker: die B is een akelig mens met een bedacht zalvend imago. En dan doet ze ook nog eens geen ene fuck.
Talpa haat jequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef renevanlaaren het volgende:
het iis weer zo ver feilmpje van mijn prooi van weken gelden is ofline gehaald
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef patboem het volgende:
Ik zal graag willen dat Isa eruit ging, lekker gaan toeren met Wolter. Ik gun hun dat geld niet. Giorgio mag van mij winnen.
Ik moet er niet om lachen. Ik luister vaak alleen naar Utopia, met een draadloze koptelefoon op. Ben ik gewoon andere dingen aan het doen. En als Billy aan het woord is, loop ik soms hardop tegen haar te schelden als 'mens, hou je kop alsjeblief' of 'nee, dat moet JIJ zeggen' en 'o god, ja hoor, natuurlijk ben je het er weer helemaal mee eens'. De buren zullen wel eens vreemd opkijken als alle deuren openstaan ....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:49 schreef Grunge. het volgende:
Ik hoop ook op positief stemmenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef Persefoneia het volgende:
De ene keer dat er positief gestemd werd vond Billy vreselijk.
Ik vond het best grappig toen.
Vuil wijf is het. Echt een heel vuil wijf. (sorryquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Maar valt het jullie ook op dat LauraB elke keer begint te roddelen over Isa, dan de ander helemaal los laat gaan over haar, en haar dan zelf weer een klein beetje vergoelijken?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen. Ik luister vaak alleen naar Utopia, met een draadloze koptelefoon op. Ben ik gewoon andere dingen aan het doen. En als Billy aan het woord is, loop ik soms hardop tegen haar te schelden als 'mens, hou je kop alsjeblief' of 'nee, dat moet JIJ zeggen' en 'o god, ja hoor, natuurlijk ben je het er weer helemaal mee eens'. De buren zullen wel eens vreemd opkijken als alle deuren openstaan ....
Ja, ik begin te denken dat ze dit met opzet doet, of moet van de regiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Maar valt het jullie ook op dat LauraB elke keer begint te roddelen over Isa, dan de ander helemaal los laat gaan over haar, en haar dan zelf weer een klein beetje vergoelijken?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef renevanlaaren het volgende:
het iis weer zo ver feilmpje van mijn prooi van weken gelden is ofline gehaald
René had ik niet gelijk door. Ivan vond ik eerst eng, toen leuk en nu weer een engerd eerste klas. Ik heb blijkbaar geen mensenkennis op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rene had ik al gelijk door, met zijn paardenstaart
Galbakkenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja 20.000 keer bekeken goede reclame zou ik zeggen
Is Fritsie er nog? Met een geweer?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:52 schreef RobbieRonald het volgende:
"Dit is gewoon een leuke groep! Respect voor elkaar..."
nee wacht wel op amerikaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Galbakken
Maak een anti-Steukmuisje en Staartmans Filmpje
In haar fantasie is ze idd reuze goed en druk bezig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niks doen? Die heeft al tig fietskratjes, een pizzaoven en een theehuisje op haar naam staan. En dat elke kamer nu dezelfde spreien op bed hebben en er gezellige kleedjes op de vloer liggen is ook haar verdienste.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Dat doet die Stokende Steekneus inderdaad de hele tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik moet er niet om lachen. Ik luister vaak alleen naar Utopia, met een draadloze koptelefoon op. Ben ik gewoon andere dingen aan het doen. En als Billy aan het woord is, loop ik soms hardop tegen haar te schelden als 'mens, hou je kop alsjeblief' of 'nee, dat moet JIJ zeggen' en 'o god, ja hoor, natuurlijk ben je het er weer helemaal mee eens'. De buren zullen wel eens vreemd opkijken als alle deuren openstaan ....
Die uitspraak heeft ze 1-op-1 van De Fles.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef GekkePoes het volgende:
Volgens Billy is het makkelijker om iemand feedback te geven van wat iemand fout doet, in plaats van complimenteren wat iemand goed doet.
Dus ze is echt helemaalkoekoek
sure surequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wij zitten niet voor niks zo lang onder de douche. Ik zit met hem onder de douche, zodat ik hem op zijn flikker kan geven en anderen het niet horen.
Oh god. Mammie die haar zoontje op zijn flikker geeft en niet bij zijn vriendjes want dan staat hij voor schut.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Wij zitten niet voor niks zo lang onder de douche. Ik zit met hem onder de douche, zodat ik hem op zijn flikker kan geven en anderen het niet horen.
Nee, ze is niet de dochter van Bob Sikkes.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef jolanda51 het volgende:
Ik las in de coss dat haakneus een dochter is van een bouw deskundige, in een rtl progamma.
Totaal niet voorspelbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef patboem het volgende:
Ach laura b toevallig die twee stemmen voor Isa
Billy is nep. Alles wat ze doet, doet ze meer doordacht dan wij denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat ik heel erg herken in Billy is dat ze een ander mens lijkt te zijn al naar gelang haar bui. En dat ze in een bepaalde bui een zeer beperkt geheugen heeft voor de dingen die ze zegt en doet als ze in een andere bui is. Het is hard werken met veel therapie en eerlijk naar jezelf durven kijken om daar een beetje uit te komen. Omdat ze erg slecht naar zichzelf durft te kijken vrees ik voor haar het ergste.
Dat hoort bij borderline hm.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat ik heel erg herken in Billy is dat ze een ander mens lijkt te zijn al naar gelang haar bui. En dat ze in een bepaalde bui een zeer beperkt geheugen heeft voor de dingen die ze zegt en doet als ze in een andere bui is. Het is hard werken met veel therapie en eerlijk naar jezelf durven kijken om daar een beetje uit te komen. Omdat ze erg slecht naar zichzelf durft te kijken vrees ik voor haar het ergste.
Oke .quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, ze is niet de dochter van Bob Sikkes.
Jazeker, LauraB, Marjet en Vanessa roddelen over Isabella vanavond ..... zie dit filmpje :quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:56 schreef AnneLo het volgende:
Maar valt het jullie ook op dat LauraB elke keer begint te roddelen over Isa, dan de ander
helemaal los laat gaan over haar, en haar dan zelf weer een klein beetje vergoelijken?
Jaquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef voederbak het volgende:
Laat ze deze keer die LB maar de elite stem geven ipv Lot
Nico.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef jolanda51 het volgende:
Ik las in de coss dat haakneus een dochter is van een bouw deskundige, in een rtl progamma.
Ja, van Bob Sikkes, las ik. Maar waarom heet ze dan niet Sikkes maar Van Bekhoven? Wel dezelfde neus.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef jolanda51 het volgende:
DATquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef Flow3r het volgende:
Niemand daar valt er ook over dat Billy nu het hoogste woord voert nu Ruud lig te slapen he? En anders kunnen ze allemaal in de stront zakken want dan wil madam slapen
Is niet moeilijk hoor 2 op Isa, motivatie, Isa moet niet arrogant zijn, ze moet meer andere mensen helpen hun droom te verwezelijken, en haar zelfreflectie. Dat dusquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:02 schreef RobbieRonald het volgende:
Ben nu wel benieuwd op wie LauB gaat stemmen en dan met name haar motivatie.
Achternaam van moeder..Omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, van Bob Sikkes, las ik. Maar waarom heet ze dan niet Sikkes maar Van Bekhoven? Wel dezelfde neus.
[ afbeelding ]
En ze hebben helegaar geen tactisch overleg in de douche. Dat horen Lau, Lot en Isa allemaal verkeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh god. Mammie die haar zoontje op zijn flikker geeft en niet bij zijn vriendjes want dan staat hij voor schut.
Ik noem die achterlijke hippie vanaf nu ook Steukmuisje ben helemaal klaar met die kutquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja
Ik smeek jullie stem deze ene keer niet op Lot, maar op Steukmuisje
dus:quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef patboem het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor 2 op Isa, motivatie, Isa moet niet arrogant zijn, ze moet meer andere mensen helpen hun droom te verwezelijken, en haar zelfreflectie. Dat dus![]()
Ik verwacht ook zoiets idd. En dan niet op Ruud stemmenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef patboem het volgende:
[..]
Is niet moeilijk hoor 2 op Isa, motivatie, Isa moet niet arrogant zijn, ze moet meer andere mensen helpen hun droom te verwezelijken, en haar zelfreflectie. Dat dus![]()
dit idee heb ik ook, steeds sterker zelfsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:57 schreef sjampoeh het volgende:
ieuwww waarom gooi ik de streams aan.
billy zit weer in haar volwassen personage .. lijkt wel of ze verschillende persoonlijkheden heeft
En dat spitse smoeltje heeft ze ook niet van een vreemdequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:05 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, van Bob Sikkes, las ik. Maar waarom heet ze dan niet Sikkes maar Van Bekhoven? Wel dezelfde neus.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dus:
laub : 2
ruud: 2 of 3
bill : 2
ivan: 1of 2
renee: 1 of 2
lot: ?
lau: ook vast
Forum Opties | |