neee neee 1.6 loverquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
als er ChevyMatiz of ChevyKalos had gezegd had je dat kunnen zeggen ja
Hij is het zelfs begonnen! #Frank_DebrinOUTquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat jij als mod, gewoon een dagbagger topic 10 delen door laat gaat is absurd
ja benzine is hier zo duur, moet welquote:
ja ik snap snap jw..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja benzine is hier zo duur, moet wel
deze man weet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die haten op BlauweTijger, IsaaCuenca.
Je kan veel over ze zeggen maar ik zie zo dat het bazen in rl zijn met een eigen stijl en mening.
Het zijn ook van die Dima types die haten net zoals bij mij.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:16 schreef Thezappa het volgende:
enige wat ik wil..is datdeathprez t niet wordt
flikkertjequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:14 schreef wickedmen het volgende:
Mensen die haten op BlauweTijger, IsaaCuenca.
Je kan veel over ze zeggen maar ik zie zo dat het bazen in rl zijn met een eigen stijl en mening.
Het zijn ook van die Dima types die haten net zoals bij mij.
Mijn voetbaltrainer zei altijd "handen boven de dekens hé" tegen mijquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Later guus handen onder de dekens.
Mijnnes ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn voetbaltrainer zei altijd "handen boven de dekens hé" tegen mij
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Mijn voetbaltrainer zei altijd "handen boven de dekens hé" tegen mij
Mijne zei altijd: 'neuk elkaar zo goed mogelijk in de kont voordat je aan de wedstrijd begint, dat pept je op'quote:
goed dat je dat advies hebt opgevolgdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
Mijne zei altijd: 'neuk elkaar zo goed mogelijk in de kont voordat je aan de wedstrijd begint, dat pept je op'
wat een mafkees was dat, nu ik er over nadenk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |