Dat rijmt op drankie. Dat is meer van jouw gading.quote:
Wat zeg je? Ik zie je niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Thezappa het volgende:
ik heb sinds vandaag nieuwe lenzen..
linker is wel goed..rechter niet
ik drink nooit niet wat..quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat rijmt op drankie. Dat is meer van jouw gading.
Haha leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik zie je niet.
als je even terugleest zie je genoeg bagger jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik morgen wakker word dan zie ik deel 12 of 13 ergens in de lijst staan.
Slaap ze in ieder geval en niet te veel drinken, dat is slecht voor je. Evenals onbeschermd met vreemde vrouwen naar bed gaan blauwe tijger.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
dus je drinkt altijd wat, ahaquote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar jongens, debateer vrolijk verder over de nieuwe modDit is gewoon de dagbagger lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik morgen wakker word dan zie ik deel 12 of 13 ergens in de lijst staan.
Slaap ze in ieder geval en niet te veel drinken, dat is slecht voor je. Evenals met onbeschermd met vreemde vrouwen naar bed gaan blauwe tijger.
Maar jongens, debateer vrolijk verder over de nieuwe moddat jij als mod, gewoon een dagbagger topic 10 delen door laat gaat is absurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik morgen wakker word dan zie ik deel 12 of 13 ergens in de lijst staan.
Slaap ze in ieder geval en niet te veel drinken, dat is slecht voor je. Evenals onbeschermd met vreemde vrouwen naar bed gaan blauwe tijger.
Maar jongens, debateer vrolijk verder over de nieuwe modIk zal meegaan als bodyguardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik morgen wakker word dan zie ik deel 12 of 13 ergens in de lijst staan.
Slaap ze in ieder geval en niet te veel drinken, dat is slecht voor je. Evenals onbeschermd met vreemde vrouwen naar bed gaan blauwe tijger.
Slaap lekker. Handjes onder de dekens![]()
Komt goed ouwe waakhond van me. En zo niet noem ik het eerste kind Frank. Ongeacht het geslacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Evenals onbeschermd met vreemde vrouwen naar bed gaan blauwe tijger.
Maar jongens, debateer vrolijk verder over de nieuwe modzie het als een sc voor de newbies. Kijk dit hele modgebeuren vinden sommige mensen zo groots dat moet een eigen topic hebben. Daarom heb je hem ook aangemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en als ik morgen wakker word dan zie ik deel 12 of 13 ergens in de lijst staan.
Slaap ze in ieder geval en niet te veel drinken, dat is slecht voor je. Evenals onbeschermd met vreemde vrouwen naar bed gaan blauwe tijger.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
rustig he deawooquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dus je drinkt altijd wat, aha
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat jij als mod, gewoon een dagbagger topic 10 delen door laat gaat is absurd
boelerquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als er ChevyMatiz of ChevyKalos had gezegd had je dat kunnen zeggen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |