Bestaan die dan, mooie siliconen borsten. Die niet in elke positie rechtop blijven staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever mooie siliconen tieten, dan lelijke natuurlijke
Nee die heeft geen dikke tieten meer. Volgens mij heeft ze ook geen siliconen meer nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef twi het volgende:
Heb je het nu over die van je zusje, Fax?
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bestaan die dan, mooie siliconen borsten. Die niet in elke positie rechtop blijven staan
Dat ga ik wel zeggen, als ik tieten wil zien hoef ik alleen maar te googlen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat jij ze niet zou willen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Mij prefereer overigens mooie ronde billen boven dikke tieten
Hear, hearquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Maar dat zijn dan toch niet die van Samzzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ga ik wel zeggen, als ik tieten wil zien hoef ik alleen maar te googlen.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Dikke tieten zijn vaak niet mooi.
En dan hebben we het nog niet over de tand des tijds gehad natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
De meeste mooie zijn vaak wat kleiner.
Mijne gelukkig welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Dikke tieten zijn vaak niet mooi.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan toch niet die van Samzz
Ja, stel je voor dat er iets van verval zichtbaar is... Schandelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de tand des tijds gehad natuurlijk.
Maarja.
Zo werkt dat op Fok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar dan alsnog, de hele opmerking is gewoon
Vooral serieus op ingaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar dan alsnog, de hele opmerking is gewoon
We'll be the judge of thatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook ronde billen. Ze zijn alleen niet mooi.
Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Vaak is het ook zo dat een vrouw geen mooie billen en mooie tieten tegelijk kan hebben. Al had ik een bedpartner die dat wel had. :$
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Zo werkt dat op Fok.
De vrouwen hebben het over hun borsten.
De mannen vragen om pics.
De vrouwen sturen geen pics.
En die cirkel herhaalt zich elk topic wel een keer.
We've been doing that since the dawn of time.
quote:
Ik heb dat op zich ook wel. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Vaak is het ook zo dat een vrouw geen mooie billen en mooie tieten tegelijk kan hebben. Al had ik een bedpartner die dat wel had. :$
Hmm, vind benen boeiender eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice!maar ik snap het. En dan nog prefereer ik mooie billen. Als de borsten een mooie vorm hebben, vind ik grootte niet belangrijk. Heupen en billen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo werkt dat op Fok.
De vrouwen hebben het over hun borsten.
De mannen vragen om pics.
De vrouwen sturen geen pics.
En die cirkel herhaalt zich elk topic wel een keer.
We've been doing that since the dawn of time.
S&G kan ook nog welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag ik pics van mijn billen posten? Of is dat iets voor kpd?
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag ik pics van mijn billen posten? Of is dat iets voor kpd?
Mannenhanden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, vind benen boeiender eigenlijk.
En handen.![]()
Je reageert anders wel.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faxie is always there to prove my point
Rug vind ik ook wat hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, vind benen boeiender eigenlijk.
En handen.![]()
Ik ben er gewoon te lui voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat op zich ook wel. Heb ik me laten vertellen.Alleen wil ik zelf nog iets strakker squatbillen dan ik nu heb.
Beide doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Ja, klopt en een mooie hals.quote:
Nemen doet hij je sowieso wel, het is en blijft een man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon te lui voor.
Mijn ideale man neemt me maar hoe ik ben, met goeie tieten en een minder goeie kont.
En wat nu als die man je kont wel goed vind en je borsten minder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ideale man neemt me maar hoe ik ben, met goeie tieten en een minder goeie kont.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef twi het volgende:
Vaak is het ook zo dat een man geen mooie handen en mooie voeten tegelijk kan hebben. Ik heb dat wel, al zeg ik het zelf.
Funny cause it's true.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef twi het volgende:
Vaak is het ook zo dat een man geen mooie handen en mooie voeten tegelijk kan hebben. Ik heb dat wel, al zeg ik het zelf.
Wat is minder mooi bij jou? Ik vind mijn knieën niet zo mooi. Te puntigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef twi het volgende:
Mijn moobs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is minder mooi bij jou? Ik vind mijn knieën niet zo mooi. Te puntig
Dat heb ik weer met m'n ellebogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is minder mooi bij jou? Ik vind mijn knieën niet zo mooi. Te puntig
Ook prima. Als ie er maar niet over gaat zaniken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat nu als die man je kont wel goed vind en je borsten minder?
Dat sowieso. Maar ik vind het zelf wel fijn om een beetje aan mijn lichaam te werken. Ook voor mijn gezondheid mag er wel een paar kilo af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nemen doet hij je sowieso wel, het is en blijft een man.
Ja dat laatste lijkt me cruciaal in een goede relatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook prima. Als ie er maar niet over gaat zaniken.
Je hebt een mooi uiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en ik hoor t liefst wel hoe mooi ik wel niet ben enzo
Ik beweeg genoeg, ik heb de puf niet om ook nog eens na het werk te gaan sporten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik vind het zelf wel fijn om een beetje aan mijn lichaam te werken. Ook voor mijn gezondheid mag er wel een paar kilo af.
Waarom zou iemand die een relatie met je heeft daarover beginnen. Voor mij zou het dan snel over zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook prima. Als ie er maar niet over gaat zaniken.
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beweeg genoeg, ik heb de puf niet om ook nog eens na het werk te gaan sporten.
Je maakt te lekkere dingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Myraela het volgende:
Afvallen wil ik wel, een strakke kont kan me niet boeien.
Nee, maar naar mooie vrouwen wil je ook niet altijd luisteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je ook mooi schrijven?
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beweeg genoeg, ik heb de puf niet om ook nog eens na het werk te gaan sporten.
PIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiics picssssssssssquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Bij mij is het tieten > kont.![]()
Eigenlijk bovenlijf > onderlijf
Dat maakt het soms wel lastig ja. En ik ben wel gewoon te dik. Ik kan het op foto's redelijk verhullen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je maakt te lekkere dingenmaar ik heb helemaal niet het idee dat je 'te dik' bent. Maar misschien heb ik wel een heel verkeerd beeld van je.
Jouw voorkeur of heb je het over jezelf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Bij mij is het tieten > kont.![]()
Eigenlijk bovenlijf > onderlijf
welterusten Samzzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n kont te bed leggen. Slaap lekker.
Ik ook. Is ook een kunst he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel lastig ja. En ik ben wel gewoon te dik. Ik kan het op foto's redelijk verhullen.
Sloap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik op foto's dikker lijk dan IRL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel lastig ja. En ik ben wel gewoon te dik. Ik kan het op foto's redelijk verhullen.
Over mezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw voorkeur of heb je het over jezelf?
Ook als je ze zelf maakt? Ik heb het altijd als andere mensen foto's maken. Dan zie ik eruit als een gedrocht. En denk ik: "Dus zo zien mensen mij...."quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik op foto's dikker lijk dan IRL.
Als ik ze zelf maak ook wel, minder. Ik ga gewoon net zo lang door tot ik een goed shot heb van mezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook als je ze zelf maakt? Ik heb het altijd als andere mensen foto's maken. Dan zie ik eruit als een gedrocht. En denk ik: "Dus zo zien mensen mij...."
Ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook als je ze zelf maakt? Ik heb het altijd als andere mensen foto's maken. Dan zie ik eruit als een gedrocht. En denk ik: "Dus zo zien mensen mij...."
MySpace hoeken en zo. Volleerd selfieshooterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik ze zelf maak ook wel, minder. Ik ga gewoon net zo lang door tot ik een goed shot heb van mezelf.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook.
Ik ben alleen zelf niet zo heel erg tevreden
Ik ben slecht met selfies. Ik kan ook geen leuke blik trekken. Dus trek ik maar een beetje een gekke bek, dat vind ik vaak wel oké.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
MySpace hoeken en zo. Volleerd selfieshooter
Misschien is dat wel zijn sexy look. Alleen zie jij dat weer anders. Perceptie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ik ben een selfie pro. Alleen lukt het mij nooit foto's te maken van mij en twi samen. Hij trekt altijd gekke bekken.
Ja, hij kijkt wel een bietje raar.quote:
Die ogen.quote:
Maar is twi stiekem niet scheel en kijkt hij nu 'normaal'. Ogen in ruststand zeg maar, in plaats van hardnekkig zijn ene oog recht proberen te houden.quote:
ik vind mezelf te dik.quote:
Jij bent lekker manquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind mezelf te dik.
Ja, ik weet het, valt wel mee enzo, maar ik zie mezelf kennelijk anders dan de meeste andere mensen.
Ja, je ziet jezelf anders. Denk dat je een normaal figuur hebt, denk dat dat ook naar voren komt in je kledingmaat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind mezelf te dik.
Ja, ik weet het, valt wel mee enzo, maar ik zie mezelf kennelijk anders dan de meeste andere mensen.
Dat is een mogelijkheid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar is twi stiekem niet scheel en kijkt hij nu 'normaal'. Ogen in ruststand zeg maar, in plaats van hardnekkig zijn ene oog recht proberen te houden.
Haha herkenbaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet wat ik hierop moet zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent lekker manEn totaal niet dik
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, jij weet hoe Janies er uit ziet? Was het leuk?
Alsjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok, ik weet niet wat ik hierop moet zeggen![]()
Dank je
Zoveel liefde van de Fax vandaag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, je bent superlekker
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben stevig gezellig. En dik.
dat klopt, ik heb alleen n periode gehad dat ik 5-8 kilo minder woog en toen vond ik mezelf gewoon echt heel mooi qua figuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je ziet jezelf anders. Denk dat je een normaal figuur hebt, denk dat dat ook naar voren komt in je kledingmaat.
Ja, logisch.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Myraela het volgende:
Nooit foto's gezien van JB, maar iedereen heeft voor zichzelf een beeld wat dik is. Als je altijd slank bent geweest kan het kleinste randje vet al irriteren. Terwijl het voor mij al een overwinning is als ik van 1 enorme vetrol naar 3 kleinere ben gegaan.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef twi het volgende:
Maar er zitten wel gradaties in de complimentjes. Janies moet het afleggen tegen Strawberry.
En ja, jij bent ook knapquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoveel liefde van de Fax vandaag.
ja, dat dus idd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:20 schreef Myraela het volgende:
Nooit foto's gezien van JB, maar iedereen heeft voor zichzelf een beeld wat dik is. Als je altijd slank bent geweest kan het kleinste randje vet al irriteren. Terwijl het voor mij al een overwinning is als ik van 1 enorme vetrol naar 3 kleinere ben gegaan.
Ik zeg waar het op staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Myraela het volgende:
Faxie maakt even van het moment gebruik om iedereen gratis complimentjes te geven.
Tja, want Strawberryquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef twi het volgende:
Maar er zitten wel gradaties in de complimentjes. Janies moet het afleggen tegen Strawberry.
Herkenbaar! 7 jaar geleden was ik 70kg. Fit, sportte twee keer in de week. Daarnaast nog fitness en 3x avonden in de week 100 push-ups en 100 sit-ups.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, ik heb alleen n periode gehad dat ik 5-8 kilo minder woog en toen vond ik mezelf gewoon echt heel mooi qua figuur.
Alleen is t voor mij niet haalbaar om op dat gewicht te blijven, daarvoor moet ik teveel doen en laten...
Maar ik vergelijk mezelf zoals ik nu ben dus steeds met toen.
Dat laatste ken ik jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar! 7 jaar geleden was ik 70kg. Fit, sportte twee keer in de week. Daarnaast nog fitness en 3x avonden in de week 100 push-ups en 100 sit-ups.
En nu... Nu kan ik heel goed niets doen.
ik was toen ik zo weinig woog gewoon zwaar gestresstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar! 7 jaar geleden was ik 70kg. Fit, sportte twee keer in de week. Daarnaast nog fitness en 3x avonden in de week 100 push-ups en 100 sit-ups.
En nu... Nu kan ik heel goed niets doen.
Volgens mij is je voedingspatroon best gezond toch? Af en toe een snack moet ook gewoon kunnen vind ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was toen gewoon zwaar gestresst![]()
Maar met veel sporten en minder eten woog ik ook wel wat minder, alleen wil ik gewoon zeker qua eten niet anders dan nu
Af en toe zo'n lekkere dikke worstquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is je voedingspatroon best gezond toch? Af en toe een snack moet ook gewoon kunnen vind ik.
Ik ben meestal niet fotogeniek, geloof me.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, je bent superlekker
Op cam wel andersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben meestal niet fotogeniek, geloof me.
En daar is de Faxie weer die we gewend zijnquote:
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoveel liefde van de Fax vandaag.
Pics.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
Op m'n fb staat een foto waarin ik getagd ben. Wat een adonis was ik toen
Picsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef artelligence het volgende:
Op m'n fb staat een foto waarin ik getagd ben. Wat een adonis was ik toen
ja, wij eten best goed. Ik wil gewoon elke dag wat lekkers, meestal is dat n snee brood met honing of n koek ofzo. Minder vaak chocoladequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is je voedingspatroon best gezond toch? Af en toe een snack moet ook gewoon kunnen vind ik.
Waar gaat het nu nog meer om dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens vond ik t wel vervelend dat t altijd alleen maar om seks leek te gaan toenen ook toen ik nog wat jonger was btw.
nu ben ik gewoon wat minder interessant.quote:
Kan het niet latenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
En daar is de Faxie weer die we gewend zijn
Tja, mannen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
nu ben ik gewoon wat minder interessant.
Maar áls ik interessant ben, gaat t nog steeds vaak om seks
Bij mij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu ben ik gewoon wat minder interessant.
Maar áls ik interessant ben, gaat t nog steeds vaak om seks
Plaatsvervangende schaamtequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
http://www.telegraaf.nl/r(...)ampaign=facebookpage____!!!
Debiele mensen op deze planeet.
Vooral de laatstequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
Is niet erg, ik maakte me eigenlijk al een beetje zorgen.quote:
ik weet wel vrij zeker dat mannen dat niet standaard bij alle vrouwen hebben, toch?quote:
nee, dus nu heb ik t gevoel dat ik bij jou iets fout doequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij niet.
*schouderklopje aan mezelf geeft
Zijn dat geen trolls?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
Sommige meer dan anderen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet wel vrij zeker dat mannen dat niet standaard bij alle vrouwen hebben, toch?
Wat een naïeve trut.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef STING het volgende:
6. ,,Ze zouden topless zonnebaden moeten verbieden op het strand. Mijn man, die gewoon wilde relaxen, vond het een vervelende afleiding."
Ik geloof eigenlijk wel dat ze echt zijn. Zulke zeikerige idioten bestaan echt.quote:
Ik denk wel dat het eerste wat mensen zich vaak bij iemand afvragen is "zou ik het erop kunnen"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet wel vrij zeker dat mannen dat niet standaard bij alle vrouwen hebben, toch?
Heb eigenlijk niet vaak het idee dat mannen dat bij mij denken, maar ik kan ook erg naïef zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het dus over de vrouwen waarbij je je dat niet af hoeft te vragen omdat t gelijk duidelijk isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het eerste wat mensen zich vaak bij iemand afvragen is "zou ik het erop kunnen"
nou ja, je weet dat er wel mannen zijn die dat denken toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet vaak het idee dat mannen dat bij mij denken, maar ik kan ook erg naïef zijn.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb eigenlijk niet vaak het idee dat mannen dat bij mij denken, maar ik kan ook erg naïef zijn.
Heb ik niet echt eigenlijk, maar bij bepaalde mensen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het eerste wat mensen zich vaak bij iemand afvragen is "zou ik het erop kunnen"
Ik zou je doen hoor Fas!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu lijkt het weer alsof ik een complimentje probeer uit te lokken, whehehe.quote:
Precies, zoals ik bij jou had.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat overigens bijna nooit, alleen als ik iemand gelijk aantrekkelijk vind. En dan hoef ik het me niet echt af te vragen
Weegt ook mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
Ik heb bijna nooit bij iemand die ik ontmoet gelijk zoiets van: "Damn, die wil ik doen". Ik moet er altijd mee gepraat hebben.
je zei net nog van nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, zoals ik bij jou had.
Nee, ik zei dat het niet om seks draait met jou, maar niet dat ik je niet aantrekkelijk vind.quote:
je abuis wat te klein op m'n foonquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, zoals ik bij jou had.
Herken je trouwens de man in m'n ava?![]()
Zie je d'r maar eens uit te lullen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het niet om seks draait met jou, maar niet dat ik je niet aantrekkelijk vind.
nou, vooruit danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat het niet om seks draait met jou, maar niet dat ik je niet aantrekkelijk vind.
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu lijkt het weer alsof ik een complimentje probeer uit te lokken, whehehe.!
Ik knap al snel af op domme mannen.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:43 schreef STING het volgende:
12. ,,Mijn verloofde en ik vroegen aparte bedden toen we boekten. Maar we kregen een kamer met een kingsize bed. We achten jullie nu verantwoordelijk en eisen een tegemoetkoming voor het feit dat ik zwanger werd. Dit zou niet gebeurd zijn mochten jullie ons de kamer gegeven hebben die we hadden geboekt."
Oh dear, een stelletje uit Staphorst op vakantie zeker
Zeer, zeer eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knap al snel af op domme mannen.Er moet een zekere mate van intelligentie aanwezig zijn, anders droog ik spontaan op.
Shitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik knap al snel af op domme mannen.Er moet een zekere mate van intelligentie aanwezig zijn, anders droog ik spontaan op.
Je username is wel misleidend.quote:
Ach joh, als ze een superlekkere kerel tegenkomen die te dom is om te poepen trekken ze alsnog een slakkenspoor die pas eindigt in Chinaquote:
Yes, I'm sneakyquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Je username is wel misleidend.De associatie met intelligence is snel gemaakt.
shitquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, als ze een superlekkere kerel tegenkomen die te dom is om te poepen trekken ze alsnog een slakkenspoor die pas eindigt in China![]()
Er is nog hoop
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach joh, als ze een superlekkere kerel tegenkomen die te dom is om te poepen trekken ze alsnog een slakkenspoor die pas eindigt in China![]()
Er is nog hoop
Je kent me al zo goed. Eng!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon niet praten dus en vol op de mond pakken.
En toch zijn dat vaak ook niet mijn types.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt wel, dat zit geprogrammeerd in die genen
Dat jij misschien op domme bimbo's valt zegt niets over mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt wel, dat zit geprogrammeerd in die genen
Niks mis mee op z'n tijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat jij misschien op domme bimbo's valt zegt niets over mij.
Ik val op vanallesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat jij misschien op domme bimbo's valt zegt niets over mij.
Zou je het erg vinden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet plots op de bek pakken als je me per ongeluk tegenkomt he?
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet plots op de bek pakken als je me per ongeluk tegenkomt he?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou niet durvenNee wees maar niet bang. Zou netjes 'hallo' zeggen en dan weer terug in de hoek staan waar ik vandaan kwam.
quote:
Whatever floats your boat. Maar ik val écht niet op dom.quote:
Dus als je morgenavond gaat stappen in Zwolle, let dan vooral op de hoeken in de kroegen. Wie weet zie je me staan.quote:
Ik ben morgen in Utrecht.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dus als je morgenavond gaat stappen in Zwolle, let dan vooral op de hoeken in de kroegen. Wie weet zie je me staan.
Is daar iets speciaals te doen waar ik niet van op de hoogte ben, of gewoon omdat Utrecht altijd gezellig is?quote:
Ik zal aan je denken als ik iemand in de hoek van een kroeg zie staan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan ga je me niet tegenkomen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik iemand pijp in de hoek van een kroeg.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is daar iets speciaals te doen waar ik niet van op de hoogte ben, of gewoon omdat Utrecht altijd gezellig is?
Wowquote:
Geef hem een beetje aandacht. Dan maak je zijn avond. Een 'hallo' of glimlach is genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik iemand in de hoek van een kroeg zie staan.
'dom' is sowieso een breed begrip natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Whatever floats your boat. Maar ik val écht niet op dom.
quote:
Super sociaal dit!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geef hem een beetje aandacht. Dan maak je zijn avond. Een 'hallo' of glimlach is genoeg.
Soms moet je je eigen sores opzij zetten. Niet alles draait om artelligence.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Super sociaal dit!
Eigen frustratie omzetten in tips om de avond van iemand anders beter te maken.
Wat ik dom vind dan, in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'dom' is sowieso een breed begrip natuurlijk.
[..]
Ik ben met iemand die super snel contact maakt (soms ongewenst), dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geef hem een beetje aandacht. Dan maak je zijn avond. Een 'hallo' of glimlach is genoeg.
Wanneer kom je gezellig uitgaan in Putte?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben met iemand die super snel contact maakt (soms ongewenst), dus dat komt wel goed.
Ja dat is ook wel zo, maar toch...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Soms moet je je eigen sores opzij zetten. Niet alles draait om artelligence.
Hele harem mee naar huisquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben met iemand die super snel contact maakt (soms ongewenst), dus dat komt wel goed.
ongewenst ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed puntquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo, maar toch...
Alleen dan is nu de vraag, raken ze dan niet helemaal in paniek als er straks door de mooie Straw 'hallo' wordt gezegd? Aangezien dat niet al te vaak zal voorkomen dan (ze staan natuurlijk niet voor niks in een veilig hoekje)
Waar ligt datquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wanneer kom je gezellig uitgaan in Putte?Keigezellig hier.
Squaten...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook ronde billen. Ze zijn alleen niet mooi.
Jammer dat jullie niet in Zwolle op stap gaan. Ik en m'n beste vriend zijn typische 'ehhh's'. (Die van de fotoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dan knoopt ze gesprekken aan met figuren waarvan ik denk ehhh
De Huppelende Muts doet haar intredequote:
Doen we wel eens. Altijd grote lol met haar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jammer dat jullie niet in Zwolle op stap gaan. Ik en m'n beste vriend zijn typische 'ehhh's'. (Die van de foto)
Gebounced dan?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Nou, er wordt weinig gehuppeld hoor
Hahaha vriend zegt net: "Haal haar over!"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doen we wel eens. Altijd grote lol met haar.
Jij bent heul geen ehhh
Some other time.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha vriend zegt net: "Haal haar over!"
Goede film inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:28 schreef netchip het volgende:
Hehe, net met vrienden The Departed gezien. Goede film!
Hele goede film ja!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:28 schreef netchip het volgende:
Hehe, net met vrienden The Departed gezien. Goede film!
Dat vond ik wel fijn. Maakt het verhaal boeiender.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:30 schreef netchip het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de actie zo laat kwam, maar wel goed verhaal.
Wow what the? Waar woon je? Holtenbronx?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
O gezellig de buren meppen elkaar weer in elkaar.
Zuid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow what the? Waar woon je? Holtenbronx?
Hmm lekker is dat :/quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuid.
Die man voornamelijk dan. Of er echt klappen vallen weet ik niet, maar zo klinkt het wel vaak.
De dochters zijn te laat thuis en dan flipt hij. Gebeurt zo'n eens per week.
Zou je dat niet eens melden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuid.
Die man voornamelijk dan. Of er echt klappen vallen weet ik niet, maar zo klinkt het wel vaak.
Hier ook wel eens van die ellende, vrouw midden in de nacht jankend op straatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuid.
Hij mept zijn dochters?!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zuid.
Nee vaders met dochters is niet mijn ding. Maar ik wil ook niet iemand tegen het hoofd stoten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt er een beetje aan of je dat soort dingen waardeert.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee vaders met dochters is niet mijn ding. Maar ik wil ook niet iemand tegen het hoofd stoten.
Hihi
Hebben we pas geleden gedaan omdat de ruzie toen langer duurde dan normaal en we ons echt zorgen maakten. Politie zou langsgaan, maar we hebben 1.5 uur op de uitkijk gestaan en ze zijn niet gekomen, of we moeten ze heel toevallig gemist hebben. Snap er niks van.quote:
Nou, lekker dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hebben we pas geleden gedaan omdat de ruzie toen langer duurde dan normaal en we ons echt zorgen maakten. Politie zou langsgaan, maar we hebben 1.5 uur op de uitkijk gestaan en ze zijn niet gekomen, of we moeten ze heel toevallig gemist hebben. Snap er niks van.
Liefdequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:31 schreef -Strawberry- het volgende:
O gezellig de buren meppen elkaar weer in elkaar.
En terecht. Jammer dat Samzz al slaapt. Anders hadden we ze ook een hengst kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee vaders met dochters is niet mijn ding. Maar ik wil ook niet iemand tegen het hoofd stoten.
Hihi
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht. Jammer dat Samzz al slaapt. Anders hadden we ze ook een hengst kunnen verkopen.
Godver, daar ging m'n bierquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
En terecht. Jammer dat Samzz al slaapt. Anders hadden we ze ook een hengst kunnen verkopen.
*Proest*quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Dan was ie supergrappig jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:39 schreef twi het volgende:
Ik ga maar slapen want die was echt heel slecht.
Kijk maar, zelfs Fax lacht.
Hij is goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben resistentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op jij, straks overschrijd je je dagelijkse dosis.
Nieuwe dag dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pas maar op jij, straks overschrijd je je dagelijkse dosis.
Omdat ludduvuduh en je ex zien in een kroeg terwijl je net een goede avond had voor de eerste keer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |