Bestaan die dan, mooie siliconen borsten. Die niet in elke positie rechtop blijven staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Liever mooie siliconen tieten, dan lelijke natuurlijke
Nee die heeft geen dikke tieten meer. Volgens mij heeft ze ook geen siliconen meer nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef twi het volgende:
Heb je het nu over die van je zusje, Fax?
Ja hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bestaan die dan, mooie siliconen borsten. Die niet in elke positie rechtop blijven staan
Dat ga ik wel zeggen, als ik tieten wil zien hoef ik alleen maar te googlen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga nou niet zeggen dat jij ze niet zou willen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Mij prefereer overigens mooie ronde billen boven dikke tieten
Hear, hearquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Maar dat zijn dan toch niet die van Samzzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ga ik wel zeggen, als ik tieten wil zien hoef ik alleen maar te googlen.
Klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Dikke tieten zijn vaak niet mooi.
En dan hebben we het nog niet over de tand des tijds gehad natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt inderdaad.
De meeste mooie zijn vaak wat kleiner.
Mijne gelukkig welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Fascination het volgende:
Dikke tieten zijn vaak niet mooi.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan toch niet die van Samzz
Ja, stel je voor dat er iets van verval zichtbaar is... Schandelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de tand des tijds gehad natuurlijk.
Maarja.
Zo werkt dat op Fok.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar dan alsnog, de hele opmerking is gewoon
Vooral serieus op ingaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Maar dan alsnog, de hele opmerking is gewoon
We'll be the judge of thatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook ronde billen. Ze zijn alleen niet mooi.
Nice!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Vaak is het ook zo dat een vrouw geen mooie billen en mooie tieten tegelijk kan hebben. Al had ik een bedpartner die dat wel had. :$
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
Zo werkt dat op Fok.
De vrouwen hebben het over hun borsten.
De mannen vragen om pics.
De vrouwen sturen geen pics.
En die cirkel herhaalt zich elk topic wel een keer.
We've been doing that since the dawn of time.
quote:
Ik heb dat op zich ook wel. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Fascination het volgende:
Vaak is het ook zo dat een vrouw geen mooie billen en mooie tieten tegelijk kan hebben. Al had ik een bedpartner die dat wel had. :$
Hmm, vind benen boeiender eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice!maar ik snap het. En dan nog prefereer ik mooie billen. Als de borsten een mooie vorm hebben, vind ik grootte niet belangrijk. Heupen en billen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo werkt dat op Fok.
De vrouwen hebben het over hun borsten.
De mannen vragen om pics.
De vrouwen sturen geen pics.
En die cirkel herhaalt zich elk topic wel een keer.
We've been doing that since the dawn of time.
S&G kan ook nog welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag ik pics van mijn billen posten? Of is dat iets voor kpd?
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag ik pics van mijn billen posten? Of is dat iets voor kpd?
Mannenhanden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, vind benen boeiender eigenlijk.
En handen.![]()
Je reageert anders wel.quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Faxie is always there to prove my point
Rug vind ik ook wat hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, vind benen boeiender eigenlijk.
En handen.![]()
Ik ben er gewoon te lui voor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat op zich ook wel. Heb ik me laten vertellen.Alleen wil ik zelf nog iets strakker squatbillen dan ik nu heb.
Beide doen het altijd goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:50 schreef artelligence het volgende:
Ja, klopt en een mooie hals.quote:
Nemen doet hij je sowieso wel, het is en blijft een man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon te lui voor.
Mijn ideale man neemt me maar hoe ik ben, met goeie tieten en een minder goeie kont.
En wat nu als die man je kont wel goed vind en je borsten minder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn ideale man neemt me maar hoe ik ben, met goeie tieten en een minder goeie kont.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef twi het volgende:
Vaak is het ook zo dat een man geen mooie handen en mooie voeten tegelijk kan hebben. Ik heb dat wel, al zeg ik het zelf.
Funny cause it's true.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef twi het volgende:
Vaak is het ook zo dat een man geen mooie handen en mooie voeten tegelijk kan hebben. Ik heb dat wel, al zeg ik het zelf.
Wat is minder mooi bij jou? Ik vind mijn knieën niet zo mooi. Te puntigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef twi het volgende:
Mijn moobs.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is minder mooi bij jou? Ik vind mijn knieën niet zo mooi. Te puntig
Dat heb ik weer met m'n ellebogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat is minder mooi bij jou? Ik vind mijn knieën niet zo mooi. Te puntig
Ook prima. Als ie er maar niet over gaat zaniken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wat nu als die man je kont wel goed vind en je borsten minder?
Dat sowieso. Maar ik vind het zelf wel fijn om een beetje aan mijn lichaam te werken. Ook voor mijn gezondheid mag er wel een paar kilo af.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt hoop ik wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Nemen doet hij je sowieso wel, het is en blijft een man.
Ja dat laatste lijkt me cruciaal in een goede relatie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook prima. Als ie er maar niet over gaat zaniken.
Je hebt een mooi uiquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, en ik hoor t liefst wel hoe mooi ik wel niet ben enzo
Ik beweeg genoeg, ik heb de puf niet om ook nog eens na het werk te gaan sporten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ik vind het zelf wel fijn om een beetje aan mijn lichaam te werken. Ook voor mijn gezondheid mag er wel een paar kilo af.
Waarom zou iemand die een relatie met je heeft daarover beginnen. Voor mij zou het dan snel over zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook prima. Als ie er maar niet over gaat zaniken.
Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beweeg genoeg, ik heb de puf niet om ook nog eens na het werk te gaan sporten.
Je maakt te lekkere dingenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Myraela het volgende:
Afvallen wil ik wel, een strakke kont kan me niet boeien.
Nee, maar naar mooie vrouwen wil je ook niet altijd luisteren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je ook mooi schrijven?
[ afbeelding ]
Ja dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik beweeg genoeg, ik heb de puf niet om ook nog eens na het werk te gaan sporten.
PIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiics picssssssssssquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Bij mij is het tieten > kont.![]()
Eigenlijk bovenlijf > onderlijf
Dat maakt het soms wel lastig ja. En ik ben wel gewoon te dik. Ik kan het op foto's redelijk verhullen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je maakt te lekkere dingenmaar ik heb helemaal niet het idee dat je 'te dik' bent. Maar misschien heb ik wel een heel verkeerd beeld van je.
Jouw voorkeur of heb je het over jezelf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
Bij mij is het tieten > kont.![]()
Eigenlijk bovenlijf > onderlijf
welterusten Samzzquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ga m'n kont te bed leggen. Slaap lekker.
Ik ook. Is ook een kunst he.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel lastig ja. En ik ben wel gewoon te dik. Ik kan het op foto's redelijk verhullen.
Sloap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik op foto's dikker lijk dan IRL.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat maakt het soms wel lastig ja. En ik ben wel gewoon te dik. Ik kan het op foto's redelijk verhullen.
Over mezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw voorkeur of heb je het over jezelf?
Ook als je ze zelf maakt? Ik heb het altijd als andere mensen foto's maken. Dan zie ik eruit als een gedrocht. En denk ik: "Dus zo zien mensen mij...."quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik op foto's dikker lijk dan IRL.
Als ik ze zelf maak ook wel, minder. Ik ga gewoon net zo lang door tot ik een goed shot heb van mezelf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook als je ze zelf maakt? Ik heb het altijd als andere mensen foto's maken. Dan zie ik eruit als een gedrocht. En denk ik: "Dus zo zien mensen mij...."
Ja, dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ook als je ze zelf maakt? Ik heb het altijd als andere mensen foto's maken. Dan zie ik eruit als een gedrocht. En denk ik: "Dus zo zien mensen mij...."
MySpace hoeken en zo. Volleerd selfieshooterquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik ze zelf maak ook wel, minder. Ik ga gewoon net zo lang door tot ik een goed shot heb van mezelf.
Ja, dit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook.
Ik ben alleen zelf niet zo heel erg tevreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |