abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144396907
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, laf is het. Plus dat in de meeste gevallen geen per ongelukje is.
Is het ook meestal niet. Ik zei alleen maar dat het op zich gemakkelijk te begrijpen is waarom mensen het doen. Dat maakt het nog niet acceptabel dat mensen het doen.
pi_144396942
quote:
12s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:29 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Wellicht heeft ze het wel uitgesproken, maar niet dat jij het zo oppakte?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met roepen dat ze labiel overkomt bereik je niks. Heeft mijn ex ook gedaan, maar onbewust laat iedereen gewoon details over zichzelf weg, of snapt niet waar de ander mee zit.
Haha apart dat we beiden in een soortgelijke situatie hebben gezeten, alleen jij als de dumper en ik de gedumpte.
Ik vond haar labiel op het moment dat ze eerst zei dat ze me mistte en me wilde zien e.d. en het een paar dagen later me de keuze geeft om een pauze te nemen tot na de vakantie, wat ik niet wilde, en het vervolgens uitmaakt.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:41 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Ik gis maar natuurlijk, maar ik denk dat ze die ergernissen wel had en op 'n moment dat het zo erg aanvoelde voor haar (soort van wanhoop dat je niet zou veranderen ofzo) die beslissing nam, en dat vind ik ook inderdaad een beetje onoverwogen. Ik vermoed dat ze daarna genoeg om handen had je te "vergeten" en niets had om haar van het tegenovergestelde te overtuigen.
Je hebt met verstand gehandeld en niet "gesmeekt" je terug te nemen met de belofte dat je zou veranderen en haar met rust gelaten. Nu zijn het vijgen na Pasen. Ze heeft geen positieve input van jou, ookal omdat ze die foto's van facebook wegdeed en allerlei andere handelingen om input (gelijk de welke) uit de weg te gaan...
Je weet nooit wat je te doen staat, he. Zelf als je op verzoening hoopt, zou contact verbreken gunstig blijken, zodat de ander zich gaat afvragen hoe het nog met je gaat na een tijdje, en je eventueel gaat missen.
Ja die verwijderde ze een paar uur na de breuk al.
Maar klopt, soms denk ik wel een dat ik misschien toch beter had kunnen smeken, maarja.. Je weet nooit echt waar je goed aan doet.

Ik had eerst nog wel het gevoel dat ze terug zou komen, omdat we voor onze relatie ook aan het daten waren en ze het vervolgens afbrak omdat ze niet over haar ex heen was, om me vervolgens een paar maanden later een bericht te sturen. (Rare reden ik weet het)

Misschien verbloem je de wat als situatie voor jezelf wel, wat ik ook doe. Wie weet had je hem alleen maar verder weg geduwd als je naar het kamp was gegaan?
Je hebt gehandeld naar je gevoel, beter kan je niet handelen toch? (Vertel ik mezelf)

[ Bericht 2% gewijzigd door Senderious op 10-09-2014 19:22:31 ]
pi_144397051
quote:
13s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Per ongeluk neuken geloof ik sowieso niet in. :P
Nee ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_144397329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:13 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee ;)
Mijn ex deed t echter met voorbedachte rade. Die wist al dat ze dat ging doen, nog voordat ze me gedag kuste.

Daar kwam ik later achter, doordat wat kwartjes op hun plek vielen van wat ze had gezegd. Ze was stomverbaasd dat ik dat wist. Maar ik voelde het van tevoren ergens al aan dat ze dat ging doen. Ik gaf blind vertrouwen in mijn partner echter voorrang boven jaloezie en doemdenken.

Helaas.

Toch heeft ze zichzelf er meer mee dan ik, en dat doet me ergens wel goed, zelfs al vind ik t jammer. Voor mezelf én haar.
pi_144397453
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:20 schreef Gray het volgende:

[..]

. Ik gaf blind vertrouwen in mijn partner echter voorrang boven jaloezie en doemdenken.

Yup, deed ik ook, liep ook mooi verkeerd af. Heb nu al medelijden met mn volgende partner ;(
pi_144397469
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Senderious het volgende:

[..]

Haha apart dat we beiden in een soortgelijke situatie hebben gezeten, alleen jij als de dumper en ik de gedumpte.
Ik vond haar labiel op het moment dat ze eerst zei dat ze me mistte en me wilde zien e.d. en het een paar dagen later me de keuze geeft om een pauze te nemen tot na de vakantie, wat ik niet wilde, en het vervolgens uitmaakt.

[..]

Ja die verwijderde ze een paar uur na de breuk al.
Maar klopt, soms denk ik wel een dat ik misschien toch beter had kunnen smeken, maarja.. Je weet nooit echt waar je goed aan doet.

Misschien verbloem je de wat als situatie voor jezelf wel, wat ik ook doe. Wie weet had je hem alleen maar verder weg geduwd als je naar het kamp was gegaan?
Ik vreesde dat dat ook zou kunnen gebeuren als ik ging. Ik ben niet gegaan en het is toch ook gebeurd. ;(
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_144397626
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Yup, deed ik ook, liep ook mooi verkeerd af. Heb nu al medelijden met mn volgende partner ;(
Het is ook nogal ondraaglijk om constant met het idee te lopen dat hij of zij je aan het bedriegen is, dat je partner je opwacht na't werk om "te praten", etc...
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_144397777
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Wat dat betreft blijf ik domweg kiezen voor 'naief' vertrouwen blijven geven. Die andere optie staat me totaal niet aan. :N
  woensdag 10 september 2014 @ 19:34:15 #209
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_144397918
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:11 schreef Senderious het volgende:

[..]

Ja, haha. Snap het vanuit beide posities. Maar uiteraard kan ik echt super goed begrijpen wat er door haar heen ging :)
pi_144398030
quote:
7s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat dat betreft blijf ik domweg kiezen voor 'naief' vertrouwen blijven geven. Die andere optie staat me totaal niet aan. :N
Zal ik ook wel doen, maar ik ben bang dat er nu in mn achterhoofd een stemmetje gaat roepen "Dude, je weet toch wat er de vorige keer gebeurde!?". En daar baal ik uiteindelijk misschien nog wel het meeste van, dat ze mijn vertrouwen in vrouwen/mensen een goeie klap heeft gegeven.
pi_144398101
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Zal ik ook wel doen, maar ik ben bang dat er nu in mn achterhoofd een stemmetje gaat roepen "Dude, je weet toch wat er de vorige keer gebeurde!?". En daar baal ik uiteindelijk misschien nog wel het meeste van, dat ze mijn vertrouwen in vrouwen/mensen een goeie klap heeft gegeven.
Begrijpelijk. Maar je doet jezelf en die ander(en) tekort wanneer je in jaloezie en wantrouwen leeft.
pi_144400141
quote:
10s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:34 schreef Brannagh het volgende:

[..]

Ja, haha. Snap het vanuit beide posities. Maar uiteraard kan ik echt super goed begrijpen wat er door haar heen ging :)
Het meest frustrerende vind ik dat ik er niks aan heb kunnen doen, en ze mij het gevoel heeft gegeven dat het door mij uit is gegaan.

Maar aan de andere kant denk ik dat als je iemand écht leuk vindt en écht van diegene houdt je diegene wel de kans geeft om zich te verbeteren.

Ik heb er in ieder geval veel van geleerd.
pi_144400366
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:36 schreef Senderious het volgende:

[..]

Het meest frustrerende vind ik dat ik er niks aan heb kunnen doen, en ze mij het gevoel heeft gegeven dat het door mij uit is gegaan.

Maar aan de andere kant denk ik dat als je iemand écht leuk vindt en écht van diegene houdt je diegene wel de kans geeft om zich te verbeteren.

Ik heb er in ieder geval veel van geleerd.
Zo denk ik er ook over.

Mij liet t juist inzien dat ik lang niet zo gek op d'r was als je zou mogen verwachten, wat haar dan ook al eerder dwars zat. Maar een head's up had daar misschien verandering in gebracht, maar ach. Nu ik weet wat voor mens t is hoeft t van mij niet.

Ik ben blij dat t over is, al had t anders gemogen. ;)
pi_144428628
Ik kan eigenlijk wel wat hulp gebruiken. Ik heb een jaar met mijn nu huidige ex gehad. Het is uitgegaan vanuit beide kanten want ze loog over dingen in de relatie welke van dien aard waren dat een vervolging van de relatie onmogelijk was (mijn vertrouwen was helemaal weg).

Een week later zocht ze weer contact en hield ze zo erg van mij ze kon niet zonder me en dergelijke. Ik zei van "we zien wel" want het was net vakantie en mijn gevoel voor haar was een heel stuk weg. Hele zomervakantie haar niet gezien maar wel contact gehad via het welbekende Whatsapp. Langzaam weer naar haar gegroeid en mijn gevoel kwam ook stukje bij beetje terug. Tot een moment waarbij het weer zoveel was dat ik begon te denken aan vertrouwen, hoe kon ik haar ooit weer vertrouwen. Op een gegeven moment wouden we elkaar weer zien, maar toen kwam ik een ander meisje tegen. Hier trok ik wel redelijk naar toe en anderzijds kon ik me ex met niks meer vertrouwen en maakte ik haar half gek met ja ik geloof niet wat je doet, lekker met jongens bezig e.d.

Nu was mijn ex super jaloers dat ik met een ander meisje af ging spreken (waarbij overigens niks is gebeurd alleen een knuffel). Hierna is zij een jongen tegengekomen waarmee ze momenteel praat. Ze vindt mij wel veel leuker dan hem (naar haar zeggen) maar is geestelijk nogal kapot van dat ik wekenlang tegen dr zei geloof niet wat je doet, je liegt en dergelijke. Dus ziet het niet meer zo zitten om mij nog te zien, maar vindt me nog wel steeds leuk alleen het constante gezeik niet.

Wat nu het punt is, is dat ik niet wet wat ik moet doen. Ik vind het meisje waar ik mee afspreek wel leuk, maar mijn ex steekt er nog wel bovenuit in mijn ogen. Moet ik mijn ex laten en verder gaan met dat meisje en kijken waar dat strandt, of moet ik toch nog voor mijn ex gaan. En zo niet, hoe kan ik haar het best loslaten want vindt haar nog best heel leuk!
pi_144428931
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Zo denk ik er ook over.

Mij liet t juist inzien dat ik lang niet zo gek op d'r was als je zou mogen verwachten, wat haar dan ook al eerder dwars zat. Maar een head's up had daar misschien verandering in gebracht, maar ach. Nu ik weet wat voor mens t is hoeft t van mij niet.

Ik ben blij dat t over is, al had t anders gemogen. ;)
Ja precies, ik ben alleen steeds meer gaan denken aan m'n ex sinds ik in dit topic aan het posten ben.
Ze zat gister en vandaag constant in m'n hoofd. :{
Momenteel mis ik haar en heb ik de neiging om haar te appen, wat tegen mijn verstand in gaat.
pi_144429113
quote:
15s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:38 schreef WaTeRaQua het volgende:
Ik kan eigenlijk wel wat hulp gebruiken. Ik heb een jaar met mijn nu huidige ex gehad. Het is uitgegaan vanuit beide kanten want ze loog over dingen in de relatie welke van dien aard waren dat een vervolging van de relatie onmogelijk was (mijn vertrouwen was helemaal weg).

Een week later zocht ze weer contact en hield ze zo erg van mij ze kon niet zonder me en dergelijke. Ik zei van "we zien wel" want het was net vakantie en mijn gevoel voor haar was een heel stuk weg. Hele zomervakantie haar niet gezien maar wel contact gehad via het welbekende Whatsapp. Langzaam weer naar haar gegroeid en mijn gevoel kwam ook stukje bij beetje terug. Tot een moment waarbij het weer zoveel was dat ik begon te denken aan vertrouwen, hoe kon ik haar ooit weer vertrouwen. Op een gegeven moment wouden we elkaar weer zien, maar toen kwam ik een ander meisje tegen. Hier trok ik wel redelijk naar toe en anderzijds kon ik me ex met niks meer vertrouwen en maakte ik haar half gek met ja ik geloof niet wat je doet, lekker met jongens bezig e.d.

Nu was mijn ex super jaloers dat ik met een ander meisje af ging spreken (waarbij overigens niks is gebeurd alleen een knuffel). Hierna is zij een jongen tegengekomen waarmee ze momenteel praat. Ze vindt mij wel veel leuker dan hem (naar haar zeggen) maar is geestelijk nogal kapot van dat ik wekenlang tegen dr zei geloof niet wat je doet, je liegt en dergelijke. Dus ziet het niet meer zo zitten om mij nog te zien, maar vindt me nog wel steeds leuk alleen het constante gezeik niet.

Wat nu het punt is, is dat ik niet wet wat ik moet doen. Ik vind het meisje waar ik mee afspreek wel leuk, maar mijn ex steekt er nog wel bovenuit in mijn ogen. Moet ik mijn ex laten en verder gaan met dat meisje en kijken waar dat strandt, of moet ik toch nog voor mijn ex gaan. En zo niet, hoe kan ik haar het best loslaten want vindt haar nog best heel leuk!
Ik weet niet waarom je zo weinig vertrouwen in je ex hebt, maar is het echt nodig je dan zo als een zak te gedragen? Ik zou bijna zeggen, doe maar niet, je ex verdient beter.

Wel goed dat je zelf doorhebt dat je zeikt, ga daar dan maar aan werken.
pi_144429402
quote:
15s.gif Op donderdag 11 september 2014 18:38 schreef WaTeRaQua het volgende:

Jij bent slecht van vertrouwen en zij is onbetrouwbaar. Daarnaast zitten jullie elkaars ogen uit te steken met afspraakjes met anderen.

Lijkt me geen goede basis voor een liefdevolle relatie.

En zeik niet zo.
pi_144432761
Naja om het iets meer te specificeren is dat het liegen toendertijd ging over skypen en praten (op een verkeerde manier) met jongens terwijl we iets hadden. En dat ik daar pas na vier maanden achterkwam. Ook loog ze wel eens over plekken waar ze was e.d. en maakte ze mij zwart bij vriendinnen, zodat die ook logen voor haar waarvan ze bepaalde jongens kende..
pi_144433623
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef WaTeRaQua het volgende:
Naja om het iets meer te specificeren is dat het liegen toendertijd ging over skypen en praten (op een verkeerde manier) met jongens terwijl we iets hadden. En dat ik daar pas na vier maanden achterkwam. Ook loog ze wel eens over plekken waar ze was e.d. en maakte ze mij zwart bij vriendinnen, zodat die ook logen voor haar waarvan ze bepaalde jongens kende..
Als ik dit zo hoor lijkt het me helemaal niks om weer terug te gaan naar zo iemand.. Dat lijkt me voor 2 maanden leuk en daarna begint hetzelfde gezeik weer van voor af aan.
Of denk je dat ze in die 6 weken is verandert?
pi_144434103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:21 schreef WaTeRaQua het volgende:
Niemand doet dat zomaar, daar had ze echt wel een reden voor. Wil je die ook met ons delen?
pi_144434572
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Niemand doet dat zomaar, daar had ze echt wel een reden voor. Wil je die ook met ons delen?
Jaa tuurlijk hoor. Ze was Turks loog over dat haar ouders wisten dat ik met haar had, en dat het mocht. Ik kwam daar wel, maar vertelde ze dat ik een schoolvriend was. Vaak loog ze daarover, ik geloofde dat niet, werd boos, zij werd boos. Voelde ze zich kut over en zocht toen aandacht bij andere jongens.
pi_144435452
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 20:58 schreef WaTeRaQua het volgende:

[..]

Jaa tuurlijk hoor. Ze was Turks loog over dat haar ouders wisten dat ik met haar had, en dat het mocht. Ik kwam daar wel, maar vertelde ze dat ik een schoolvriend was. Vaak loog ze daarover, ik geloofde dat niet, werd boos, zij werd boos. Voelde ze zich kut over en zocht toen aandacht bij andere jongens.
Dus leg nog eens uit waarom je terug zou willen naar haar?
pi_144435568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

Haha, dit dus.
pi_144438556
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:16 schreef Inaithnir het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op donderdag 11 september 2014 21:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha, dit dus.
Omdat ze na heel veel uitleg thuis enzo het toch wel mag langzaam.
  donderdag 11 september 2014 @ 22:22:28 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144438675
Dat hele verhaal klinkt nogal vermoeiend en veel energie vragend. Waarom niet gewoon je tijd steken in een meid die niet zoveel bullshit verzint.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')