Ik heb ze al ....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Ik zag ineens post 300 en dacht 'Voetbalknieën'...
Alsof je aan haar graf staatquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef MadMaster het volgende:
FANN zou het zo gewild hebben, weet ik zeker...
Zulke dingen zeg je toch alleen maar als diegene er niet meer isquote:
Ik lees/hoor nog geregeld mensen die zeggen ...."Pim zou het zo gewild hebben".quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zulke dingen zeg je toch alleen maar als diegene er niet meer is![]()
Piet, ben jij het?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees/hoor nog geregeld mensen die zeggen ...."Pim zou het zo gewild hebben".
Er zijn vast wel gasten die een auto post kunnen genereren wanneer iemand replied op een post en dan allang dood zouden kunnen zijn , maar dat hun script nog gewoon doorloopt... op een of andere server...quote:
eh.. ja.. dat zou kunnen natuurlijk...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn vast wel gasten die een auto post kunnen genereren wanneer iemand replied op een post en dan allang dood zouden kunnen zijn , maar dat hun script nog gewoon doorloopt... op een of andere server...
Vol gas kan ik niet vinden op YT.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voetbalknieën moest even een bredere bekendheid krijgen.
Sorry...
IK heb ook netjes mn eigen gemaakte broodjes opgegeten vandaag ..... Ik stond verbaasd ... Wat een heerlijkheid weer ..quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, is extra knap moet je maar denken
Oerend hard PPquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vol gas kan ik niet vinden op YT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |