abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143816569
Fijn dat jullie haar thuis hebben!

Als je er vrede mee hebt, dan is het de juiste beslissing. Doet niet minder pijn en is niet minder verdrietig, maar op een of andere manier wéét je het gewoon als het zover is.

Heel veel sterkte en een dikke kus voor jullie van ons!
pi_143816797
Heel veel sterkte knob en husband. Knap dat jullie deze vreselijk moeilijke beslissing hebben kunnen maken. Heel veel sterkte straks en de komende tijd. Het huis zal stil en leeg aanvoelen als jullie haarballetje er niet meer is.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:27:38 #103
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_143816930
Heel veel sterkte vanavond!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:28:50 #104
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_143816965
Sterkte straks!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_143817058
Ze ligt echt rustig te slapen en ze trilt zelfs niet wat ze in de kliniek volgens hen steeds wel deed, blijkbaar weet ze toch waar ze is.
Onze eigen da had trouwens zelf aan mij gevraagd of hij dit laatste voor haar mocht doen, dat is lief en Lot was altijd dol op hem.
Ik ben ook blij met de interactie tussen de twee klinieken, het feit dat ze uit zichzelf met elkaar een aantal keren overlegd hebben en achter onze beslissing staan sterkt ons in de overtuiging dat het goed is.
Maar wie haar nu zou zien nu twijfelt er ook niet aan.

Ik laat het jullie nog weten als onze stoere mooie kleine haarbal er niet meer is.
Dank jullie voor het meeleven O+
Waar het stinkt is het warm.
pi_143817147
Fijn dat iedereen om jullie heen (en jij en manlief natuurlijk) zo meedenken en meewerken dat Lotje nu thuis kan zijn/is. Ik wens jullie heel, heel erg veel sterkte.
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:46:14 #107
406821 verified  DigitaleDierenArts
Powered by Beaphar
pi_143817538
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
In overleg met Ridderkerk die een paar keer contact hebben gehad met onze da is Lotje nu thuis, ze heeft pijnstilling gehad en vanavond komt haar eigen da haar thuis inslapen.
Dat ze nu thuis is is fijn, ze ligt op haar deken op haar kleed onder de eettafel waar ze zo vaak ligt aan mijn voeten. Overigens waren ze het in Ridderkerk eens met onze keuze en adviseerden zelfs haar mee naar huis te nemen aangezien haar eigen vertrouwde da het graag zelf wilde doen, thuis is altijd beter vonden ze daar ook, het gaat echt niet goed en haar kans om op te knappen is uitermate klein.
Of ze door heeft dat ze thuis is is de vraag, ze ligt iig rustig.
Ze mag dus thuis sterven, het infuusnaaldje zit er nog is zodat ze vanavond geen prik hoeft.

Fijn dat ik het hier kwijt mag, man en ik hebben er vrede mee, hoe moeilijk ook maar we zijn ook een beetje murv.
Och, wat een verdrietig bericht.... Dit was een heel moeilijke maar helaas een noodzakelijke beslissing... Jullie hebben samen veel plezier gehad en Lotje heeft het echt getroffen met zulke fijne baasjes!

Heel veel sterkte :*
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 17:05:43 #108
37843 lady-wrb
kortaf
pi_143818087
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:10 schreef knoblaucha6 het volgende:
In overleg met Ridderkerk die een paar keer contact hebben gehad met onze da is Lotje nu thuis, ze heeft pijnstilling gehad en vanavond komt haar eigen da haar thuis inslapen.
Dat ze nu thuis is is fijn, ze ligt op haar deken op haar kleed onder de eettafel waar ze zo vaak ligt aan mijn voeten. Overigens waren ze het in Ridderkerk eens met onze keuze en adviseerden zelfs haar mee naar huis te nemen aangezien haar eigen vertrouwde da het graag zelf wilde doen, thuis is altijd beter vonden ze daar ook, het gaat echt niet goed en haar kans om op te knappen is uitermate klein.
Of ze door heeft dat ze thuis is is de vraag, ze ligt iig rustig.
Ze mag dus thuis sterven, het infuusnaaldje zit er nog is zodat ze vanavond geen prik hoeft.

Fijn dat ik het hier kwijt mag, man en ik hebben er vrede mee, hoe moeilijk ook maar we zijn ook een beetje murv.
heel veel sterkte knoblaucha en man, al heb je er vrede mee, toch is het een vreselijk verlies.
maar heel fijn dat het zo kan gaan en dat ze nu thuis is.
pi_143818215
Ik heb ook meegelezen (en meegeleefd) de afgelopen 24 uur en ik wens jullie ook veel sterkte. Heel verdrietig altijd, dit.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:39:33 #110
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_143818985
Sterkte knoblaucha6. Lijkt me heel moeilijk dit. En tegelijkertijd fijn dat ze thuis mag zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 25 augustus 2014 @ 17:48:25 #111
386633 Adnap
I love Life !
pi_143819250
Sterkte en ook dit laat zien wat voor goede baas je bent. Dit is het allerlaatste wat je voor Lot kunt doen.

DAG Lot.. Dag HHH
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_143820228
Toch op een fijne manier nog thuis. Fijn!
Heel veel sterkte nogmaals :* .
pi_143821490
Knoblaucha heel veel sterkte vanavond!
pi_143823118
Woensdagavond weer met Pietie naar de dierenarts.
Bultje is niet kleiner geworden.
Hoop dat het niet groter wordt, het zit dicht bij zijn pielie...
pi_143823245
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:32 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ze ligt echt rustig te slapen en ze trilt zelfs niet wat ze in de kliniek volgens hen steeds wel deed, blijkbaar weet ze toch waar ze is.
Onze eigen da had trouwens zelf aan mij gevraagd of hij dit laatste voor haar mocht doen, dat is lief en Lot was altijd dol op hem.
Ik ben ook blij met de interactie tussen de twee klinieken, het feit dat ze uit zichzelf met elkaar een aantal keren overlegd hebben en achter onze beslissing staan sterkt ons in de overtuiging dat het goed is.

Ik laat het jullie nog weten als onze stoere mooie kleine haarbal er niet meer is.
Ach zo sneu ;(
Heel veel sterkte.
Weet iig dat ze een ontzettend goed leven bij jullie heeft gehad. Ze had zich geen betere baasjes kunnen wensen!!

Sterkte O+ :*
pi_143823491
quote:

Heel veel sterkte :{ wat een goede beslissing voor haar.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † maandag 25 augustus 2014 @ 20:02:43 #117
43556 miss_dynastie
pi_143823707
Pfoe, wat moeilijk toch altijd.... sterkte vanavond!
  maandag 25 augustus 2014 @ 22:24:58 #118
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_143829997
quote:

Heel veel sterkte.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_143830354
pi_143830405
quote:
:'( :{ ;( jullie zijn heel goed voor haar geweest.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 25 augustus 2014 @ 23:06:38 #121
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_143831911
quote:
Sterkte :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_143831918
Ze heeft al die uren in haar eigen huis zo lekker rustig liggen slapen met af en toe een slurp uit haar drinkbakje wat een hele excercitie was. Maar zo heerlijk relaxed lag ze ook toen haar eigen dierenarts kwam die schrok van hoe snel dat ze er zo erg aan toe was en kon ook niet anders toegeven dat er geen andere keuze was, ze was er echt erg aan toe.
Het ging enorm snel, nog geen halve minuut nadat de dierenarts haar infuusje had ingespoten was ze er al niet meer. Wat ook veel zegt over de ernst van haar toestand. De dierenarts had het ook moeilijk want die heeft haar precies een week geleden nog zo monter en echt op haar typisch Lotjes in zijn praktijk gezien.
Ons zo ontzettend mooie dierbaarste stoere haarballetje is een half uurtje geleden opgehaald en wordt morgen netjes individueel gecremeerd waarna ze weer thuis komt.
Het is goed zo, daar is geen twijfel over mogelijk.

Ons huis en onze beide harten zijn zo verdomd leeg

Dank jullie allemaal voor het meeleven en dank dat het hier allemaal verteld mocht worden :*
pi_143832199
Dat het goed is, maar toch zo'n pijn doet.
Dag Lotje, je had de goede baasjes uitgekozen!

:*
pi_143832990
quote:
Sterkte :'(
pi_143834132
Je weet dat het goed is, maar oh wat doet het een pijn.
Lotje heeft het geweldig gehad bij en met jullie en jullie hebben een prachtige Lot gehad, sterkte :*
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')