Ok:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu even je excuses maken en we praten er niet meer over.
luchtdichte plastic zak om je hoofd en dan de onderkant dichttapen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze nomineer ik jullie allemaal voor the plastic bag challenge xD
Ja to cure stupidityquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
luchtdichte plastic zak om je hoofd en dan de onderkant dichttapen?
En ondertussen met je handen op de rug geboeid de Noordzee in springenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
luchtdichte plastic zak om je hoofd en dan de onderkant dichttapen?
wel goeie manier om domme mensen uit onze maatschappij te filterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja to cure stupidity
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
There is no cure for being a cunt
Bron? Bronn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok:
Het spijt me Primera. Ik vind het wel héél fijn dat ik op Zondag tabak kan halen bij jullie
Moest lachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.
Nee. Durf het ook niet te kopen, straks scheld je mij ook uit als ik een foutje maak :squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we samen potje spelen?
eerst even weer op steam installerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we samen potje spelen?
ben gister meer uitgescholden door flips dan andersomquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Durf het ook niet te kopen, straks scheld je mij ook uit als ik een foutje maak :s
wow. Ze wist mij wel te vertellen dat de fout ook bij jou lag. Doordat jij dingen net wat later zag bleef je je teamgenoot doodmaken,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gister meer uitgescholden door flips dan andersom
woorden als kneus en sukkel vlogen me om de oren
14? en is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
LR zullen we weer eens potje fifa
Waar gaan ze heen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, m'n ouders gaan twee weken op vakantie![]()
heb haar wel een paar keer express in het water laten vallenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wow. Ze wist mij wel te vertellen dat de fout ook bij jou lag. Doordat jij dingen net wat later zag bleef je je teamgenoot doodmaken,
[..]
14? en is goed
moet ik wel met jou spelen ? ben te slechtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb haar wel een paar keer express in het water laten vallen
ja is leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
moet ik wel met jou spelen ? ben te slecht
Πορτογαλίαquote:
Bijtelling?quote:
Nee was ik nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax zeker.
Aandachtsgeile debiel is het ook.
Aangepast.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah Fylax heeft Sherlock geopend
[ afbeelding ]
wat vind je van ryan tedder daar op die foto fyliequote:
nee wel ps3quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij ook FIFA op de PC CanJeesGod?
ja leukquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wat vind je van ryan tedder daar op die foto fylie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja leukdan vat ik het negatief opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-10 sofpunten voor jouOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
neeeee soffffquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
dan vat ik het negatief op
-10 sofpunten voor jou
hoeveel sofpunten heb ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
-10 sofpunten voor jou
542quote:
Ik ben fucking goed met FIFA.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wees blij dat je een vernedering bespaard blijft.
leuk conceptquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
-10 sofpunten voor jou
bedankt hoorquote:
en ik?quote:
op pc jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben fucking goed met FIFA.
Vraag maar aan LR
bijna 100Kquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
267quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
en ik?
Alhoewel ik denk dat ik een keer minpunten heb gescoord, maar hopelijk ook wel eens plussofpunten.
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag maar aan LR
netjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
-10quote:
Ik won wel in het missen van openkansen als was jij er ook redelijk bekwaam inquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag maar aan LR
Wow. Overigens vind ik dat Ryan een iets te klein mondje heeft waardoor zijn uitstraling mij niet direct echt aanspreekt.quote:
niet 121 posts gemiddeld per dag hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
Wat dat betreft was een gelijkspel een terechte uitslag, al die kansen misquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik won wel in het missen van openkansen als was jij er ook redelijk bekwaam in
Geen recente waarbij je online kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit Inso op de hielen
[..]
Heb jij FIFA dan?
Boeit qua spel niet.quote:
Ik heb een jaar lang nooit gepost, dus daarom valt het meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
niet 121 posts gemiddeld per dag hebben
Stiekem had ik toch wel echt moeten winnen. Die buitenspel goal ook met Robben. Ik stond met 3 man voor je doel godverdommequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft was een gelijkspel een terechte uitslag, al die kansen mis
Zonde, ik had wel tegen jouw FC Groningen willen spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen recente waarbij je online kan.
hmm ja ik zie wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik won wel in het missen van openkansen als was jij er ook redelijk bekwaam in
[..]
Wow. Overigens vind ik dat Ryan een iets te klein mondje heeft waardoor zijn uitstraling mij niet direct echt aanspreekt.
Ik had je ingemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde, ik had wel tegen jouw FC Groningen willen spelen.
Ik was weer lekker aan het verdedigen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem had ik toch wel echt moeten winnen. Die buitenspel goal ook met Robben. Ik stond met 3 man voor je doel godverdomme
mwah, lr heeft er bijvoorbeeld 786 en inso 890quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, is dat goed?
Nog niet zo veel als JanCees maar dat is ook wel erg lastig.
Ik denk dat ik gewoon mezelf blijf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, lr heeft er bijvoorbeeld 786 en inso 890
dus je kan jezelf verbeteren
sla je dit opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, lr heeft er bijvoorbeeld 786 en inso 890
dus je kan jezelf verbeteren
dat is helemaal primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon mezelf blijf.
tuurlijk niet ik zeg maar watquote:
Ik vond Jan Versteegh dan beter bij De Slimste Mens deze week. Rawr.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja ik zie wat je bedoelt
maar hij is een meester met lyrics schrijven dus mijn aanbidding blijft
Toch ga ik mijn best doen meer denkbeeldige sofpunten te bemachtigen. Ik ben nu betoverd door het concept.quote:
Nog even wachten en het Curling seizoen begint weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Jan Versteegh dan beter bij De Slimste Mens deze week. Rawr.
Gek genoeg ziet hij er op zijn google afbeelding resultaten dan weer minder uit. Mijn mannen adoratie werd dan ook niet direct begrepen
janquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Jan Versteegh dan beter bij De Slimste Mens deze week. Rawr.
Gek genoeg ziet hij er op zijn google afbeelding resultaten dan weer minder uit. Mijn mannen adoratie werd dan ook niet direct begrepen
Bedankt Sof. Ik heb voor hem moeten vechten zonder resultaat, gelukkig weet jij wel beter.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]
jan![]()
![]()
op bewegend beeld is hij leuker ja
expeditie robinson was genieten vorig jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |