Ok:quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu even je excuses maken en we praten er niet meer over.
luchtdichte plastic zak om je hoofd en dan de onderkant dichttapen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Bij deze nomineer ik jullie allemaal voor the plastic bag challenge xD
Ja to cure stupidityquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
luchtdichte plastic zak om je hoofd en dan de onderkant dichttapen?
En ondertussen met je handen op de rug geboeid de Noordzee in springenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
luchtdichte plastic zak om je hoofd en dan de onderkant dichttapen?
wel goeie manier om domme mensen uit onze maatschappij te filterenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja to cure stupidity
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
There is no cure for being a cunt
Bron? Bronn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ok:
Het spijt me Primera. Ik vind het wel héél fijn dat ik op Zondag tabak kan halen bij jullie
Moest lachenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opgelost, slotje.
Nee. Durf het ook niet te kopen, straks scheld je mij ook uit als ik een foutje maak :squote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we samen potje spelen?
eerst even weer op steam installerenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zullen we samen potje spelen?
ben gister meer uitgescholden door flips dan andersomquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Durf het ook niet te kopen, straks scheld je mij ook uit als ik een foutje maak :s
wow. Ze wist mij wel te vertellen dat de fout ook bij jou lag. Doordat jij dingen net wat later zag bleef je je teamgenoot doodmaken,quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben gister meer uitgescholden door flips dan andersom
woorden als kneus en sukkel vlogen me om de oren
14? en is goedquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
LR zullen we weer eens potje fifa
Waar gaan ze heen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, m'n ouders gaan twee weken op vakantie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |