niet 121 posts gemiddeld per dag hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boeit echt niemand
Wat dat betreft was een gelijkspel een terechte uitslag, al die kansen misquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik won wel in het missen van openkansen als was jij er ook redelijk bekwaam in
Geen recente waarbij je online kan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zit Inso op de hielen
[..]
Heb jij FIFA dan?
Boeit qua spel niet.quote:
Ik heb een jaar lang nooit gepost, dus daarom valt het meequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
niet 121 posts gemiddeld per dag hebben
Stiekem had ik toch wel echt moeten winnen. Die buitenspel goal ook met Robben. Ik stond met 3 man voor je doel godverdommequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat dat betreft was een gelijkspel een terechte uitslag, al die kansen mis
Zonde, ik had wel tegen jouw FC Groningen willen spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen recente waarbij je online kan.
hmm ja ik zie wat je bedoeltquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik won wel in het missen van openkansen als was jij er ook redelijk bekwaam in
[..]
Wow. Overigens vind ik dat Ryan een iets te klein mondje heeft waardoor zijn uitstraling mij niet direct echt aanspreekt.
Ik had je ingemaakt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde, ik had wel tegen jouw FC Groningen willen spelen.
Ik was weer lekker aan het verdedigen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stiekem had ik toch wel echt moeten winnen. Die buitenspel goal ook met Robben. Ik stond met 3 man voor je doel godverdomme
mwah, lr heeft er bijvoorbeeld 786 en inso 890quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, is dat goed?
Nog niet zo veel als JanCees maar dat is ook wel erg lastig.
Ik denk dat ik gewoon mezelf blijf.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, lr heeft er bijvoorbeeld 786 en inso 890
dus je kan jezelf verbeteren
sla je dit opquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
mwah, lr heeft er bijvoorbeeld 786 en inso 890
dus je kan jezelf verbeteren
dat is helemaal primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon mezelf blijf.
tuurlijk niet ik zeg maar watquote:
Ik vond Jan Versteegh dan beter bij De Slimste Mens deze week. Rawr.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja ik zie wat je bedoelt
maar hij is een meester met lyrics schrijven dus mijn aanbidding blijft
Toch ga ik mijn best doen meer denkbeeldige sofpunten te bemachtigen. Ik ben nu betoverd door het concept.quote:
Nog even wachten en het Curling seizoen begint weerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Jan Versteegh dan beter bij De Slimste Mens deze week. Rawr.
Gek genoeg ziet hij er op zijn google afbeelding resultaten dan weer minder uit. Mijn mannen adoratie werd dan ook niet direct begrepen
janquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond Jan Versteegh dan beter bij De Slimste Mens deze week. Rawr.
Gek genoeg ziet hij er op zijn google afbeelding resultaten dan weer minder uit. Mijn mannen adoratie werd dan ook niet direct begrepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |