die onderste ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Fylax zeker.
Aandachtsgeile debiel is het ook.
Aangepast.

Nu moet je het niet te bond maken hequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht dat Guus 12 was. Valt mee.

geen zorgen liefjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik heb gedronken neemt 'kanker' in sommige sferen bij mij ook wel de overhand
[..]
Dan is het goed
Ik schrok al
Het was immers slechts een grapje
Ik ben geil
#PostLikeTjacka

ja helemaal primaquote:

ok is goed ik heb 99 magicquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom wildernis 1 op 1 ik ben ziek goeie mage

yosoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga de douche inspecteren
inb4 Jimbo met een WO II verwijzing

Moet je eerst met de trein zeker?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

ik wil ook wel een grapje makenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

Fangastisch idee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

ik houd niet van die oorlogsgrapjes maar deze is zo droog door yolo = yosoquote:

Even een lekkere gloeiende godverdomme als er gelovige mensen in de buurt zijn word ik wel blij vanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
ik wil trouwens minder wtf enzo gebruiken ook irl
en andere scheldwoorden ook

ik houd van elk grapjequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik houd niet van die oorlogsgrapjes maar deze is zo droog door yolo = yoso

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even een lekkere gloeiende godverdomme als er gelovige mensen in de buurt zijn word ik wel blij van

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Guus_Geluk7
Leeftijd:16
Religie = geen
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: basisschool ()
Woonplaats/province: kimburg
Voetbalclub: psv
Je celebrity crush: Jessica Alba
Favoriete eten (Zeg nasi als je in Johannes zijn broekje wil komen): nasi
Favoriete drankje:
Wat vind je van Fylax?: 10/10 zou raken
Favoriete film: geen idee
Voorkeur muziekgenre: top 40
Lievelingsdier: geen
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: pvda
Je favoriete dartser: dartsen
Pics van je zusje:Geluksvogel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||

mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boosquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Even een lekkere gloeiende godverdomme als er gelovige mensen in de buurt zijn word ik wel blij van

stoer hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]

Nee, voor kanker kiezen mensen niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Word je ook blij als je met kanker scheld op de oncologie-afdeling?

Hij is verkracht door de pastoor. Vandaar ook zijn afkeer tegen mannen in pak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom?
Word je ook blij als je met kanker scheld op de oncologie-afdeling?

mijn pa ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boos

Matig argument.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, voor kanker kiezen mensen niet.

geen problemen als mensen dat zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boos

Hehequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is verkracht door de pastoor. Vandaar ook zijn afkeer tegen mannen in pak.

Ach, je mag haar toch al niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.
Als mijn oma langskomt die gelovig is ga ik echt geen godverdomme zeggen hoor

ik welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.

Gewoon stoer tegen de maatschappij schoppen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.

Ik ben niet gelovig opgevoed maar m'n moeder doet nog wel eens dingen voor de kerk, ik mag geen godverdomme van d'r zeggen maar als ze d'r teen stoot zegt ze het zelf welquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, je mag haar toch al niet.

Ik ook niet, ik hoef ook niet altijd blij te worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig argument.

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is verkracht door de pastoor. Vandaar ook zijn afkeer tegen mannen in pak.

Toedeloe.quote:

Nederlandsquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat de neuk is toedeloe überhaupt voor woord

Ik zie een carrière voor je weggelegd als video editor voor cameramannen met parkinson.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer dat deze cameraman parkinson heeft en de video editting skills van een foetus met het downsyndroom.

hoe dan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gebruik ik het Duitse woord überhaupt überhaupt.

Ik pas mijn woorden echt niet aan voor mijn moeder en oma die beiden gelovig zijn opgevoed.quote:

komt van engels to the looquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat de neuk is toedeloe überhaupt voor woord

Als mijn oma zelf ook godverdomme zou gebruiken zou ik het ook wel zeggen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pas mijn woorden echt niet aan voor mijn moeder en oma die beiden gelovig zijn opgevoed.
Ze gebruiken het zelf ook.
Alleen voor albinobambi hier op FOK! let ik wel wat op mijn woorden als ik haar spreek.

inso kom er maar in met je plaatjequote:

Taalgebruik, dat woord neem ik aanstoot aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef m'n taalgebruik gelukkig nooit aan te passen.
Ken werkelijk niemand die aanstoot neemt aan een woord.

godverdomme gebruik ik het vaakst als scheldwoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]

Weet je nog die wietplantages die waren opgerold waar ik het over had gister. Er had iemand op gereageerd met ''leed voor mensen? DENK EENS AAN ALLE MENSEN DIE ER GOED AAN HEBBEN GEDAAN! ZIJN GENEZEN VAN AANDOENINGEN!''quote:

oh jewquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dacht meer aan joso dan trouwens, maar dan past hij niet in het rijtje met yolo

De laatste tijd gebruik ik vaak ebola als toevoeging. Wat een ebolacomputer of wat een ebolafiets! Nemen mensen minder aanstoot aan als aan kanker. Want ebola is lekker ver wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme gebruik ik het vaakst als scheldwoord

I did nazi that coming!quote:

quote:

Dat doe ik dus met aids en dan vinden mensen het grappig. Zeg ik het met kanker gaan ze allemaal huilen ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste tijd gebruik ik vaak ebola als toevoeging. Wat een ebolacomputer of wat een ebolafiets! Nemen mensen minder aanstoot aan als aan kanker. Want ebola is lekker ver weg

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je nog die wietplantages die waren opgerold waar ik het over had gister. Er had iemand op gereageerd met ''leed voor mensen? DENK EENS AAN ALLE MENSEN DIE ER GOED AAN HEBBEN GEDAAN! ZIJN GENEZEN VAN AANDOENINGEN!''

Ja, heb aids ook een tijdje gebruikt. "Argh, waarom werkt dit aidsding nou niet!"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus met aids en dan vinden mensen het grappig. Zeg ik het met kanker gaan ze allemaal huilen ja.
Hypocriet volk

Waarom moet ik hier keihard om lachen, het is eigenlijk helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mijn pc werkt niet helemaal lekker mee
zo dan:
[ afbeelding ]

Gewoon meebrullen op de melodie van Spongebob tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier keihard om lachen, het is eigenlijk helemaal niet grappig![]()

Als ik zeg "Krijg allemaal aids" dan boeit niemand het, vervang ik het woord aids door kanker ben ik meteen bedreigend bezig ofzeuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, heb aids ook een tijdje gebruikt. "Argh, waarom werkt dit aidsding nou niet!"

Zo lees ik het ook op in mijn hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon meebrullen op de melodie van Spongebob toch

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Guus_Geluk7
Leeftijd:16
Religie = geen
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: basisschool ()
Woonplaats/province: kimburg
Voetbalclub: psv
Je celebrity crush: Jessica Alba
Favoriete eten (Zeg nasi als je in Johannes zijn broekje wil komen): nasi
Favoriete drankje:
Wat vind je van Fylax?: 10/10 zou raken
Favoriete film: geen idee
Voorkeur muziekgenre: top 40
Lievelingsdier: geen
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: pvda
Je favoriete dartser: dartsen
Pics van je zusje:HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Zo werkt het in Nederland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik zeg "Krijg allemaal aids" dan boeit niemand het, vervang ik het woord aids door kanker ben ik meteen bedreigend bezig ofzeu

Hypocriet volk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo werkt het in Nederland.
AHA! Ik heb iets gevonden dat ik haat aan Nederland.

quote:

Was een heel verhelderend gesprek jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gesprek hadden wij trouwens op wa.

quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Lee Towers? Dan wok je nooit alleen

Vergeet geen pics te maken!quote:
Wel verbazingwekkend dat een gesprek wat nauwelijks over de Leeuwenkoning ging nog zo leuk kon zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een heel verhelderend gesprek ja![]()
Jammer dat je zo vroeg ging slapen.

Ach als jij dat erg graag wil ben ik ook wel bereid om daar over te praten hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel verbazingwekkend dat een gesprek wat nauwelijks over de Leeuwenkoning ging nog zo leuk kon zijn.

Je maakt wat mee JR.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht ook goede sessie met PowerLoungen over Flodder

Tegen de tijd dat jij vanuit Groningen in Limburg bent aangekomen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Als je je toevallig eenzaam voelt kan daar verandering in komen

Ben nu niet in Groningenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij vanuit Groningen in Limburg bent aangekomen...

Kunnen we samen Heracles Heracles tegen de anti-Friezen kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben nu niet in Groningen
Duurt trouwens nog wel 3 a 4 uur voordat ik in Limburg ben maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |