hoe dan ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom gebruik ik het Duitse woord überhaupt überhaupt.
Ik pas mijn woorden echt niet aan voor mijn moeder en oma die beiden gelovig zijn opgevoed.quote:
komt van engels to the looquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
Wat de neuk is toedeloe überhaupt voor woord
Als mijn oma zelf ook godverdomme zou gebruiken zou ik het ook wel zeggen jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pas mijn woorden echt niet aan voor mijn moeder en oma die beiden gelovig zijn opgevoed.
Ze gebruiken het zelf ook.
Alleen voor albinobambi hier op FOK! let ik wel wat op mijn woorden als ik haar spreek.
inso kom er maar in met je plaatjequote:
Taalgebruik, dat woord neem ik aanstoot aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoef m'n taalgebruik gelukkig nooit aan te passen.
Ken werkelijk niemand die aanstoot neemt aan een woord.
godverdomme gebruik ik het vaakst als scheldwoordquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:44 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn ouders zijn gelovig opgevoed maar geloven helemaal niet meer en hebben ons ook niks geleerd erover ofzo. maar als ik godverdomme zeg worden ze boos
Weet je nog die wietplantages die waren opgerold waar ik het over had gister. Er had iemand op gereageerd met ''leed voor mensen? DENK EENS AAN ALLE MENSEN DIE ER GOED AAN HEBBEN GEDAAN! ZIJN GENEZEN VAN AANDOENINGEN!''quote:
oh jewquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dacht meer aan joso dan trouwens, maar dan past hij niet in het rijtje met yolo
De laatste tijd gebruik ik vaak ebola als toevoeging. Wat een ebolacomputer of wat een ebolafiets! Nemen mensen minder aanstoot aan als aan kanker. Want ebola is lekker ver wegquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
godverdomme gebruik ik het vaakst als scheldwoord
I did nazi that coming!quote:
quote:
Dat doe ik dus met aids en dan vinden mensen het grappig. Zeg ik het met kanker gaan ze allemaal huilen ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De laatste tijd gebruik ik vaak ebola als toevoeging. Wat een ebolacomputer of wat een ebolafiets! Nemen mensen minder aanstoot aan als aan kanker. Want ebola is lekker ver weg
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je nog die wietplantages die waren opgerold waar ik het over had gister. Er had iemand op gereageerd met ''leed voor mensen? DENK EENS AAN ALLE MENSEN DIE ER GOED AAN HEBBEN GEDAAN! ZIJN GENEZEN VAN AANDOENINGEN!''
Ja, heb aids ook een tijdje gebruikt. "Argh, waarom werkt dit aidsding nou niet!"quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik dus met aids en dan vinden mensen het grappig. Zeg ik het met kanker gaan ze allemaal huilen ja.
Hypocriet volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |