Waarom moet ik hier keihard om lachen, het is eigenlijk helemaal niet grappigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mijn pc werkt niet helemaal lekker mee
zo dan:
[ afbeelding ]
Gewoon meebrullen op de melodie van Spongebob tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier keihard om lachen, het is eigenlijk helemaal niet grappig![]()
Als ik zeg "Krijg allemaal aids" dan boeit niemand het, vervang ik het woord aids door kanker ben ik meteen bedreigend bezig ofzeuquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, heb aids ook een tijdje gebruikt. "Argh, waarom werkt dit aidsding nou niet!"
Zo lees ik het ook op in mijn hoofdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon meebrullen op de melodie van Spongebob toch
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Guus_Geluk7
Leeftijd:16
Religie = geen
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: basisschool ()
Woonplaats/province: kimburg
Voetbalclub: psv
Je celebrity crush: Jessica Alba
Favoriete eten (Zeg nasi als je in Johannes zijn broekje wil komen): nasi
Favoriete drankje:
Wat vind je van Fylax?: 10/10 zou raken
Favoriete film: geen idee
Voorkeur muziekgenre: top 40
Lievelingsdier: geen
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: pvda
Je favoriete dartser: dartsen
Pics van je zusje:HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo werkt het in Nederland.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik zeg "Krijg allemaal aids" dan boeit niemand het, vervang ik het woord aids door kanker ben ik meteen bedreigend bezig ofzeu
Hypocriet volk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo werkt het in Nederland.
AHA! Ik heb iets gevonden dat ik haat aan Nederland.
quote:
Was een heel verhelderend gesprek jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed gesprek hadden wij trouwens op wa.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Lee Towers? Dan wok je nooit alleen
Vergeet geen pics te maken!quote:
Wel verbazingwekkend dat een gesprek wat nauwelijks over de Leeuwenkoning ging nog zo leuk kon zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was een heel verhelderend gesprek ja![]()
Jammer dat je zo vroeg ging slapen.
Ach als jij dat erg graag wil ben ik ook wel bereid om daar over te praten hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel verbazingwekkend dat een gesprek wat nauwelijks over de Leeuwenkoning ging nog zo leuk kon zijn.
Je maakt wat mee JR.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht ook goede sessie met PowerLoungen over Flodder
Tegen de tijd dat jij vanuit Groningen in Limburg bent aangekomen...quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Als je je toevallig eenzaam voelt kan daar verandering in komen
Ben nu niet in Groningenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij vanuit Groningen in Limburg bent aangekomen...
Kunnen we samen Heracles Heracles tegen de anti-Friezen kijken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben nu niet in Groningen
Duurt trouwens nog wel 3 a 4 uur voordat ik in Limburg ben maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |