SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door Insomnia_ op 22-08-2014 15:40:37 ]Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Je kan toch maar één paar tegelijk aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap echt niet hoe je met 1 paar schoenen kan doen
Lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie van deze bij vrouwtjes
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
Mijn vader altijd op vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de broer van mijn opa doet dat
Omdat ik net zo modieus ben als een kikkervisje in een moeras.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:
NIet zo mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
ik ga niet meer met mijn ouders op vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader altijd op vakantie
Wel tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
Maar je moet toch soms op gelegenheiden zijn waar je niet je alledaagse schoenen aan kan doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik net zo modieus ben als een kikkervisje in een moeras.
Niet echt je van het zeg maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
Ik ook al 4 jaar niet, het dragen van sokken onder sandalen werd me op een gegeven moment echt te veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie
all black erythingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet van mijn werk nog zwarte schoenen kopen
Hakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zie jij liever bij een vrouw
loubouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
deze zieke dissquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef scoober het volgende:
[..]
Net zo plat als jij zelf? wedden voor 'twee ruggen'...?
oh ik omdat mijn moeder een te kleine auto heeft en ik als ik lang bij mijn vader ben we geheid ruzie krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al 4 jaar niet, het dragen van sokken onder sandalen werd me op een gegeven moment echt te veel.
Zoals? Maar wellicht ligt mijn schijt aan alles gehalte gewoon te hoog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je moet toch soms op gelegenheiden zijn waar je niet je alledaagse schoenen aan kan doen.
Of je moet elke dag dagelijks op zulke schoenen lopen
Dat ze vallen omdat ze te hoge hakken hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals? Maar wellicht ligt mijn schijt aan alles gehalte gewoon te hoog.
Sandalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bruiloft kan je best met sportschoenen aankomen joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeld
of diners ofzo
Dan trek ik gewoon mijn normale schoenen aan hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeld
of diners ofzo
Als je uit eten gaat kan je toch gewoon casual schoenen aan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeld
of diners ofzo
ohquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan trek ik gewoon mijn normale schoenen aan hoor.
niet altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat kan je toch gewoon casual schoenen aan doen
Niet als het fancy isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou je dan opeens netter gaan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bruiloft kan je best met sportschoenen aankomen joh.
Dat kan alleen als je zieke swaggerboy van 16 bent zoals ik en Stinho, anders niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan trek ik gewoon mijn normale schoenen aan hoor.
Bij een bruiloft snap ik het wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou je dan opeens netter gaan doen
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij een bruiloft snap ik het wel.
Daar kan je echt niet op je gympen aan komen
En wie ben je verder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan alleen als je zieke swaggerboy van 16 bent zoals ik en Stinho, anders niet.
Ik kan het ook wel aan met mijn swag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan alleen als je zieke swaggerboy van 16 bent zoals ik en Stinho, anders niet.
Uh jawel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar denk wel dat je de enige bent danquote:
maar goed dat je single bent danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het beste bij vrouwen is natuurlijk helemaal geen schoenen aan.
Mijn broertje en stiefbroer en de man van mijn stiefzus hadden ook gewoon casual schoenen aanquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja alles kan. Maar denk wel dat je de enige bent dan
quote:
Geen enkel probleem mee. En als de mensen die trouwen er wel een probleem mee hebben vertrek ik net zo graag weer. Je zal je er maar druk om maken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
of in je juichpakquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:24 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon in je huispak naar een bruiloft gaan
Die mensen die trouwen zijn toch alleen met zichzelf bezig dan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. En als de mensen die trouwen er wel een probleem mee hebben vertrek ik net zo graag weer. Je zal je er maar druk om maken.
lijstjequote:
Als mensen me niet accepteren om wat ik draag of hoe ik ben kunnen ze lekker een nare ziekte krijgen hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ook handig voor je connecties en netwerken op zulke dingen als je toch altijd fuck alles en iedereen doet.
Ik mag het hopen voor zequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen die trouwen zijn toch alleen met zichzelf bezig dan.
Ik ben eigenlijk wel net zo makkelijk hoor. Maar ik weet dat er genoeg zijn die daar zo`n probleem van maken dat ik me er al redelijk op aangepast hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. En als de mensen die trouwen er wel een probleem mee hebben vertrek ik net zo graag weer. Je zal je er maar druk om maken.
Handig voor je netwerken ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als mensen me niet accepteren om wat ik draag of hoe ik ben kunnen ze lekker een nare ziekte krijgen hoor
opgedonderd
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Gastenlijst voor mijn bruiloft aan het aanpassen.
sowiesoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Gastenlijst voor mijn bruiloft aan het aanpassen.
Zou toch leuk zijn als je doorgroeide later niet danquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ICT vrind ik regel mijn eigen netwerk wel
Boeiend dat die anderen zich druk maken om wat voor schoenen je draagt. Je verkracht hun kinderen niet, je komt slechts in gympies naar een feestje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel net zo makkelijk hoor. Maar ik weet dat er genoeg zijn die daar zo`n probleem van maken dat ik me er al redelijk op aangepast heb
Ik wil nog wel een pak jaquote:
hey lbquote:
Oh gezellig dat hoeft JUIST nooit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
Verplicht netjes moeten kleden en verplicht gezellig doen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
Sofquote:
Als ze zo nodig een dresscode willen zal ik mijn kleding er ook heus wel op afstemmen, maar mijn schoenen echt niet hoor. Volgens mij zou ik dat zelfs vergeten zo weinig geef ik om schoenenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel net zo makkelijk hoor. Maar ik weet dat er genoeg zijn die daar zo`n probleem van maken dat ik me er al redelijk op aangepast heb
Kan toch niet? Werkschoenen, laarzen, uitgaanschoenen, nette schoenen, sneakers, slippers etc etcquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
ja, en daar heb ik geen netwerken voor nodigquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als je doorgroeide later niet dan
ik eet op dit moment echt een lekkere appelquote:
Euh oke.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja, en daar heb ik geen netwerken voor nodig
granny smith?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet op dit moment echt een lekkere appel
genieten
wat doe jij?
Ik ben niet van plan ooit een pak te gaan dragenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:27 schreef Ro-ald het volgende:
nee junami ofzo kan datquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan ooit een pak te gaan dragen
lijstje uit de OP invullen ploxquote:
Dan hoef je je niet gedegen te kleden nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan in de ict te blijven
Hoe kan je dat nu al weten?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit gaat me dan weer te ver.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
rode appel en lekker zoetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan wel ja
ken ik alleen van naam verder
Ik eet een toast met gesmolten pindakaasquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ik eet op dit moment echt een lekkere appel
genieten
wat doe jij?
granny smith is ook lekker.quote:
Wat?quote:
Ik kleed me degelijk?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan hoef je je niet gedegen te kleden nee.
Als glazenwasser moet je ook een goede indruk achterlaten ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu al weten?
Als je een sollicitatie hebt ooit voor een hoge functie of iets dergelijks..
Dat is een lachwekkend statement om nu al te stellen.quote:
sowieso zuur > zoetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
granny smith is ook lekker.
tyron is het hier mee eens.
zijn dat die groene?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn die groene ietwat zurige appels toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik eet een toast met gesmolten pindakaas
klopt lekker fris vind ik diequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn die groene ietwat zurige appels toch?
nee bah, zuurquote:
Dan doe ik gewoon leuke kleding aan maar niet zo'n lelijk kutpak, zo ben ik niet. Als ze me dan niet aannemen omdat ik geen pak aan heb ik dat niet mijn probleemquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nu al weten?
Als je een sollicitatie hebt ooit voor een hoge functie of iets dergelijks..
Tot over een uurquote:
Jawel. Want dan kunnen ze een beter iemand krijgen.quote:
Wel lekker om door dingen te verwerken ook. Echt een eigen smaak die je blijft proeven.quote:
shitloads aan emogifs incoming van Insoquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon leuke kleding aan maar niet zo'n lelijk kutpak, zo ben ik niet. Als ze me dan niet aannemen omdat ik geen pak aan heb ik dat niet mijn probleem
Jaquote:
Dan moeten ze dat vooral doen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Want dan kunnen ze een beter iemand krijgen.
klopt, echt lekkere appelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel lekker om door dingen te verwerken ook. Echt een eigen smaak die je blijft proeven.
Tot zover mijn appel analyse.
Dus als jij weet dat je meer kans hebt om aangenomen te worden door een pak te dragen zou je dat neit doen omdat dat afwijkt van je eigen mening?quote:
ik stond in de keuken en ik dachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Zo ook een appeltje eten
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als watquote:
misschien wel ja haha.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr bier drinken in de beurs met me ganstaboys jatog
Wel representatiever. En dat is vaak net zo belangrijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Dagoduck het volgende:
Een pak maakt iemand namelijk zoveel beter![]()
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij weet dat je meer kans hebt om aangenomen te worden door een pak te dragen zou je dat neit doen omdat dat afwijkt van je eigen mening?
Dat is allemaal maar cultuur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel representatiever. En dat is vaak net zo belangrijk.
Pak precies op maat.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als wat
goed pak zit lekkerquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd een beetje opgelaten in een pak. Het zit zelden echt lekker en het is allemaal zo inefficiënt en omslachtig als wat
Goede beslissingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik stond in de keuken en ik dacht
chocola of appel, chocola of appel
heb appel gekozen dus, trots
er staat dan ook ALSquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zeg ik tochIk hoef ook helemaal niet hogerop ofzo, ik weet nog niet eens wat ik wil gaan studeren.
Nou en?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is allemaal maar cultuur.
dan moet je een goed pak zoekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JAquote:
Ik werd ge-emogift toen ik zei dat ik dat nog nooit op had dus vast welquote:
Goed ja. Maar dan leeg je je rekening dus voor iets wat totaal niet efficiënt is noch mijn ding.quote:
Neequote:
IK NOMINEER FOKKIE VOOR DE ICE BUCKET CHALLENGEquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
er staat dan ook ALS
En nee, niet de ziekte.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
IK NOMINEER FOKKIE VOOR DE ICE BUCKET CHALLENGE
Maar dan ook niet janken als je nooit ver doorgroeit in een functie en dan gaat janken dat het oneerlijk is.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dat totaal niet boeiend vind laat je het lekker gaan.
wtfquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
ik wil trouwens minder wtf enzo gebruiken ook irl
en andere scheldwoorden ook
Gewoon overstappen op 'kanker' werkt in elke situatie en je hanteert nog maar één scheldwoord.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
ik wil trouwens minder wtf enzo gebruiken ook irl
en andere scheldwoorden ook
Ja.quote:
ken je mij wel lrquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon overstappen op 'kanker' werkt in elke situatie en je hanteert nog maar één scheldwoord.
[..]
Ja.
Ja ik vind een pak prima verder en zal nooit weigeren om dat te dragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar dan ook niet janken als je nooit ver doorgroeit in een functie en dan gaat janken dat het oneerlijk is.
Allemaal prima verder.
Oh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ken je mij wel lr
je weet dat ik dat een erg naar woord vind en zelden gebruik
ik ben niet boosquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
ja dat wist ik
sorry hoor
Ik wist niet dat je boos zou worden
wtf lrquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
ja dat wist ik
sorry hoor
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
ja dat wist ik
sorry hoor
Dat zit in het vocabulair van iedereen die in engeland woontquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In mijn vocubalair zit vooral een idiote hoevelheid fuck en fucking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kankerhoeren ook?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
in het mijne vooral kanker en hoeren enzo
#wp4tokkie
of bloody hellquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zit in het vocabulair van iedereen die in engeland woont
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Guus_Geluk7
Leeftijd:16
Religie = geen
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: basisschool ()
Woonplaats/province: kimburg
Voetbalclub: psv
Je celebrity crush: Jessica Alba
Favoriete eten (Zeg nasi als je in Johannes zijn broekje wil komen): nasi
Favoriete drankje:
Wat vind je van Fylax?: 10/10 zou raken
Favoriete film: geen idee
Voorkeur muziekgenre: top 40
Lievelingsdier: geen
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: pvda
Je favoriete dartser: dartsen
Pics van je zusje:Op elk punt afgekeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Welkomquote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naam: Guus_Geluk7
Leeftijd:16
Religie = geen
Burgerlijke staat: ongehuwd
Hoogst genoten opleiding: basisschool ()
Woonplaats/province: kimburg
Voetbalclub: psv
Je celebrity crush: Jessica Alba
Favoriete eten (Zeg nasi als je in Johannes zijn broekje wil komen): nasi
Favoriete drankje:
Wat vind je van Fylax?: 10/10 zou raken
Favoriete film: geen idee
Voorkeur muziekgenre: top 40
Lievelingsdier: geen
Lievelingskleur: rood
Politieke voorkeur: pvda
Je favoriete dartser: dartsen
Pics van je zusje:TopshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat hij geen religie heeft maakt hem juist een sterke user.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Geen religie. Uit limburg komen. Voor PSV zijn. Idiote politieke voorkeur.
nee dit wordt het niet.
Fylax zeker.quote:
Fyla volgens mijquote:
Als ik heb gedronken neemt 'kanker' in sommige sferen bij mij ook wel de overhandquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
in het mijne vooral kanker en hoeren enzo
#wp4tokkie
Dan is het goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |