SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door Insomnia_ op 22-08-2014 15:40:37 ]Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Je kan toch maar één paar tegelijk aan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap echt niet hoe je met 1 paar schoenen kan doen
Lachwekkend.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
Wat vinden jullie van deze bij vrouwtjes
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
Mijn vader altijd op vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
de broer van mijn opa doet dat
Omdat ik net zo modieus ben als een kikkervisje in een moeras.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Snap echt niet hoe je met 1 paar schoenen kan doen
quote:
NIet zo mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
ik ga niet meer met mijn ouders op vakantiequote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader altijd op vakantie
Wel tofquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
Maar je moet toch soms op gelegenheiden zijn waar je niet je alledaagse schoenen aan kan doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik net zo modieus ben als een kikkervisje in een moeras.
Niet echt je van het zeg maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:19 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
of in andere kleuren
Ik ook al 4 jaar niet, het dragen van sokken onder sandalen werd me op een gegeven moment echt te veel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie
all black erythingquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet van mijn werk nog zwarte schoenen kopen
Hakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat zie jij liever bij een vrouw
loubouquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
deze zieke dissquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef scoober het volgende:
[..]
Net zo plat als jij zelf? wedden voor 'twee ruggen'...?
oh ik omdat mijn moeder een te kleine auto heeft en ik als ik lang bij mijn vader ben we geheid ruzie krijgenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook al 4 jaar niet, het dragen van sokken onder sandalen werd me op een gegeven moment echt te veel.
Zoals? Maar wellicht ligt mijn schijt aan alles gehalte gewoon te hoog.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je moet toch soms op gelegenheiden zijn waar je niet je alledaagse schoenen aan kan doen.
Of je moet elke dag dagelijks op zulke schoenen lopen
Dat ze vallen omdat ze te hoge hakken hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hakken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals? Maar wellicht ligt mijn schijt aan alles gehalte gewoon te hoog.
Sandalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Bruiloft kan je best met sportschoenen aankomen joh.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeld
of diners ofzo
Dan trek ik gewoon mijn normale schoenen aan hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeld
of diners ofzo
Als je uit eten gaat kan je toch gewoon casual schoenen aan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bruiloften bijvoorbeeld
of diners ofzo
ohquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan trek ik gewoon mijn normale schoenen aan hoor.
niet altijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit eten gaat kan je toch gewoon casual schoenen aan doen
Niet als het fancy isquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou je dan opeens netter gaan doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bruiloft kan je best met sportschoenen aankomen joh.
Dat kan alleen als je zieke swaggerboy van 16 bent zoals ik en Stinho, anders niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan trek ik gewoon mijn normale schoenen aan hoor.
Bij een bruiloft snap ik het wel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Waarom zou je dan opeens netter gaan doen
wie zegt dat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij een bruiloft snap ik het wel.
Daar kan je echt niet op je gympen aan komen
En wie ben je verder?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan alleen als je zieke swaggerboy van 16 bent zoals ik en Stinho, anders niet.
Ik kan het ook wel aan met mijn swag.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan alleen als je zieke swaggerboy van 16 bent zoals ik en Stinho, anders niet.
Uh jawel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 15:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij een bruiloft snap ik het wel.
Daar kan je echt niet op je gympen aan komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |