quote:Op zondag 17 augustus 2014 21:12 schreef Solo14 het volgende:
Maar serieus wat is de routine op zo'n datingssite. Beetje zoeken op leeftijd of is er een matchsysteem, ik vind het een beetje ingewikkeld. Heb ook geen social media dus ik moet dit ff uitvogelen.
Insgelijks, ik kijk zelden in de camera omdat ik als ik dat wel doe er nooit goed opstaquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 12:58 schreef Solique het volgende:
Zelfs zonder idioot te doen is voor mij een normale foto maken die goed kan op een site al lastig
Je lul dan maar er opzetten, die heeft geen ogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Insgelijks, ik kijk zelden in de camera omdat ik als ik dat wel doe er nooit goed opsta
Eén-oogige slangquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 13:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je lul dan maar er opzetten, die heeft geen ogen
Nu eerst een Bavaria?quote:
Nee. Jij?quote:
Ze heeft snel haar profiel weg gehaald bij OKC.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)na&npo_rnd=912399701
En dan doen wij moeilijk over een vage foto
Nope. Vermaak me al een tijdje met een blondine die ik via Tinder heb leren kennen (of all places).quote:
Heb ik ook nog steeds wel hoor. Het leuke aan Tinder is alleen dat er niet van die gepokt en gemazelde datingsitemannen op staan. En aan de andere kant schrikken ze zich ook niet dood als je eens wat terugstuurt. Maakt het weer wat nieuwer en leuker. Want ik word al een beetje zo'n datingsitevrouwquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Rhu, ik moet denk ik m'n profiel vernederlandsen. Ik trok gewoon te veel buitenlandse shizzle aan op OKC. Ik heb nu sowieso alles ff uitstaan, behalve de reeds lopende contacten. Ff geen zin in nieuw spul.
Celibaat leven, ditdatalles.
Die van ziet er lekker uit, heeft het ook inhoud vind ik wel goed gevonden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Idem hier. Zowel de naar links als de naar rechts geveegde heren.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:50 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik krijg op Tinder geregeld dezelfde vrouwen weer als keuze. Nog iemand 'last' van? Mannen of vrouwen dan
Ik kon er wel om lachenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oeh, dat is wel fijn, om 'm tegen te komen als je er gelikt uitziet. Ik kom mensen meestal tegen op de dagen dat ik eruit zie alsof ik bezwijk aan een ongeneeslijke ziektequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog steeds wel hoor. Het leuke aan Tinder is alleen dat er niet van die gepokt en gemazelde datingsitemannen op staan. En aan de andere kant schrikken ze zich ook niet dood als je eens wat terugstuurt. Maakt het weer wat nieuwer en leuker. Want ik word al een beetje zo'n datingsitevrouwHad ik het laatst met een vriendin over: Als je merkt dat je op een date jezelf hoort praten en dat het een "maniertje" is geworden omdat je inmiddels al flink wat eerste dates hebt gehad wordt het tijd voor wat soul searching
Daarbij: Gister was de timing van de zwaaiende buum weer perfect toen ik de deur uitstapte, helemaal klaar voor een feestje dus eens een keer niet in mijn kloffie met een vuilniszak op weg naar de containerAlleen ben ik dan niet tot veel meer in staat dan een soort "whoeai!" in plaats van "hoi" te zeggen.
Heb je je profiel ook in het Engels erop staan enzo op OKC? Had ik idd ook. En ook in het Duits. Vond het vooral een erg leuke site vanwege de zelfgemaakte quizzen
Heb je dat met die ontbijtman niet te snel afgekapt? Klonk best leuk namelijk. Of was er echt sprake van te weinig inhoud bij het leuke uiterlijk?
Wat weet je eigenlijk van je buurman, of alleen dat hij er lekker uitziet, beleefd is en dichtbij woont?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 12:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb ik ook nog steeds wel hoor. Het leuke aan Tinder is alleen dat er niet van die gepokt en gemazelde datingsitemannen op staan. En aan de andere kant schrikken ze zich ook niet dood als je eens wat terugstuurt. Maakt het weer wat nieuwer en leuker. Want ik word al een beetje zo'n datingsitevrouwHad ik het laatst met een vriendin over: Als je merkt dat je op een date jezelf hoort praten en dat het een "maniertje" is geworden omdat je inmiddels al flink wat eerste dates hebt gehad wordt het tijd voor wat soul searching
Daarbij: Gister was de timing van de zwaaiende buum weer perfect toen ik de deur uitstapte, helemaal klaar voor een feestje dus eens een keer niet in mijn kloffie met een vuilniszak op weg naar de containerAlleen ben ik dan niet tot veel meer in staat dan een soort "whoeai!" in plaats van "hoi" te zeggen.
Heb je je profiel ook in het Engels erop staan enzo op OKC? Had ik idd ook. En ook in het Duits. Vond het vooral een erg leuke site vanwege de zelfgemaakte quizzen
Heb je dat met die ontbijtman niet te snel afgekapt? Klonk best leuk namelijk. Of was er echt sprake van te weinig inhoud bij het leuke uiterlijk?
Dat laatste is precies mijn punt, al is er nooit sprake geweest van gezellig op de thee etc. Dat maakt het wmb ook duidelijker dat als ik hem benader ik niet gewoon gezellig alleen op de thee wil komen bij elkaar. Zou het inderdaad ook ongemakkelijk vinden om met iemand met wie ik al jaren gezellig afspreek opeens te gaan daten, al schijnt dat een prima insteek te zijn. Hier ook regelmatig "burendingen". Denk dat het ook komt omdat hier gewoon nog de ouderwetse sociale controle is, dus alles ligt onder een vergrootglas.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat weet je eigenlijk van je buurman, of alleen dat hij er lekker uitziet, beleefd is en dichtbij woont?
Ik had in mijn vorige huis aan beide kanten super leuke buurmannen. Wel gezellig op de thee, filmpjes kijken etc mja leek me te awkward om daar iets mee te beginnen.
Nooit het belangrijkste detail in subtekst wegmoffelen CC NOOIT!!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel fijn, om 'm tegen te komen als je er gelikt uitziet. Ik kom mensen meestal tegen op de dagen dat ik eruit zie alsof ik bezwijk aan een ongeneeslijke ziekte.
Ik had m'n profiel inderdaad in het Engels, eigenlijk zonder er verder over nagedacht te hebben. Op zich is de site inderdaad leuk, maar als ik 'm weer activeer ga ik de boel dus wel eerst vertalen. Ik voel de behoefte niet om een LAT-relatie richting Abu Dhabi te starten.
Nee naast z'n knappe kop was het ook wel best gezellig, we hebben veel gelachen én hij kon goed koken, maar ik weet niet, ik voelde er niet echt meer bij. Hij is volgens mij ook nog gigantisch verliefd op z'n ex en ehm, hij zoende heel naar.
Inderdaad, als zoenen niet goed is is het vaak echt niks. Vertel eens Clumsy, wat deed hij voor raars?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nooit het belangrijkste detail in subtekst wegmoffelen CC NOOIT!!
Hou op schei uit ik word er bijna onpasselijk van ja. Misschien is een ontzettend domme aanname maar juist bij een vrij aantrekkelijke man hoop je dat hij in ieder geval al eens eerder heeft gezoend of misschien feedback heeft gehad als het niks was. Klopt nietquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me wel voorgenomen daar geen tijd meer aan te verspillen. Ik, en dus de mannen die ik date, ben op een leeftijd waarop je het moet kunnen, anders is het een verloren zaak.
Soms heb je even nodig om te klikken met iemands mond, maar als je echt denk ohfortheloveofgodwhatAREyoudoingandcouldyoupleasejustSTOP?! is het gelijk klaar.
Zo dacht ik ook altijd dat hele knappe mannen, met een zelfverzekerd loopje als vanzelfsprekend grote piemols zouden hebben....quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hou op schei uit ik word er bijna onpasselijk van ja. Misschien is een ontzettend domme aanname maar juist bij een vrij aantrekkelijke man hoop je dat hij in ieder geval al eens eerder heeft gezoend of misschien feedback heeft gehad als het niks was. Klopt niet![]()
Heb zeker twee dates om die reden afgekapt. Soms zit het er wel in en is het gewoon dat je even een verschillend tempo hebt maar kom op, zoenen is geen hogere wiskunde. Daarvoor moet je juist je berekeningen aan de kant leggen.
*frustratiemodus uit*
ha ha ha! Oh heerlijk, dit. En wat gigantisch fout om te zeggenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd dat hele knappe mannen, met een zelfverzekerd loopje als vanzelfsprekend grote piemols zouden hebben....
Oh, how we learn...
Je had hem de tijd moeten gunnen die tong op andere locaties z'n nut te laten bewijzen...quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Z'n tong zat op een gegeven moment praktisch in m'n maag. Deepthroaten kreeg een hele nieuwe betekenis.
En dan heb je ook nog net gegetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Z'n tong zat op een gegeven moment praktisch in m'n maag. Deepthroaten kreeg een hele nieuwe betekenis.
Sowieso is "dieper" zoenen meer iets voor tijdens de seks wmb. Jezus ik moet nodig een date.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je had hem de tijd moeten gunnen die tong op andere locaties z'n nut te laten bewijzen...
Meh, je hebt dieper en heftiger zoenen, en je hebt "je tong erin raggen en een gevecht aangaan met de vijand daarbinnen". Lustopwekkend is anders, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Sowieso is "dieper" zoenen meer iets voor tijdens de seks wmb. Jezus ik moet nodig een date.
Andere uiterste is weer iemand die je door het aparte getongworstel op afstand houdtquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind dat je in het opwarmstadium geen enkele business voorbij de tanden van de ander hebt.
Als je hem echt leuk vond had je waarschijnlijk wel: "Ho, stop!" geroepen inderdaad. Klinkt erg meh ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meh, je hebt dieper en heftiger zoenen, en je hebt "je tong erin raggen en een gevecht aangaan met de vijand daarbinnen". Lustopwekkend is anders, zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die mag wel even via facebook en nu.nl rondgaan wmb. Kende 'm al maar geweldige postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iets met verkeerde scheerstand en verzorging. Dat hoort niet te gebeuren bij iemand met een stoppelig gezicht. Au.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zoen ook af en toe met iemand wiens gezicht op de een of andere manier altijd heel veel contact met mijn gezicht maakt... in een schurende beweging ofzo... Waardoor ik de ochtend er uitzie of ik net uit Beverwijk ontslagen ben :|
Iemand die zo ineens een beetje besluit "en nu gaat het los" met zo'n ferme greep achter in je hals/achterhoofdquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word overigens helemaal kriebelig als iemand aan m'n oren gaat zitten. Oorlellen als erogene zone heb ik echt nooit begrepen. Een hand die door m'n haar gaat en bij het enthousiastere werk vastpakt daarentegen.
Heb ik niet zo gek veel. Ik ben dan ook een braaf meisje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Lekker koffietijdgesprek dit. Zullen we het zo even over seksfiasco's hebben, ladies?
Ahuh. Sure. Ik ook.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een braaf meisje.
Hij klinkt wel heel erg leuk. En als het ook niet echt je directe buurman is,quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 13:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat laatste is precies mijn punt, al is er nooit sprake geweest van gezellig op de thee etc. Dat maakt het wmb ook duidelijker dat als ik hem benader ik niet gewoon gezellig alleen op de thee wil komen bij elkaar. Zou het inderdaad ook ongemakkelijk vinden om met iemand met wie ik al jaren gezellig afspreek opeens te gaan daten, al schijnt dat een prima insteek te zijn. Hier ook regelmatig "burendingen". Denk dat het ook komt omdat hier gewoon nog de ouderwetse sociale controle is, dus alles ligt onder een vergrootglas.
Hij is daar niet zo van volgens mij of in elk geval niet regelmatig. Verder weet ik wat hij doet, in welke band hij heeft gezeten (zat ook in dat circuit), dat hij nu weer vrijgezel is, dat hij een dierenliefhebber is. Hij heeft me een keer uit de brand geholpen toen ik mezelf had buitengesloten maar toen gooide de toenmalige buurvrouw (die hem vriendschappelijk kende) roet in het etenVerder spreek ik hem af en toe, maar dat is meestal als er anderen bij zijn. Hij komt verlegen op me over maar dat kan een aanname zijn. En als een leuk persoon verder, intelligent. En zijn uiterlijk is wel mijn "ding", beetje alternatief maar niet te extreem. Eigen stijl. That's it
Jij bent ook aan het internetdaten? Zie je in het meettopic wel eens voorbij komen.
T'is heus CC. T'is heus.quote:
Oeh.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Iemand die zo ineens een beetje besluit "en nu gaat het los" met zo'n ferme greep achter in je hals/achterhoofd
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb ik niet zo gek veel. Ik ben dan ook een braaf meisje.
Ik heb alleen eens iemand een handjob gegeven die een beetje ging kermen bij het moment. Ik wilde de EHBO-doos snel gaan pakken, maar de tissues bleken afdoende.
Precies, ik gebruik het ook gewoon als excuus denk ik. Omdat ik (nog) niet durf. Dat blauwtje is niet zo erg, ik ben dan daadwerkelijk me aan het druk maken over dat ik hem weer ongemakkelijk maakquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij klinkt wel heel erg leuk. En als het ook niet echt je directe buurman is,
zal het ook wel minder awkward zijn denk ik.
En ja, ik heb vorige week voor het eerst een profiel aangemaakt.
Gekozen voor OkCupid. Ik vind het fijn dat je daar gewoon kan zien wat de interesses van iemand anders kan zijn,
en dat je d.m.v. invullen dan de vragen ook gelijk de meeste, voor mij belangrijke, 'knelpunten' eruit kan filteren zoals geloof, kinderen, katten etc.
Tot nu toe bevalt het redelijk. (Bizar ook hoeveel mooie mannen op OkC zitten, al zoek ik dat niet, maar wel leuk om ter afwisseling naar te kijken)
Maar nog geen date in de planning.
Ja,inderdaad in verhouding veel mensen die van boeken en kunst houden. En helaas ook super veel mannen met katten (ik ben allergisch, dus kan in elk geval al 50% wegstrepen).quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, ik gebruik het ook gewoon als excuus denk ik. Omdat ik (nog) niet durf. Dat blauwtje is niet zo erg, ik ben dan daadwerkelijk me aan het druk maken over dat ik hem weer ongemakkelijk maak
Ja, dat is inderdaad wel leuk op OKcupid. En je ziet opeens toch een andere "range" aan mannen voorbij komen. Bijvoorbeeld mannen die van lezen houden. Die tref je amper op datingsites, vind ik. En dan bedoel ik geen tijdschriften
Mooie mannen blijven natuurlijk leuk om naar te kijken jaWel al een leuk berichtje gehad waar je wat mee kon of zelf iets gestuurd?
Het is toch altijd leuk als er iemand tussenzit die op een goede manier 'anders' is dan de rest? Moet er echter wel bij zeggen dat, en dat is al vaker gezegd, het vooral te standaard is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, ik gebruik het ook gewoon als excuus denk ik. Omdat ik (nog) niet durf. Dat blauwtje is niet zo erg, ik ben dan daadwerkelijk me aan het druk maken over dat ik hem weer ongemakkelijk maak
Ja, dat is inderdaad wel leuk op OKcupid. En je ziet opeens toch een andere "range" aan mannen voorbij komen. Bijvoorbeeld mannen die van lezen houden. Die tref je amper op datingsites, vind ik. En dan bedoel ik geen tijdschriften
Mooie mannen blijven natuurlijk leuk om naar te kijken jaWel al een leuk berichtje gehad waar je wat mee kon of zelf iets gestuurd?
Ik zag dat jij je profiel vernieuwd hebt, leukquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is toch altijd leuk als er iemand tussenzit die op een goede manier 'anders' is dan de rest? Moet er echter wel bij zeggen dat, en dat is al vaker gezegd, het vooral te standaard is.
Dank jequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zag dat jij je profiel vernieuwd hebt, leuk
Kwam Tijn vanmiddag ook al tegen.
Oh zeker wel, het is gewoon wel een ontzettende stapel doorfilteren op de grotere sites. En daarmee doel ik op wanneer ik zelf een eerste bericht stuur en bijvoorbeeld alleen kan zoeken op afstand en dat soort zaken. Daar kun je verder bijna alleen op uiterlijk filteren en dat zegt zo weinig uiteindelijk over wat dan je matches zijn. Dat is op Okcupid minder nodig. Daar let je wat meer op andere zaken dan maar je hebt door hoe het profiel is opgezet best snel aanknopingspunten. Ook daar heb je profielen die oningevuld zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is toch altijd leuk als er iemand tussenzit die op een goede manier 'anders' is dan de rest? Moet er echter wel bij zeggen dat, en dat is al vaker gezegd, het vooral te standaard is.
Ah dat is wel jammer dat je allergisch bent, zijn vaak wel leuke mannenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja,inderdaad in verhouding veel mensen die van boeken en kunst houden. En helaas ook super veel mannen met katten (ik ben allergisch, dus kan in elk geval al 50% wegstrepen).
Wel echt een aantal super leuke berichtjes gehad, echt inhoudelijk erg leuk als openingsbericht enzo. Vond ik wel verrassend. En dan natuurlijk de standaard 'hi' berichtjes waar je echt niks mee kan en een paar van mensen uit verweggistan.
Ik heb een paar mensen zelf wat gestuurd, meer uit 'test' om te kijken of mensen gewoon reageren, en met 3 daarvan nu nog in gesprek.
Ik vul het mijne altijd zo volledig mogelijk in. Soms voeg ik er later nog wat toe maar de basis is altijd zo compleet als ik het kan maken. Ik skim en streep ook de profielen af waar geen letter tekst in staat, of enkel iets van: 'stuur me een berichtje als je meer wilt weten!', want daar heb je nog niks aan. Je wilt geprikkeld worden door het profiel en een leuk iemand ontmoeten, dan moet je daar toch wel je moeite insteken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh zeker wel, het is gewoon wel een ontzettende stapel doorfilteren op de grotere sites. En daarmee doel ik op wanneer ik zelf een eerste bericht stuur en bijvoorbeeld alleen kan zoeken op afstand en dat soort zaken. Daar kun je verder bijna alleen op uiterlijk filteren en dat zegt zo weinig uiteindelijk over wat dan je matches zijn. Dat is op Okcupid minder nodig. Daar let je wat meer op andere zaken dan maar je hebt door hoe het profiel is opgezet best snel aanknopingspunten. Ook daar heb je profielen die oningevuld zijn natuurlijk.
Precies. Daarbij zegt het ook wel iets over iemand als ze dat niet invullen. Of dat nou de insteek is of het feit dat ze daadwerkelijk weinig over zichzelf kunnen vertellen, het belooft vaak niet veel goeds, uitzondering daargelaten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vul het mijne altijd zo volledig mogelijk in. Soms voeg ik er later nog wat toe maar de basis is altijd zo compleet als ik het kan maken. Ik skim en streep ook de profielen af waar geen letter tekst in staat, of enkel iets van: 'stuur me een berichtje als je meer wilt weten!', want daar heb je nog niks aan. Je wilt geprikkeld worden door het profiel en een leuk iemand ontmoeten, dan moet je daar toch wel je moeite insteken.
Juist dat, van dat quasi mysterieus gedoe eigenlijk. Terwijl er eigenlijk staat: 'Ik vul hier niks in, zoek het zelf maar uit'. En als je al niets over jezelf kan vertellen, wat doe je dan op een datingsite?quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:32 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies. Daarbij zegt het ook wel iets over iemand als ze dat niet invullen. Of dat nou de insteek is of het feit dat ze daadwerkelijk weinig over zichzelf kunnen vertellen, het belooft vaak niet veel goeds, uitzondering daargelaten.
Denk dat dat komt omdat mensen die daar moeite mee hebben juist vaak hun toevlucht zoeken tot het internet om te daten. Terwijl ze eigenlijk eerst eens naar zichzelf kunnen kijken of daarin wat verbeteren. Vind ik dan. Onzekerheden zijn prima maar mijn ervaring is niet zo positief met mensen die daarop gaan staan zuiver als egoboost of omdat ze een soort zonnestraaltje in hun leven zoeken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Juist dat, van dat quasi mysterieus gedoe eigenlijk. Terwijl er eigenlijk staat: 'Ik vul hier niks in, zoek het zelf maar uit'. En als je al niets over jezelf kan vertellen, wat doe je dan op een datingsite?
Ja, tuurlijk mannen die ik zelf boeiend vind, anders is het hele nut er wel af denk ik. Dus ik bedoelde test niet als een negatief iets, maar ik was meer gewoon benieuwd hoe vaak je dan iets teruggestuurd krijgt. Dat was meer het 'test'gedeelte ervan. En voorlopig kan ik het nog allemaal net bijhouden, qua terugsturen, dus heb daarna niks zelf meer gestuurd, alleen dingen beantwoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer dat je allergisch bent, zijn vaak wel leuke mannenJa precies, of in elk geval uit een profiel kun je dan veel meer over iemand opmaken. Ook met die vragen die je beantwoordt, ik vond het altijd leuk te kijken bij de vragen die iemand je "enemy" maken, waar het dan precies op zou botsen volgens de site. Af en toe ook wel schrikbarend om te zien wat mensen op die vragen antwoorden en grappig hoe dat ook per land verschilt.
Wat leuk! Ook wel van mannen die je zelf interessant vond? Waarom stuur je alleen zelf berichten als "test" dan?
Aha, nou leuk toch? Lekker doenquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk mannen die ik zelf boeiend vind, anders is het hele nut er wel af denk ik. Dus ik bedoelde test niet als een negatief iets, maar ik was meer gewoon benieuwd hoe vaak je dan iets teruggestuurd krijgt. Dat was meer het 'test'gedeelte ervan. En voorlopig kan ik het nog allemaal net bijhouden, qua terugsturen, dus heb daarna niks zelf meer gestuurd, alleen dingen beantwoord.
Op een datingsite gaan staan voor je ego is sowieso niet de juiste instelling. Je trekt dan ook wel een ander soort volk aan en als je daar op uit bent, prima. Ik denk dat het dan wel lastiger word als je wat serieuzer gaat zoeken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat dat komt omdat mensen die daar moeite mee hebben juist vaak hun toevlucht zoeken tot het internet om te daten. Terwijl ze eigenlijk eerst eens naar zichzelf kunnen kijken of daarin wat verbeteren. Vind ik dan. Onzekerheden zijn prima maar mijn ervaring is niet zo positief met mensen die daarop gaan staan zuiver als egoboost of omdat ze een soort zonnestraaltje in hun leven zoeken
Zoals gezegd zullen die niet serieus zijn en meer op zoek zijn naar een neukertje. Als ze dat willen, ook goed.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, die niet ingevulde dingen blijf ik ook raar vinden, waar zou je dan op moeten matchen?
Of ze zijn echt van die mooiboys die waarschijnlijk denken dat alleen een foto genoeg is ofzo (wat voor genoeg vrouwen ook vast wel het geval zou zijn).
Onzeker in het daten bedoel je? Want dat vind ik ook geen punt verder. Meer onzeker an sich. Dus eigenlijk helemaal niet open staan voor iemand anders of een beetje een "disney" beeld hebben bij het hele gebeuren. Maar misschien verzuur ik wel een beetje op het momentquote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op een datingsite gaan staan voor je ego is sowieso niet de juiste instelling. Je trekt dan ook wel een ander soort volk aan en als je daar op uit bent, prima. Ik denk dat het dan wel lastiger word als je wat serieuzer gaat zoeken.
Persoonlijk vind ik het ook niet erg als iemand er wat onzeker in overkomt, kan ook best leuk zijn. Aan de ander de kans om het zo te draaien dat diegene toch een leuke match kan zijn.
Nja zoals ik al zei, mooie mannen zijn leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals gezegd zullen die niet serieus zijn en meer op zoek zijn naar een neukertje. Als ze dat willen, ook goed.
Valt wel meequote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Onzeker in het daten bedoel je? Want dat vind ik ook geen punt verder. Meer onzeker an sich. Dus eigenlijk helemaal niet open staan voor iemand anders of een beetje een "disney" beeld hebben bij het hele gebeuren. Maar misschien verzuur ik wel een beetje op het momentTijd voor een gebakken eitje en even mannen swipen
Ook al meegemaakt ja, waarvan ik dacht: waar the fuck ligt dat? En dan maar even op Google Maps kijken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, mooie mannen zijn leuk om naar te kijken.
Los daarvan is dat OkC ook wel goed voor mijn topografie, er komen echt plaatsen voorbij waar ik echt nog nooit van gehoord heb.
Dat klopt niet, anders zou fok niet vol zitten met mannen met 30 cm.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 14:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd dat hele knappe mannen, met een zelfverzekerd loopje als vanzelfsprekend grote piemols zouden hebben....
Oh, how we learn...
Als man zijnde kom je vooral modellen tegen waar in het profiel een link staat naar een of andere site.quote:Op zondag 24 augustus 2014 00:43 schreef eefje801 het volgende:
Vind het best grappig. Ik swipe kritisch maar dat je dan toch als je zelf denkt: die is best leuk! vaak wel een match ziet. Kan zijn dat ze alles liken hoor maar wel frappant dat het vaak wel klopt. Net zoiets als dat een vriendin die even wilde kijken naar al die mannen die voorbij komen héél andere mannen leuk vindt. Dat ik echt dacht: die?? ha ha.
De koekenbakker is nog steeds de leukste, die vlijmscherpe. Het blijkt een Fries, no suprise. Hij is me Fries aan het leren, ben toch wel een faalfriezin dat ik dat zo slecht spreek. Mijn excuus is dat ik ben opgegroeid waar ze geen Fries spreken. Gelukkig gaat het ook over andere dingen, zoals de reisafstand. Dat kan nog wel eens een date worden
De biker blijkt nogal van het delen van zijn dagelijkse besognes, met name dat hij het gras bij zijn ouders heeft gemaaid etc. etc. Beetje weinig om het lijf maar wel gezellig.
De innovatie adviseur zit er kennelijk meer om te netwerken, zo komt het over.
Verder veel heeyyys, hallooos etc. Net als op datingsites. Kom wel regelmatig exen van vriendinnen enzo tegen of collega's. Is toch wel erg lokaal en breed bekend nu, dat Tinder.
Kom trouwens ook regelmatig advertenties van bedrijven tegen. Wel sneaky om dat via Tinder te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |