abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143697840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:39 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Bewijs altijd bewijs, geef mij dan bewijs dat het onmogelijk is dat een heilige kanker heeft genezen of dat Jezus een ander heeft genezen?

[..]

Universum is groot vriend, universum is groot.
Want volgens Chemie kan niet zomaar iets verdwijnen of verschijnen. Er is altijd een chemisch evenwicht. De enige manier waarop men een atoom kan omzetten in energie wordt alleen gedaan door kernfysici.

Was St. Hubertus een kernfysicus?

En ik maak nu even een claim. Ik heb mijn moeder van de trap af geflikkerd toen ze ziek was. Nu is ze beter, dus het moet door de trap komen.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:44:30 #277
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_143697870
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:43 schreef GhpH het volgende:

[..]

Want volgens Chemie kan niet zomaar iets verdwijnen of verschijnen. Er is altijd een chemisch evenwicht. De enige manier waarop men een atoom kan omzetten in energie wordt alleen gedaan door kernfysici.

Was St. Hubertus een kernfysicus?

En ik maak nu even een claim. Ik heb mijn moeder van de trap af geflikkerd toen ze ziek was. Nu is ze beter, dus het moet door de trap komen.
Hmm waarom zou een heilige niet de mogelijkheid hebben chemie te veranderen.

Maar nu iets anders Gh,

Kun jij mij bewijzen dat je van iemand houdt? Bewijs het me dan wetenschappelijk.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143697887
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:43 schreef Satan_Guardian_Angel het volgende:
De wetenschap is tegenwoordig een miljardenbusiness geworden. Kijk het CERN bvb. Veel draait ook om status.Vondsten waarvan men weet dat ze weinig of geen geld in het laatje kunnen brengen zullen door de heersende machten te niet gedaan worden.
En religie is geen geldbussiness geworden met de collecte om zieltjes te winnen? _O-
pi_143697928
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:44 schreef GhpH het volgende:

[..]

En religie is geen geldbussiness geworden met de collecte om zieltjes te winnen? _O-
Daar sta ik los van.
Het is wat, Belg zijn.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:46:20 #280
419250 Spongeboss
pi_143697937
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:38 schreef GhpH het volgende:

[..]

En is daar een bewijs van? Dat wil ik wel graag zien in een medisch rapport.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lourdes_Medical_Bureau
Dit is wel interessant eigenlijk.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_143697940
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:44 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar nu iets anders Gh,

Kun jij mij bewijzen dat je van iemand houdt? Bewijs het me dan wetenschappelijk.
Ik ben geen hooggeleerde wetenschapper. Ikzelf kan het niet. Desondanks weet ik wel dat emoties een reactie zijn tussen neuronen, meer moet je mij niet vragen. Misschien weet een andere wetenschapper het wel. Of anders in de toekomst. Maar daar wordt naar gezocht.
pi_143697993
Trouwens, de bewijslast ligt op degene die zegt dat de claim bestaat.

Als jij zegt "Bewijs dat goblins bestaan". Dan moet jij het bewijzen door een goblin aan te wijzen. Ik zal het nooit kunnen "tegenbewijzen" want ik zal nooit een goblin vinden, logisch, want die zijn er niet.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:48:17 #283
419250 Spongeboss
pi_143698003
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:46 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik ben geen hooggeleerde wetenschapper. Ikzelf kan het niet. Desondanks weet ik wel dat emoties een reactie zijn tussen neuronen, meer moet je mij niet vragen. Misschien weet een andere wetenschapper het wel. Of anders in de toekomst. Maar daar wordt naar gezocht.
Fout dus jij kunt niet bewijzen wetenschappelijk of je van iemand houdt dat is onmogelijk maar toch weet je het dat je het doet. Althans als ik van iemand hou, maar het niet wetenschappelijk kan bewijzen moeten we er dan van uitgaan dat ik niet van die persoon hou?

Dus ik zou nu kunnen claimen dat jij geen enkele vorm van liefde hebt voor andere. Deh science aan het werk jongen. We kunnen het niet bewijzen dus bestaat het niet!
pi_143698054
@Spongeboss

Jij bent bijna het "prototype" van iemand die gelooft om PER SE een verklaring voor "de" dingen te MOETEN hebben... Waarom kan je (blijkbaar) niet leven met de gedachte dat er (nog) niet voor alles een verklaring is?
Tails tell tales
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:50:09 #285
419250 Spongeboss
pi_143698057
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:48 schreef GhpH het volgende:
Trouwens, de bewijslast ligt op degene die zegt dat de claim bestaat.

Als jij zegt "Bewijs dat goblins bestaan". Dan moet jij het bewijzen door een goblin aan te wijzen. Ik zal het nooit kunnen "tegenbewijzen" want ik zal nooit een goblin vinden, logisch, want die zijn er niet.
Dus wetenschap kan niet zeggen dat God niet bestaat. Want je zult God nooit vinden, als je zegt dat God niet bestaat is dat een mening maar geen door wetenschap gebackte claim. Je gebruikt wetenschap dan op een verkeerde manier, want wetenschap gaat erom dingen te bewijzen die we wel kunnen zien, bijvoorbeeld dat er zwaartekracht is kunnen we wel merken. Vooral na een trip naar de maan, waar het anders was. Dat de lucht blauw is kunnen we zien nu moet het nog bewezen worden waarom het zo is.

Wetenschap gaat dus zo: Er doet zich iets voor, nu moeten we uitleggen hoe het kan.
Wetenschap gaat niet zo: We pakken een goblin gaan de hele aarde afspeuren vinden hem niet, ok hij bestaat niet.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:50:46 #286
419250 Spongeboss
pi_143698079
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Forbry het volgende:
@Spongeboss

Jij bent bijna het "prototype" van iemand die gelooft om PER SE een verklaring voor "de" dingen te MOETEN hebben... Waarom kan je (blijkbaar) niet leven met de gedachte dat er (nog) niet voor alles een verklaring is?
Ben jij getrouwd heb je ouders hou je van ze? Als jij mij niet wetenschappelijk kan bewijzen of je van ze houdt, kan ik claimen dat je niet van ze houdt.

Vind jij dat niet een hele scheve redenering?
pi_143698081
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:48 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Fout dus jij kunt niet bewijzen wetenschappelijk of je van iemand houdt dat is onmogelijk maar toch weet je het dat je het doet. Althans als ik van iemand hou, maar het niet wetenschappelijk kan bewijzen moeten we er dan van uitgaan dat ik niet van die persoon hou?

Dus ik zou nu kunnen claimen dat jij geen enkele vorm van liefde hebt voor andere. Deh science aan het werk jongen. We kunnen het niet bewijzen dus bestaat het niet!
Wat je nu doet is weer de overhaaste conclusie toepassen.

Ik zeg "het is NOG niet verklaarbaar maar men is er mee bezig". Niet "ik geef toe dat dit onverklaarbaar is".

Dat is ook een leuk verschil. Een wetenschappelijke claim vind je niet 1 2 3. Een religieuze kan je bedenken hoe je wil.

Jezus had een draak als huisdier, deze werd echter onstuimig dus heeft God besloten draken niet meer te laten leven.

Daar, je hebt nu een theorie waarom draken niet bestaan.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:51:26 #288
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143698094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:44 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar nu iets anders Gh,

Liefde is niks meer dan een chemische reactie in de hersenen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:51:29 #289
419250 Spongeboss
pi_143698097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik zeg "het is NOG niet verklaarbaar maar men is er mee bezig". Niet "ik geef toe dat dit onverklaarbaar is".

Dat is ook een leuk verschil. Een wetenschappelijke claim vind je niet 1 2 3. Een religieuze kan je bedenken hoe je wil.

Jezus had een draak als huisdier, deze werd echter onstuimig dus heeft God besloten draken niet meer te laten leven.

:')
pi_143698117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Dus wetenschap kan niet zeggen dat God niet bestaat. Want je zult God nooit vinden, als je zegt dat God niet bestaat is dat een mening maar geen door wetenschap gebackte claim. Je gebruikt wetenschap dan op een verkeerde manier, want wetenschap gaat erom dingen te bewijzen die we wel kunnen zien, bijvoorbeeld dat er zwaartekracht is kunnen we wel merken. Vooral na een trip naar de maan, waar het anders was. Dat de lucht blauw is kunnen we zien nu moet het nog bewezen worden waarom het zo is.

Wetenschap gaat dus zo: Er doet zich iets voor, nu moeten we uitleggen hoe het kan.
Wetenschap gaat niet zo: We pakken een goblin gaan de hele aarde afspeuren vinden hem niet, ok hij bestaat niet.
Waarom de lucht blauw is weten we wel.
Dit vind ik het allergrappigste aan je. Je komt met "mirakelen" die vaak wél al zijn verklaart. Je loopt achter boss.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:53:02 #291
419250 Spongeboss
pi_143698146
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:51 schreef snakelady het volgende:

[..]

Liefde is niks meer dan een chemische reactie in de hersenen.
Bewijs het dan, dat je van iemand houdt van je kinderen of wat dan ook. Zodra ik geen bewijs zie hou jij van andere. Klaar finito.

Ik weet dat ik van bepaalde mensen hou alleen kan ik het wetenschappelijk niet bewijzen dus het zal wel niet zo zijn. En daar zit hem de fout wetenschap kan niet zeggen 'iets bestaat niet,' het kan enkel zeggen dit fenomeen doet zich voor we weten niet waarom we gaan het onderzoeken en komen met een theorie. Overigens is het ook nog niet eens uitgesloten of liefde en dan bedoel ik naastenliefde daadwerkelijk een chemische reactie is.
pi_143698147
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:51 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Als een emo.gif je reactie is op mijn onderbouwde conclusie kan ik niets voor je doen helaas.
pi_143698155
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef GhpH het volgende:

[..]

En hoeveel draken zie je tegenwoordig nog? Ik vind het een goede theorie.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_143698170
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef GhpH het volgende:

[..]

Als een emo.gif je reactie is op mijn onderbouwde conclusie kan ik niets voor je doen helaas.
pi_143698175
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:53 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Bewijs het dan, dat je van iemand houdt van je kinderen of wat dan ook. Zodra ik geen bewijs zie hou jij van andere. Klaar finito.

Ik weet dat ik van bepaalde mensen hou alleen kan ik het wetenschappelijk niet bewijzen dus het zal wel niet zo zijn. En daar zit hem de fout wetenschap kan niet zeggen 'iets bestaat niet,' het kan enkel zeggen dit fenomeen doet zich voor we weten niet waarom we gaan het onderzoeken en komen met een theorie. Overigens is het ook nog niet eens uitgesloten of liefde en dan bedoel ik naastenliefde daadwerkelijk een chemische reactie is.
Hoe vaak moet ik zeggen dat het

NOG

bewezen moet worden.

ohh zucht. ik kap ermee. ik val in herhaling. Ik ga broodjes halen :Y)
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:54:40 #296
419250 Spongeboss
pi_143698202
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:52 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waarom de lucht blauw is weten we wel.
Dit vind ik het allergrappigste aan je. Je komt met "mirakelen" die vaak wél al zijn verklaart. Je loopt achter boss.
Ja dat weten we, dat is mijn punt een voorbeeld jij kunt niet lezen.

Je leest niet ik zeg de lucht is blauw een fenomeen dan gaan wetenschappers uitzoeken waarom dat zo is en heb je een antwoord.

Als je echter een mogelijkheid hebt die niet te zien, kun je het niet hardmaken. Je kunt niet zeggen er bestaan geen goblins want op planet x bestaan ze misschien. Je kunt niet zeggen de lucht is hier blauw en dan is het overal zo, je kunt wel zeggen dat iedere planeet met dezelfde samenstelling als de onze een blauwe lucht heeft, is dat zo lastig te begrijpen?

Dat wetenschap wel dingen kan verklaren die we om ons heen hebben maar niet kan verklaren wat er niet is?
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:55:18 #297
419250 Spongeboss
pi_143698221
quote:

[..]

Hoe vaak moet ik zeggen dat het

NOG

bewezen moet worden.

ohh zucht. ik kap ermee. ik val in herhaling. Ik ga broodjes halen :Y)
Ja en totdat het NOG niet bewezen wordt bestaat het niet.

WANT HET IS OOK NOG NIET BEWEZEN DAT GOD NIET BESTAAT OMG EINZZ!!!@!1111

Snap jij dit niet?
pi_143698231
quote:

[..]

ohh zucht. ik kap ermee. ik val in herhaling.
Alsof dat ooit een belemmering voor je geweest is.
pi_143698309
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 11:50 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ben jij getrouwd heb je ouders hou je van ze? Als jij mij niet wetenschappelijk kan bewijzen of je van ze houdt, kan ik claimen dat je niet van ze houdt.

Vind jij dat niet een hele scheve redenering?
Claim maar een eind weg _O-
Een waarneming, die verder niet verklaard kan worden, is nog steeds wel een waarneming. God wordt (door de meeste mensen) niet waargenomen.
Tails tell tales
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 11:57:56 #300
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_143698314
Je hart heeft geen gevoel en ook geen gedachten. Het zijn allemaal je hersenen (duhuh).

Conclusie: Je hersenkronkels zitten gewoon met elkaar te stoeien (lees: je bent getikt).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')