TR is al gemachtquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:13 schreef Geralt het volgende:
Stream doet het hier niet.
Kan een mod dit topic wellicht even reeksen aub?
Nope. Ik had wel die #2 in de TT mogen zettenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Ow, ik heb net ook een nieuw deel gemaakt
Die staat trouwens wel gereekst.....
merkte ook al dat die niet gereekst was, raarquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Ik had wel die #2 in de TT mogen zetten
Helaas pas als een reeks bestaat, en wij kunnen geen nieuwe maken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
merkte ook al dat die niet gereekst was, raardacht dat dat automatisch ging bij "open nieuw deel"....
ff luisteren.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:12 schreef alwaysonhold het volgende:
Max op BBC Radio 5 nu:
http://tunein.com/radio/BBC-Radio-5-live-909-s24943/
Volgens mij klopt het nuquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helaas pas als een reeks bestaat, en wij kunnen geen nieuwe maken.
Goed gedaan knul; paj je maar een bonbon.quote:
Ja klopt dat Jos er veel meer heeft als je omreken naar systeem van nu. Maar Albers en Rd reden al in tijd dat top10 punten krijg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:36 schreef franklop het volgende:
Punten pakken is tegenwoordig wel stuk makkelijker geworden
Ik gok zomaar dat als Max net zoveel punten heeft als Jos dat er wel een journalist vragen gaat stellen daarover en dat Max dan zegt ja maar toen was de puntentelling anders; ik moet er nog zoveel halen om echt beter te zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja klopt dat Jos er veel meer heeft als je omreken naar systeem van nu. Maar Albers en Rd reden al in tijd dat top10 punten krijg.
eigenlijk zouden we ff Jos zijn resultaten moeten omrekenen. Zodat we een eerlijk cijfer hebben.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat als Max net zoveel punten heeft als Jos dat er wel een journalist vragen gaat stellen daarover en dat Max dan zegt ja maar toen was de puntentelling anders; ik moet er nog zoveel halen om echt beter te zijn
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 06:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
eigenlijk zouden we ff Jos zijn resultaten moeten omrekenen. Zodat we een eerlijk cijfer hebben.
Maar bedoelde te zeggen dat je met een STR wel paar x in de punten 'hoort'. De andere jongens reden in auto's waarmee het een wonder (Albers Usa) was of gewoon een wereldrace (Jos Canada en Monza 2000).
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:05 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1994: 44 (10)
1995: 0 (0)
1996: 13 (1)
1997: 6 (0)
1998: 0 (0)
2000: 29 (5)
2001: 24 (1)
2003: 3 (0)
Totaal: 119 (17)
Nou ja dan wel die van Rici en niet die van Vettelquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 08:20 schreef Sinister-D- het volgende:
Ik denk niet dat Max het erg zou vinden om nú in die "Steward" te moeten zitten
Toch is de Formula 3 een behoorlijk stuk langzamer dan de Formula 1.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 09:34 schreef tong80 het volgende:
Tost legde nog eens uit waarom in zijn ogen Verstappen niet te jong is. 'Ik beschouw hem al een exponent van de vierde generatie die uit het karten komt. Die jongens wonen zo'n beetje het hele jaar op het circuit. Het pure racen is geen bijzondere uitdaging meer voor hen. Max heeft vermoedelijk genoeg aan 1000 testkilometers om gewend te raken aan een Formule 1-bolide.'
Ik dacht dat het een seconden of 10 verschil zou zijn maar goed, Max kan alles.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 11:45 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ja doh, formule 3 heeft maar 200 pkFormule 1 met ERS rond de 850
(de turbomotor van mercedes levert 690 en ogneveer 150 uit de ers)
En dan natuurlijk de betere down force voor snellere bochten
'Aanstelling Verstappen is slechtste wat F1 ooit is overkomen'quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:11 schreef D. het volgende:
Al bijna 10 uur geen Max-nieuws
Is ie nu al 'yesterdays news'?
Hoezo zuurquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Aanstelling Verstappen is slechtste wat F1 ooit is overkomen'
Is Damon Hill niet de beste zoon?quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:23 schreef Geralt het volgende:
Die ziet de bui al hangen als beste zoon van een F1 coureur denk ik.
Dat issie over een paar jaar niet meer
Meer punten, meer overwinningen, meer podiums, meer poles en meer snelste ronden.quote:
En als Nico wereldkampioen wordt dit jaar zakt Jacques weer een plaatsje ook denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Meer punten, meer overwinningen, meer podiums, meer poles en meer snelste ronden.
Ik denk het wel
hij heeft wel een klein puntje , kennelijk hoef je geen kampioen meer te worden in een "race" klasse . Verder jaloerse kutreactie iddquote:
Nou ja, als iemand in zijn eerste jaar in de autosport direct zo presteert (in een klasse die voor de meesten al de 2e/3e autosportklasse is) moet je er als F1-team ook wel snel bij zijn denk ik. En als dat team jou vervolgens een racestoeltje aanbiedt..tja, dan ga je geen nee zeggen als je er klaar voor denkt te zijnquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:46 schreef Joene het volgende:
[..]
hij heeft wel een klein puntje , kennelijk hoef je geen kampioen meer te worden in een "race" klasse . Verder jaloerse kutreactie idd
dat gaan we meemaken of die er klaar voor is , ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, als iemand in zijn eerste jaar in de autosport direct zo presteert (in een klasse die voor de meesten al de 2e/3e autosportklasse is) moet je er als F1-team ook wel snel bij zijn denk ik. En als dat team jou vervolgens een racestoeltje aanbiedt..tja, dan ga je geen nee zeggen als je er klaar voor denkt te zijn
http://www.gpupdate.net/n(...)den-voor-debutanten/quote:Raikkonen heeft nog twee seizoenen met Jos Verstappen in de Formule 1 gereden. Op de vraag hoe hij zich voelt bij het feit dat hij straks tegen de zoon van een oud-tegenstander racet, antwoordde hij kort: "Oud."
Kvayt is zelf ook een broekie en die vind het wel meevallen. Onder andere door Kimi en Alonso is ook al aangehaald dat tegenwoordig de F1 makkelijker is geworden om in te stappen dan destijds toen zij dat deden en die uitspraak van Kvyat (en zijn prestaties) onderschrijven dat wel lijkt me.quote:“De Formule 1 is minder gecompliceerd als het lijkt.”
Bijnaquote:
Correctie; het kan niet snel genoeg 31 oktober zijn want vanaf dan neemt Max de vrijdagtraining voor zn rekening voor de resterende 3 GP's.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna
Ik kijk altijd alle races, houd het nieuws redelijk bij, speel mee met de manager, vind het altijd jammer als het seizoen weer voorbij is...
...maar het kan me nu niet snel genoeg 2015 zijn
Rosberg zei ook dat het in zijn tijd veel lastiger was, aangezien die auto's veel meer downforce en nog een v10 hadden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:34 schreef Geralt het volgende:
Overigens valt me op dat zo een beetje alle coureurs zeggen dat ze zelf niet klaar waren voor de F1 toen ze zo oud waren en dat het erg jong is en alles en dat Kvyat het volgende zegt:
[..]
Kvayt is zelf ook een broekie en die vind het wel meevallen. Onder andere door Kimi en Alonso is ook al aangehaald dat tegenwoordig de F1 makkelijker is geworden om in te stappen dan destijds toen zij dat deden en die uitspraak van Kvyat (en zijn prestaties) onderschrijven dat wel lijkt me.
Is het al maart?
Leuk, maar niet zo spannend als de start van het '15 seizoenquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Correctie; het kan niet snel genoeg 31 oktober zijn want vanaf dan neemt Max de vrijdagtraining voor zn rekening voor de resterende 3 GP's.
En 31 oktober is nog maar een dikke 2 maand
Barrichello reed er anders prima mee, Jos was behalve in de regen niet zo veel bijzonders.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 07:12 schreef Toekito het volgende:
Eigenlijk was dat Stewart jaar echt volkomen ruk voor Jos.
Hopen dat Max het qua keuzes voor teams e.d. beter doet. Begin is hoopgevend.
Ze startten beiden in 9 races en finishten allebei 3 keer, waarvan 2 keer in dezelfde race. Beide races eindigde Barichello 2 plekken boven Verstappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Barrichello reed er anders prima mee, Jos was behalve in de regen niet zo veel bijzonders.
Kwalificaties was Barri ook een klap sneller. Tegen andere teamgenoten heeft Verstappen ook weinig laten zien, was niet veel dan een De la Rosa wat ook gewoon een matige coureur was.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ze startten beiden in 9 races en finishten allebei 3 keer, waarvan 2 keer in dezelfde race. Beide races eindigde Barichello 2 plekken boven Verstappen.
Al was dat zo, dan denk je toch niet dat ze de betere auto aan de mindere coureur gaven.....quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:22 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Stewart kon ook geen twee gelijkwaardige auto's bouwen. Daar klaagen zowel Verstappen, als Magnussen over.
Wel aan diegene doe het meeste geld meeneemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Al was dat zo, dan denk je toch niet dat ze de betere auto aan de mindere coureur gaven.....
die 98 stewart was echt een knakenbak zonder enige snelheid, alleen in Spanje een uitschieter en in Canada punten door al die uitvallersquote:Op vrijdag 22 augustus 2014 22:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Barrichello reed er anders prima mee, Jos was behalve in de regen niet zo veel bijzonders.
Max the fax!quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 00:45 schreef glasshole het volgende:
Wat is z'n bijnaam eigenlijk, of heeft ie die nog niet.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 03:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kennen de meeste Fok!ers niet denk ik.. oude pleegrappen
Beetje flauw van Villeneuve. Er waren al heel lang allerlei andere factoren die de kans dat een coureur de F1 haalde beïnvloedden. Of je vader ook F1-coureur was bijvoorbeeld.quote:"Het is als het krijgen van alle cadeautjes, terwijl je eigenlijk niets hebt verdiend. Maar er is iets van hoe jonger, hoe beter."
Hier zit op zich wel wat in. Maar Verstappen is wel een uitzondering. Nóg wel.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 09:58 schreef nostra het volgende:
Villeneuve niet te spreken over debuut van Verstappen in F1
Villeneuve vindt het huidige superlicentie systeem 'zinloos' nu Verstappen in 2015 te bewonderen zal zijn in de bolide van Toro Rosso. Volgens de Canadees moet een coureur de nodige ervaring hebben voordat hij in de Formule 1 uitkomt.
"Het maakt niet uit hoe getalenteerd hij ook is", aldus Villeneuve tegen Autosport.com. "Een superlicentie moet waardevol zijn. Niet dat je 300 kilometer hebt gereden en het gelijk goed is. Het huidige systeem heeft iets gebrekkigs."
"Het is als het krijgen van alle cadeautjes, terwijl je eigenlijk niets hebt verdiend. Maar er is iets van hoe jonger, hoe beter. Wat is de volgende stap? Een team die iemand van 15 jaar contracteert om dat beeld alleen maar sterker te maken?"
Dat het Max kapot kan maken, dat zou inderdaad kunnen. Maar het tweede deel volg ik echt niet. Dat zou bewijzen dat de Red Bull leiding het domweg goed ingeschat heeft.quote:"Het is het ergste wat de Formule 1 ooit overkomen is, omdat het twee effecten zal hebben. Het zal Verstappen kapot maken of, als hij gelijk succesvol is, dan zal de Formule 1 nietszeggend worden. Het zal niemand goed doen."
kijk eens paar berichten boven jequote:
Vertel er eens over.....quote:
Ok. Lijkt me ook wel een relaxte gozer.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sprak goed Engels.
Kwam volwassen over.
Wat een ongelofelijk respect heb ik voor dit kereltjequote:
Ja, denk dat de reacties hetzelfde zou zijn... het is toch die leeftijd waar mensen over vallen.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:09 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het dat de internationale reacties zo zuur en/of terughoudend zijn?
Zou dat ook zo zijn geweest als Verstappen een Amerikaan of Chinees was?
omg, hij lijkt daar echt een.... 16 jarig jochie....quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:46 schreef alwaysonhold het volgende:
En Max met Olav Mol:
http://www.zien.tv/86856/(...)l_met_max_verstappen
Ik vind hem juist helemaal niet echt overkomen als een jochie van 16, maar als iemand die dit al een tijdje doet en zich helemaal geen zorgen maakt over de F1 volgend jaarquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:08 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
omg, hij lijkt daar echt een.... 16 jarig jochie....
oh wacht dat is hij ook.
Wat een held, dat je zo kunt rijden op die leeftijd.
kijk naar de 1ste 5 seconden van het filmpje, voor er wat gezegd wordt.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind hem juist helemaal niet echt overkomen als een jochie van 16, maar als iemand die dit al een tijdje doet en zich helemaal geen zorgen maakt over de F1 volgend jaar
Ja ok, letterlijk een paar secondenquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:12 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
kijk naar de 1ste 5 seconden van het filmpje, voor er wat gezegd wordt.
Mooi zo. Veel vroeger dan gedachtquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:40 schreef IkWilbert het volgende:
http://racexpress.nl/inde(...)xpress.nl%2F%3Fv%3Da
Max is een beetje aan het oefenen in Engeland
Is vooral voor a.s. weekend in Rotterdam. Beetje de systemen leren van de auto aangezien hij hier dit weekend ook in rijdt. De bolide is nu nog in de RB kleuren maar dit weekend in de kleursetting van Torro Rosso.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:28 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Mooi zo. Veel vroeger dan gedacht
Andersom dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:31 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is vooral voor a.s. weekend in Rotterdam. Beetje de systemen leren van de auto aangezien hij hier dit weekend ook in rijdt. De bolide is nu nog in de RB kleuren maar dit weekend in de kleursetting van Torro Rosso.
Staat ook zo lullig als hij bij de eerste bocht in de vangrails staat hequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:31 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is vooral voor a.s. weekend in Rotterdam. Beetje de systemen leren van de auto aangezien hij hier dit weekend ook in rijdt. De bolide is nu nog in de RB kleuren maar dit weekend in de kleursetting van Torro Rosso.
Prachtigquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8732
Voor het eerst in een F1-wagen.
Right click --> savequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:44 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.verstappen.nl/?locatie=bericht&id=8732
Voor het eerst in een F1-wagen.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:05 schreef alwaysonhold het volgende:
Staat hier nu in het Duits dat hij ook nog WSR 3.5 gaat rijden dit jaar?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |