Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mijquote:
Dat zijn er nu twee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maar vijf notes in mijn hele FOK! carrière. Twee ervan zijn positief, eentje is crewbash, eentje is bespreken van notes en eentje is omdat ik KT uitschold voor iets.
.
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maar vijf notes in mijn hele FOK! carrière. Twee ervan zijn positief, eentje is crewbash, eentje is bespreken van notes en eentje is omdat ik KT uitschold voor iets.
.
En terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
.
I feel sorry for you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mij
Ze is stiekem nog steeds een mod.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
Myra poste door een slotje heen?
Wat is dit!!!!
The world is doomed
Zoek maar op 'berry'. Zo noem ik je altijd als ik het over je heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mij
PTA?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.
OUD?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.
Billenkoek verdien ik.quote:
Je bent gewoon een stealth bommenwerper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ik heb maar heel weinig notes. Nog minder negatieve notes. Ik val niet echt op geloof ik, zelfs al kan ik soms vrij bot zijn.
Ik heb geloof ik nog geen notes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ik heb maar heel weinig notes. Nog minder negatieve notes. Ik val niet echt op geloof ik, zelfs al kan ik soms vrij bot zijn.
Ik heb er weinig, maar veel van met name 1 persoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ja, maar je hebt dan ook nog niet zoveel posts.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen notes.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stealth bommenwerper.
Jij bent nog vrij nieuw, toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen notes.
\Ik heb er ook 13quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb er trouwens 13 totaal #trotsopnotes #fok #rebel
Yep, 22 april '14 ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel een keer zo erg willen rellen dat ik een ban krijg.
[..]
Jij bent nog vrij nieuw, toch?
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Jij bent nog vrij nieuw, toch?
Dat is geen rellen meer maar iemand constant voor rotte vis uitmaken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
Oh? Heb je het vaak over me?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zoek maar op 'berry'. Zo noem ik je altijd als ik het over je heb.
Users noemen mij 'art' als ze het over me hebben, maar dan vind ik ook niet de sappige roddels.
Notebroeder met Mu en mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef twi het volgende:
Ik heb er 13 en mensen noemen mij een hater.
MAAR WEL EEN PRO HATER DAN HEU JONGUH!
#hooligansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\Ik heb er ook 13
#notebroeders
Care to share?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb er weinig, maar veel van met name 1 persoon.
Uiteraard *faxie emoticon*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh? Heb je het vaak over me?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Oja notes mogen niet besproken worden
Tr gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |