Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mijquote:
Dat zijn er nu twee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maar vijf notes in mijn hele FOK! carrière. Twee ervan zijn positief, eentje is crewbash, eentje is bespreken van notes en eentje is omdat ik KT uitschold voor iets.
.
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maar vijf notes in mijn hele FOK! carrière. Twee ervan zijn positief, eentje is crewbash, eentje is bespreken van notes en eentje is omdat ik KT uitschold voor iets.
.
En terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
.
I feel sorry for you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mij
Ze is stiekem nog steeds een mod.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
Myra poste door een slotje heen?
Wat is dit!!!!
The world is doomed
Zoek maar op 'berry'. Zo noem ik je altijd als ik het over je heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mij
PTA?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.
OUD?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.
Billenkoek verdien ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |