Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mijquote:
Dat zijn er nu twee.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maar vijf notes in mijn hele FOK! carrière. Twee ervan zijn positief, eentje is crewbash, eentje is bespreken van notes en eentje is omdat ik KT uitschold voor iets.
.
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb maar vijf notes in mijn hele FOK! carrière. Twee ervan zijn positief, eentje is crewbash, eentje is bespreken van notes en eentje is omdat ik KT uitschold voor iets.
.
En terecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
.
I feel sorry for you.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mij
Ze is stiekem nog steeds een mod.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef Royco1 het volgende:
Myra poste door een slotje heen?
Wat is dit!!!!
The world is doomed
Zoek maar op 'berry'. Zo noem ik je altijd als ik het over je heb.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Veel dingen over strawberry smaak ijs, strawberry fields (muziek) en dat soort dingen. Niks over mij
PTA?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.
OUD?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of 6 omdat ik in 1 topic offtopic ging. Mag jij raden wel subforum.
Billenkoek verdien ik.quote:
Je bent gewoon een stealth bommenwerper.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ik heb maar heel weinig notes. Nog minder negatieve notes. Ik val niet echt op geloof ik, zelfs al kan ik soms vrij bot zijn.
Ik heb geloof ik nog geen notes.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ik heb maar heel weinig notes. Nog minder negatieve notes. Ik val niet echt op geloof ik, zelfs al kan ik soms vrij bot zijn.
Ik heb er weinig, maar veel van met name 1 persoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Ja, maar je hebt dan ook nog niet zoveel posts.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen notes.
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent gewoon een stealth bommenwerper.
Jij bent nog vrij nieuw, toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog geen notes.
\Ik heb er ook 13quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb er trouwens 13 totaal #trotsopnotes #fok #rebel
Yep, 22 april '14 ofzoquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk wel een keer zo erg willen rellen dat ik een ban krijg.
[..]
Jij bent nog vrij nieuw, toch?
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Jij bent nog vrij nieuw, toch?
Dat is geen rellen meer maar iemand constant voor rotte vis uitmaken.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
Oh? Heb je het vaak over me?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zoek maar op 'berry'. Zo noem ik je altijd als ik het over je heb.
Users noemen mij 'art' als ze het over me hebben, maar dan vind ik ook niet de sappige roddels.
Notebroeder met Mu en mijquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef twi het volgende:
Ik heb er 13 en mensen noemen mij een hater.
MAAR WEL EEN PRO HATER DAN HEU JONGUH!
#hooligansquote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\Ik heb er ook 13
#notebroeders
Care to share?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:58 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb er weinig, maar veel van met name 1 persoon.
Uiteraard *faxie emoticon*quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh? Heb je het vaak over me?
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef muhahaha het volgende:
Oja notes mogen niet besproken worden
Tr gemaakt.
Morgen vier maanden.quote:
Dan zijn het wss felicitaties.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
11 notes in bijna 10 jaar tijd. Best weinig denk ik?
Als die persoon het verdient wil ik best een poging wagen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is geen rellen meer maar iemand constant voor rotte vis uitmaken.
Srs?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
\Ik heb er ook 13
#notebroeders
Jij was wel een boefje in ONZ.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:59 schreef Myraela het volgende:
Meer notes dan Kaneel? Wat is deze.
Ben jij al zo lang lid? Wow.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
En zelfs dan vinden ze je gewoon schattigquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Als die persoon het verdient wil ik best een poging wagen.
0 notes in meer dan 4 jaar tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ook steeds voor hetzelfde gedrag genote?quote:
Ik mis het stiekem wel. Maar nu zitten er allemaal kleuters in ONZ.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij was wel een boefje in ONZ.
1 note in ruim 12 jaar tijd.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan nog even een week wachten.quote:
[oldbiebenadrukmode]Relatief gezien toch minder braaf dan ik.[/oldbiebenadrukmode]quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Schattig zijn is wel mijn geheime wapen. Zo misleid ik iedereen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En zelfs dan vinden ze je gewoon schattig
Ik was serieus 13 geloof ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Fascination het volgende:
Straw zat tijdens haar kleuterjaren al op fok.
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig zijn is wel mijn geheime wapen. Zo misleid ik iedereen.
Hmm, ik 15.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was serieus 13 geloof ik.
True storyquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig zijn is wel mijn geheime wapen. Zo misleid ik iedereen.
Ik 15.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik was serieus 13 geloof ik.
Ik weet dat sowieso eentje is voor teveel aan tvp's plaatsen.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zijn het wss felicitaties.
Nee, meer omdat ik ben wie ik ben, denk ik.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook steeds voor hetzelfde gedrag genote?
Het heeft ook nadelen hoor. Ik kan niemand intimideren.quote:
Als ik m'n posts achteraf -- na 2 maanden -- terug lees, zijn ze vooral dom.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik 15.Wat spannend was het toen. :$
tvp's, ik was ze haast alweer vergeten. Hele topics vol met tvp, en ik maar haten.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet dat sowieso eentje is voor teveel aan tvp's plaatsen.Heel lang geleden.
Heb je dan ook niet nodig.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen hoor. Ik kan niemand intimideren.
En wat ben jij dan volgens die persoon?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee, meer omdat ik ben wie ik ben, denk ik.
Ik ook.quote:
Tinder?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
En je verschijnt niet op tinder bij mij
Jij bent Statham nietquote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh als Statham zo iets zou zeggen dan zou het badass zijn en bij mij is het lief.
Jammer dat ik zelf niet tegen schijnheiligheid kan. Dus dat zou hypocriet van me zijn.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef netchip het volgende:
[..]
Heb je dan ook niet nodig.Gewoon misleiden!
Zeg jij.quote:
Ik ook. Kan absoluut niet tegen geroddel.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat ik zelf niet tegen schijnheiligheid kan. Dus dat zou hypocriet van me zijn.Ik ben liever direct.
Je valt buiten mijn leeftijdlimiet.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef artelligence het volgende:
[..]
En je verschijnt niet op tinder bij mij
Ligt eraan wat voor geroddel. Roddelen hou je an sich niet echt tegen. Maar geen leugens in ieder geval.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:07 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik ook. Kan absoluut niet tegen geroddel.
Een soort rivaal ofzo?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
En wat ben jij dan volgens die persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |